خرید محصولات گرمایشی دیما رادیاتور

رادیاتور استیل دیما رادیاتور

فروشگاه رجا تاسیس انواع رادیاتور استیل برند دیما را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رساند. شما عزیزان برای خرید و یا استعلام قیمت رادیاتور استیل دیما می توانید با ما تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی خرید خود را تکمیل کنید.

نمایش 16 32 48

معرفی رادیاتور استیل دیما رادیاتور

مشخصات رادیاتور استیل دیما

اگر به زیبایی دکوراسیون خانه یا محل کار خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید ظاهری متفاوت به فضا ببخشید، پیشنهاد ما به شما رادیاتور استیل دیما است. رادیاتورهای استیل را می‌توان نوعی رادیاتور دکوراتیو دانست که به دلیل ظاهر شیک، خاص و متفاوت طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این رادیاتورها بدون نیاز به رنگ‌آمیزی و آبکاری و به‌صورت خودرنگ تهیه می‌شوند تا نظافت آن‌ها برای شما آسان باشد و در مقایسه با نمونه‌های آلومینیومی بهداشتی‌تر باشند. برای اطلاع از قیمت رادیاتور استیل دیما با ما همراه باشید.

تولیدکننده رادیاتور استیل دیما

رادیاتورهای استیل برای اولین بار توسط برند دیما رادیاتور به بازار عرضه شده‌اند و در زمانی کوتاه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این رادیاتورها در ابعاد و اندازه‌های مختلف به‌صورت افقی و عمودی و همگی از جنس استنلس استیل (استیل ضدزنگ) ساخته شده‌اند. این برند با تکیه بر دانش و توانایی‌های مهندسین داخلی محصولاتی نوین را به شما مشتریان عزیز تقدیم می‌کند تا بتوانید دکوراسیون منزلتان را به شکلی متفاوت، حرفه‌ای و جذاب بچینید.

انواع مدل‌های رادیاتور استیل دیما رادیاتور

انواع مدل های رادیاتور دیما رادیاتور

با توجه به کاتالوگ محصولات دیما رادیاتورهای این برند به دو دسته افقی و عمودی تقسیم‌بندی می‌شوند. هریک از این دسته‌ها خود دارای مدل‌های متنوعی هستند که در ادامه در خصوص آن‌ها توضیح می‌دهیم.

  • رادیاتور افقی

رادیاتورهای افقی دیما رادیاتور ازنظر ظاهری درست شبیه به رادیاتورهای آلومینیومی پره‌ای هستند؛ البته ابعاد آن‌ها کمی جمع‌وجورتر است و نیاز به فضای کمتری دارند. قیمت رادیاتور استیل دیما از سایر رادیاتورهای آلومینیومی، فولادی و چدنی بیشتر است اما زمانی که با مزایای آن آشنا شوید متوجه خواهید شد که ارزشش را دارد.

این نوع رادیاتور دارای راندمان حرارتی بالایی است و مقاومت خوبی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید با خیال راحت از آن در محیط‌های مرطوب مانند استخر، حمام یا مناطقی با آب‌ و هوای مرطوب استفاده کنید. فروشگاه رجا تاسیس به عنوان نمایندگی فروش محصولات برند دیما این رادیاتور را با قیمتی مناسب و 30 سال ضمانت به شما عرضه می‌کند.

رادیاتورهای افقی دیما ابعاد و مدل‌های بسیار متنوعی دارند و برای استفاده در منازل و اداراتی با دکوراسیون داخلی خاص و شیک بهترین انتخاب هستند. بدنه استیل این رادیاتورها بسیار باکیفیت و مقاوم است و در برابر رطوبت، عوامل خورنده، آلودگی و هر عامل آسیب‌زننده دیگری مقاوم است. این نوع رادیاتورها دارای مصرف انرژی بسیار کمی هستند و در هر شرایط آب‌ و هوایی محیط را همواره گرم نگه می‌دارند.

قیمت رادیاتور استیل دیما با توجه به تعداد پره‌ها و مدل آن تعیین می‌شود؛ با توجه به کاتالوگ محصولات این رادیاتور دارای مدل‌های مختلف IS، IS plus، 2F، F، B، C، FT، FW، NW و W است که تعداد پره‌های آن‌ها از 15 تا 49 پره متفاوت است؛ بنابراین می‌توان این رادیاتورها را در محیط‌هایی با متراژ زیاد و مناطقی با آب‌ و هوای سرد و کوهستانی با خیال راحت نصب کرد و از گرمای هوا لذت برد.

  • رادیاتور عمودی

رادیاتورهای عمودی طراحی مدرن و متفاوتی دارند و برای محیط‌های کوچکی که امکان نصب رادیاتور افقی در آن‌ها وجود ندارد بسیار مناسب هستند. این رادیاتورها را می‌توان به‌راحتی با دیگر المان‌های دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد. مقدار راندمان حرارتی و تولید گرمای این محصولات نیز درست مانند انواع افقی بالاست و بدون نیاز به اشغال فضای زیاد می‌توانند برای محیط‌هایی با متراژ بسیار زیاد هم استفاده شوند.

با توجه به طراحی خاص قیمت رادیاتور استیل دیما مدل عمودی بیشتر از مدل افقی آن است؛ اما با توجه به طول عمر بسیار زیاد و مقاومت بالا در برابر رطوبت، خوردگی و پوسیدگی خرید آن‌ها کاملا به‌صرفه خواهد بود. این رادیاتورها را می‌توانید به‌ راحتی به انواع سیستم‌های گرمایش مرکزی یا پکیج متصل کنید.

همچنین با خرید محصولات دیما رادیاتور خیال شما از بابت بهداشتی بودن محیط کاملا راحت است؛ چراکه بدنه نقره‌ای و جذاب آن‌ها خودرنگ است و به‌سادگی تمیز می‌شود. پس می‌توان گفت که این محصولات برای استفاده در محیط‌های بیمارستانی و مراکز بهداشتی هم بسیار مفید هستند. رادیاتورهای عمودی دیما در مدل‌های A، AT، I، MA، NA و P با تعداد پره‌های 3 تا 20 تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

قیمت و مشخصات رادیاتور استیل دیما رادیاتور

قیمت رادیاتور استیل دیما

با توجه به اینکه این نوع رادیاتورها کاملا جدید هستند، قیمت رادیاتور استیل دیما از دیگر انواع رادیاتورها بیشتر است؛ اما اگر دوست دارید خانه‌ای متفاوت و زیبا داشته باشید خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

۲ دیدگاه در “رادیاتور استیل دیما

  1. رضا افشاری گفت:

    سلام و وقت بخیر امکانش هست لیست قیمت رادیاتور دیما رو برام بفرستین؟

    1. modir site گفت:

      سلام و عرض ادب
      لطفا به شماره ۰۹۱۳۲۰۲۵۴۹۰ در واتساپ یک پیام ارسال بفرمایید انجام وظیفه میشه
      رجا تاسیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *