فروش رادیاتور آلومینیومی برند آنیت

رادیاتور آلومینیومی آنیت

رادیاتور آلومینیومی آنیت از جمله رادیاتور های لوکس ایرانی می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت رادیاتور آنیت با ما تماس بگیرید و یا برای خرید آنلاین بعد از انتخاب محصول خرید خود را نهایی کنید.

نمایندگی فروش رادیاتور آلومینیومی پره ای آنیت

 

معرفی شرکت رادیاتور آنیت

رادیاتور آلومینیومی آنیت یکی از مدرن ترین رادیاتورهای موجود در بازار ایران است. آنیت با ادغام هنر و تکنولوژی، تلاش کرده تا رادیاتورهای آلومینیومی تولید شده در این مجموعه، در کنار گرمابخشی به خانه، یک کالای لوکس و دکوراتیو باشند و زیبایی خانه را تکمیل کنند. تمرکز تولید انواع رادیاتورهای پره ای آنیت باعث شده تا به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این کالا شناخته شود. در نتیجه اقدامی برای تولید رادیاتور پنلی صورت نگرفته است. یکی از شرکت‌های تولیدکننده رادیاتور الومینیومی، رادیاتور آلومینیومی آنیت می‌باشد. آنیت علاوه بر رادیاتورهای آلومینیومی به تولید رادیاتورهای شیشه ای پرداخته است. با این تفاوت که تمامی طراحی های انجام شده در این شرکت منحصر بفرد بوده و به صورت اختصاصی توسط مجموعه خلاق آن ها طراحی و تولید شده است. طراحی رادیاتور پره ای آنیت هم از نظر زیبایی و هم از نظر گرمایشی فوق العاده عالی است تا جایی که چندین جایزه بین المللی از نظر خلاقیت و انرژی به این برند اختصاص یافته است. این شرکت علاوه بر تولید و فروش این محصول در زمینه فروش رادیاتور شیشه ای نیز فعالیت دارد.

تنوع رادیاتور آلومینیومی پره ای آنیت

نوآوری در رادیاتورهای آلومینیومی آنیت یک اصل دقیق و بدون اغماض است. به همین علت تنوع رادیاتور در این مجموعه، هم در تنوع رنگ و هم در تنوع ظاهر توصیف می شود. این در حالی است که اصولا رادیاتورهای آلومینیومی دیگر برندها، فقط سفید یا برخی رنگ های متمایل به خاکستری هستند. تنوع رادیاتور های تولیدی این شرکت از نظر طراحی فوق العاده زیاد است. برخی از مهمترین انواع آن ها را می توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • رادیاتور ایستاده: مدل اپتیما | مدل ورتیکال | مدل ونیز | مدل دکوراتیو
  • رادیاتور لوکس: مدل برلیان | مدل پایونیر | مدل اکوپایونیر | مدل سوپرلوکس
  • حوله خشک کن آنیت
  • رادیاتور برقی

انواع مدل رادیاتور آلومینیومی آنیت

هر کدام از این مدل ها در انواع رنگ ها عرضه شده اند. طیف رنگ طلایی رادیاتور آلومینیومی آنیت از لوکس ترین رادیاتورهای موجود در بازار هستند که زیبایی چشم نوازی به محل زندگی و محل کار می بخشند. علاوه بر رنگ طلایی، رنگ های مشکلی، طوسی و.. نیز از رنگ های خاص رادیاتورهای عرضه شده توسط این برند هستند.

مزایا و معایب

طراحی منحصربفرد، مهمترین ویژگی و مزیت رادیاتورهای آنیت است. اگرچه برخی دیگر از برندهای تولیدکننده نیز اقدام به ارائه محصولاتی با رنگ های مختلف کرده اند؛ اما رادیاتور پره ای آنیت منحصر به زیبایی صرف نیست. در طراحی های خاص آن ها، پره ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر زیبایی، کارایی مناسبی نیز داشته باشند. در نتیجه با رادیاتوری مواجه هستیم که هم زیباست و هم از نظر راندمان حرارتی فوق العاده عالی است. نصب آسان رادیاتورهای آلومینیومی پره ای آنیت در کنار خدمات پس از فروش بدون نقص این مجموعه، توانسته آن را در زمره بهترین رادیاتورهای موجود در بازار کند. وقتی با یک شرکت تخصصی مواجه هستیم که فقط رادیاتور تولید می کند، قطعا چنین انتظاری نیز دور از ذهن نیست که پشتیبانی از محصولات به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد. کیفیت ساخت این نوع از رادیاتورهای آلومینیومی بسیار بالاست. آنیت تلاش کرده در کنار طراحی منحصربفرد محصولات خود، بهترین کیفیت مواد اولیه را در ساخت رادیاتور به کار ببرد تا هم خرید و فروش رادیاتور آلومینیومی آنیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد و هم حجم تماس ها برای پشتیبانی از محصول کاهش پیدا کند. به همین علت شما با یک محصول باکیفیت و تمام عیار مواجه هستید.

قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی آنیت

اگر قصد خرید رادیاتور آلومینیومی با قیمت بسیار پایین را داشته باشید، رادیاتور آلومینیومی آنیت گزینه خوبی برای شما نیست. قیمت رادیاتورهای پره ای ANIT نسبت به دیگر برند ها نسبتا بالاتر است. علت را نیز در نوع طراحی، تنوع رنگ و کیفیت بالای ساخت آن می توان جستجو کرد. قیمت رادیاتور آنیت البته نسبت به کیفیت و زیبایی که دارد، کاملا مقرون به صرفه است. برای خرید رادیاتور آلومینیومی آنیت با بهترین قیمت، باید حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. رجا تاسیس به عنوان فروشگاه اینترنتی رادیاتور توانسته با عرضه مستقیم این نوع رادیاتور، گام موثری در ارائه بهترین قیمت رادیاتورهای آنیت را داشته باشد. همچنین در این سایت امکان مقایسه بین انواع رادیاتورها وجود دارد. برندهای مختلفی در زمینه تولید رادیاتور فعالیت دارند، در صورت نیاز به خرید برند های دیگر به صفحه فروش رادیاتور مراجعه فرمایید.

مقالات کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *