17 محصول موجود است

قیمت دستگاه تصفیه آب در اصفهان

رجا تاسیس نمایندگی فروش و عاملیت فروش انواع دستگاه تصفیه آب در اصفهان از مطرح‌ترین برندها مانند: کریستال، سی سی کا، سافت واتر، کوبلکو و… می‌باشد، در صورت نیاز به مشاوره و یا استعلام قیمت انواع دستگاه تصفیه آب در اصفهان با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از برندهای مطرح
نمایش 16 32 48

مشخصات، قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

حجم زیادی از مواد تشکیل دهنده بدن انسان آب است به همین دلیل باید به طور مداوم آب بدون املاح اضافی به بدن برسد تا بدن بدون مشکل به ادامه حیات خود ادامه دهد. بشر در طول تاریخ به دلیل وجود برخی املاح اضافی در آب آشامیدنی، تمایل به تصفیه آب داشت و کم کم این آرزو تحقق یافت. اما همیشه آب آشامیدنی کاملا تصفیه نمی‌شود، به همین جهت با گذشت زمان استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به امری معمول در مصارف خانگی تبدیل شد. درون دستگاه تصفیه آب تعدادی فیلتر تعبیه شده است که ناخالصی‌های آب را تا حد زیادی از بین می‌برد. هر فیلتر درون این سیستم وظیفه رفع یک نوع ناخالصی را دارد اما در نهایت آبی که از همه فیلترها عبور کند کاملا عاری از هرگونه ناخالصی است. می‌توان به این نکته اشاره کرد که آب عبور داده شده از این فیلترها حتی عاری از گاز کلر است. اگر دستگاه خریداری شده از سیستم اسمز معکوس برخوردار باشد، نشان‌دهنده قابلیت بالای آن در جداسازی مواد شیمیایی از آب است.

کاربرد دستگاه تصفیه آب خانگی

استفاده از سیستم اسمز معکوس در فیلتر آب باعث می‌شود که آب از یک فیلتر بسیار ظریف عبور کند. عبور از این فیلتر باعث می‌شود که فقط آب از سمت دیگر فیلتر خارج شود و تمام آلودگی‌ها مانند یون‌ها، آفت‌کش‌ها و… پشت فیلتر باقی بمانند. برخی از مهم‌ترین کاربردهای این دستگاه شامل موارد زیر است:
• حذف کلر، نیترات، زنگ آهن و… از آب آشامیدنی
• حذف نمک موجود در آب و بالا بردن سرعت گردش خون
• تنظیم کردن سوخت و ساز بدن
• رفع مشکلات کلیوی
• کمک به جذب بهتر آب در بدن
• سبک‌تر کردن آب
• عدم رسیدن ناخالصی‌ها به کبد
• خوش‌ طعم کردن آب
• کمک به حفظ شادابی و نشاط پوست

مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب در اصفهان

معیارهای زیادی برای دسته‌بندی آب آشامیدنی وجود دارد که مهمترین آن‌ها، میزان سختی آب است که با نماد TDS نمایش داده می‌شود. سختی آب به دو دسته سختی موقت و سختی دائم آب تقسیم می‌شود. آبی که دارای سختی موقت است با حرارت دیدن تصفیه می‌شود و سختی موقت مانند گچ به دیواره ظرف می‌چسبد اما آبی که دارای سختی دائم است باید آلودگی موجود در آن با استفاده از دستگاه مخصوص، تصفیه شود. مجموع هردو سختی آب که با نام سختی کل شناخته شده است، در اصفهان بین 135 تا 175 ppm بوده که مقداری مجاز است و مشکل خاصی برای مصرف‌کننده ایجاد نمی‌کند. استفاده از دستگاه تصفیه آب در اصفهان باعث می‌شود همان میزان مجاز از ناخالصی‌های موجود در آب نیز وارد بدن نشود و از به‌وجود آمدن مشکلات احتمالی که به ندرت برای انسان رخ می‌دهد جلوگیری شود. البته استفاده از دستگاه تصفیه آب برای برخی افراد مانند کسانی که کلیه آن‌ها به اصطلاح سنگ‌ساز است ضروری می‌باشد؛ زیرا با استفاده از چنین دستگاهی هیچگونه ناخالصی وارد بدن آن‌ها نمی‌شود و تا حد زیادی از ایجاد تشکیل سنگ یا شن در کلیه آن‌ها جلوگیری می‌شود.

قیمت، خرید و مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در اصفهان

امروزه برندهای مختلفی انواع دستگاه تصفیه آب را تولید و روانه بازار می‌کنند؛ اما نیاز است که شما بهترین برندها در این حوزه را بشناسید تا بتوانید محصولی باکیفیت و با دوام بالا را خریداری کنید. در حال حاضر بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب در اصفهان عبارتند از:

  • برند کبلکو

تصفیه آب خانگی کبلکو یا Kebelco یکی از محصولات تایوانی است که از مواد درجه یک در ساخت آن استفاده شده و می‌تواند در طی 6 یا 7 مرحله آب را به طور کامل تصفیه کند. بدنه بیرونی این دستگاه از جنس فایبرگلاس است که در برابر ضربه یا فشار مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد؛ همچنین برای ساخت جداره داخلی از فلز ضد زنگ استفاده شده که در مجاورت آب آسیبی نمی‌بیند و بر روی رنگ، طعم یا بوی آن اثر منفی نخواهد گذاشت. شما می‌توانید برای خرید تصفیه آب خانگی کبلکو با ما در رجا تاسیس تماس بگیرید.

  • دستگاه تصفیه آب سی سی کا

یکی از بهترین برندهای تولیدکننده بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به نام CCK شناخته می‌شود که از سال 1973 در تایوان تحت لیسانس آمریکا فعالیت خود را شروع کرده است. این برند در تولید محصولات خود از دستگاه‌های بسیار پیشرفته و نیروی کار حرفه ای استفاده می‌کند . انواع فیلترها، پمپ‌ها، اتصالات و دستگاه‌های تصفیه آب بر اساس اسمز معکوس را به بازار عرضه می‌کند. مهمترین مزیت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا مخازن بزرگ آن است که مقدار زیادی آب را در خود جای می‌دهد و با توجه به خاصیت آنتی باکتریال، مانع از تغییر مزه یا بوی آب خواهد شد.

علاوه بر این، کلیه وسایل نصب دستگاه تصفیه آب سی سی کا به طور ضد زنگ و ضد پوسیدگی طراحی شده اند و یک سال گارانتی طلایی را به شما ارائه می‌دهند. همچنین شما می‌توانید از خدمات پس از فروش این شرکت به طور مادام العمر استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب سی سی کا یا خرید این محصول به طور مستقیم با ما در رجا تاسیس تماس بگیرید.

  • برند سافت واتر

از دیگر برندهای مطرح در بازار دستگاه تصفیه آب در اصفهان می‌توان به برند سافت واتر یا Soft water اشاره کرد که از مارک‌های مشهور تایوانی به شمار می‌رود. این برند، دستگاه‌های تصفیه آب خود را در انواع مختلف 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای به بازار عرضه کرده و مخزن ذخیره آب بسیار بزرگی دارد. همچنین کلیه اتصالات دستگاه تصفیه آب سافت واتر در برابر پوسیدگی یا زنگ زدن مقاوم شده اند و کیفیت بالایی دارند.

  • دستگاه تصفه آب برند کریستال

دستگاه تصفیه آب کریستال یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است که می‌تواند با استفاده از فیلترهای الیافی، کربن فعال، ممبران، پست کربن، کربن بلاک و مینرال به تصفیه کامل آب بپردازد. محصولات این برند از فیلترهای گیاهی استفاده می‌کنند که مانع از تغییر رنگ، بو و مزه آب خواهد شد. همچنین این دستگاه‌ها دارای مخزن با حجم بالا و آنتی باکتریال هستند که از رشد باکتری‌ها یا مواد مضر در آب جلوگیری می‌کنند. شما می‌توانید خرید دستگاه تصفیه آب کریستال را برای استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد تجاری یا اداری انجام دهید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

از بین مواردی که در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار تاثیرگذارند می‌توان به این موارد اشاره کرد:
• پمپ مورد استفاده
• دارا بودن سیستم اسمز معکوس
• تعداد فیلترهای به‌کار رفته
• کیفیت فیلترها
• مدت زمان ضمانت دستگاه
• کیفیت قطعات برقی

قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

خرید و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

می‌توانید برای خرید دستگاه تصفیه آب به صورت آنلاین اقدام نمایید. خرید آنلاین امکان مقایسه و بررسی محصولات را به صورت کامل و دقیق در اختیار شما قرار می‌دهد. در هنگام خرید یک دستگاه تصفیه آب باید به کیفیت پمپ و پمپ مورد استفاده، شاسی مقاوم، فیلتر قابل تعویض، دارا بودن گارانتی و تاییدیه وزارت بهداشت توجه کنید. البته بهتر است خرید چنین وسایل مهم و حساسی را از شرکت‌ها و کارخانه‌های معتبر انجام دهید.

تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی در اصفهان

تعداد فیلترها در دستگاه‌های مختلف تصفیه آب متفاوت است اما معمولا فیلترهای مرحله 2 و مرحله 3 در این دستگاه‌ها به تعویض نیاز دارند. سایر فیلترها به عنوان فیلتر پیش تصفیه در دستگاه تصفیه قرار می‌گیرند به همین دلیل اگر فیلتر 2 و 3 به موقع جایگزین شوند، تعویض سایر فیلترها ضروری نیست. طول عمر دقیق این فیلترها به میزان املاح موجود در آب بستگی دارد و هر زمان که رنگ فیلتر مایل به قهوه‌ای شد باید فیلتر جدید را با آن جایگزین کنید. اما به صورت کلی عمر مفید این فیلترها حدود 6 ماه است، بنابراین اگر می‌خواهید از سلامت کاملا آب خروجی از دستگاه تصفیه آب خود مطمئن باشید بهتر است این فیلترها را هر 6 ماه یک‌بار تعویض کنید. لازم به ذکر است پیش از اقدام به تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خود، ابتدا فلکه آب ورودی به دستگاه را بسته و دستگاه را خاموش کنید سپس فیلتر را تعویض کنید.

تفاوت در تعداد فیلتر

انواع مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار وجود دارند؛ اما مناسب‌ترین دستگاه‌ها برای استفاده در منزل، دستگاه‌های RO و فیلتراسیون هستند. تنها تفاوت موجود بین این دو دستگاه فقط فیلتر ممبران است که در دستگاه RO تعبیه شده ولی دستگاه فیلتراسیون فاقد این فیلتر است. سایر فیلترها در هر دو دستگاه مشترک هستند. فیلتر ممبران از توانایی حذف ناخالصی‌های بیشتری در آب برخوردار است، به‌گونه‌ای که قابلیت جداسازی نیترات را نیز دارد. هر دستگاه می‌تواند دارای 5 یا 6 فیلتر باشد که هرکدام وظیفه‌ای خاص انجام می‌دهند. معمولا دستگاه‌های تصفیه 6 فیلتره به دلیل دارا بودن ناخالصی کمتر در آب خروجی، توسط متخصصان برای خرید توصیه می‌شوند. آب خروجی همه دستگاه‌ها دارای کیفیتی مشابه است ولی استفاده از فیلتر ممبران است که تفاوت چشمگیری در کیفیت آب به وجود می‌آورد. بنابراین بهتر است از دستگاهی استفاده کنید که دارای این نوع فیلتر باشد.

سخن آخر

با افزایش انواع آلودگی‌ها در محیط اطراف، پاک کردن آن‌ها توسط سیستم بازیافت و تصفیه نسبت به گذشته بسیار دشوارتر شده است. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، مانع ورود هرگونه آلودگی از طریق آب به بدن شما شده و از به‌وجود آمدن برخی بیماری‌ها در اثر ورود ناخالصی به بدن جلوگیری می‌کند. با توجه به نیاز خود و شناخت انواع دستگاه تصفیه آب که عموما دارای 5 یا 6 فیلتر هستند، می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین بهترین دستگاه تصفیه آب را تهیه کنید. در انتها یادآور می‌شویم که تنها خرید دستگاه تصفیه آب مهم نیست، بلکه برای داشتن آبی خالص و عاری از هرگونه ناخالصی باید به فیلترها و تعویض به‌موقع آن‌ها توجه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *