فروش رادیاتور آلومینیومی برند ایران رادیاتور

رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور

محصولات برند ایران رادیاتور از پرفروش ترین محصولات گرمایشی هستند. در فروشگاه رجا تاسیس رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور با کیفیت عالی و قیمت رقابتی به فروش می‌رسد. برای خرید و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

برندهای دیگر

نمایندگی فروش رادیاتور های آلومینومی ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور از باسابقه ترین شرکت های تولید کننده انواع رادیاتور و مشعل‌های حرارتی در ایران است. این برند توانسته انواع استانداردها و گواهینامه‌های بین المللی کیفی را کسب نماید. محصولات ایران رادیاتور به کشورهای مختلفی صادر می‌شود. رقابت انواع رادیاتور ایران رادیاتور با برندهای معتبر اروپایی و آسیایی در کشورهای مختلف، نشان از کیفیت و تعهد بالای این مجموعه است.

ایران رادیاتور در تولید رادیاتور آلومینیومی سابقه زیاد و درخشانی دارد. به جرئت می‌توان گفت که اولین تولید کننده ایرانی این نوع از رادیاتورها بوده و توانسته در طول بیش از 4 دهه فعالیت مستمر، رضایت مشتریان را جلب کند. ارائه تنوع بالا، قیمت مناسب و کیفیت جهانی باعث شده تا از بهترین برندهای بازار در عرضه چنین رادیاتورهایی محسوب شود. این شرکت علاوه بر تولید رادیاتور آلومینیومی در زمینه تولید انواع پکیج و رادیاتورهای پنلی نیز فعالیت دارد، در صورت نیاز به مشاهده محصولات به برگه فروش پکیج ایران رادیاتور مراجعه فرمایید.

انواع رادیاتور آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور

در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور 10 مدل رادیاتور پره ای تولید و روانه بازار می‌کند. هر کدام از این رادیاتورها ویژگی‌های خاص خود را دارند. تنوع این محصولات در طراحی، میزان راندمان حرارتی و تکنولوژی ساخت است. البته هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی نیز دارند.

نام تجاری مدل‌های مختلف رادیاتور پره ای آلومینیومی ایران رادیاتور را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • اکو Eco
  • ماکسی (پرمیوم) Maxi
  • کال Kal
  • درای Dry
  • کالری Calorie
  • تمپو Tempo
  • دوئل Dual
  • فایر Fire
  • سولار (وراندا) Solar
  • ترموکالر Termocalor

از بین این 10 مدل رادیاتورهای ایران رادیاتور، مدل اکو و ماکسی از جدیدترین محصولات این شرکت هستند. این دو محصول هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر میزان راندمان حرارتی در رده بسیار خوبی قرار گرفته و از زمان عرضه، توانسته اند بخش عمده ای از بازار فروش رادیاتور پره ای را از آن خود کنند. البته همچنان رادیاتور ترمو و کال از محبوب ترین محصولات این شرکت هستند.

قیمت رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

رادیاتورهای پره ای آلومینومی به صورت هر پره قیمت گذاری می‌شوند. در لیست قیمت انواع رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور نیز قیمت‌ها بر مبنای هر پره ارائه شده و بسته به نوع آن در تعداد مشخصی عرضه می‌شود. در هنگام خرید رادیاتور، با توجه به محل نصب، تعداد پره‌ها مشخص می‌شود.

مزایا و معایب رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور

کیفیت ساخت در محصولات ایران رادیاتور حرف اول را می‌زند. شاید علت اصلی رشد و توسعه محصولات این شرکت همین یک نکته باشد. البته در کنار کیفیت بالا، خدمات پس از فروش فوق العاده عالی نیز باعث افزایش رضایتمندی خریداران محصولات مختلف این برند است.

علاوه بر مزیت‌های کلی این شرکت، برخی ویژگی‌های منحصربفرد رادیاتور پره ای ایران رادیاتور نیز باعث تمایز آن نسبت به دیگر برندها شده است. برخی از این ویژگی‌ها را به صورت خلاصه با هم مرور می‌کنیم:

تنوع بالا

تنوع بسیار زیاد رادیاتور پره ای ایران رادیاتور کمک می‌کند تا خرید رادیاتور بر اساس نیاز و بودجه هر فرد باشد. برای مثال رادیاتور آلومینیومی اکو یکی از ارزان ترین رادیاتورهای پره ای است که در کنار کیفیت مناسب، عرضه شده است. در طیف دیگر، رادیاتور سولار و پرمیوم (ماکسی) قرار دارند که از گران ترین محصولات ایران رادیاتور محسوب می‌شود. این تنوع، علاوه بر قیمت، در نوع طراحی نیز مشهود است و می‌تواند جذابیت دکوراسیون داخلی را تغییر دهد.

کیفیت مناسب

همانند دیگر محصولات این برند، کیفیت بالای انواع رادیاتور پره ای باعث شده تا این محصول به خوبی مورد توجه قرار گیرد. هم کیفیت طراحی حرارتی برای افزایش راندمان و هم کیفیت مواد اولیه به کاررفته در تولید آن، در سطح بالایی قرار دارد.

گارانتی حرفه ای

گارانتی حرفه ای انواع رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور باعث شده تا خرید این محصول با خیال راحت تری اتفاق بیافتد. قطعا با خرید رادیاتور پره ای که چندین سال گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش حرفه ای بر روی محصولات خود ارائه می‌دهد، مطمئن هستید که در صورت بروز هرگونه مشکل، پاسخگویی مناسبی اتفاق می افتد.

خرید رادیاتور پره ای ایران رادیاتور

با پیشرفت تکنولوژی، خرید رادیاتور آلومینیومی نیز ساده تر شده است. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید فیزیکی، از خرید اینترنتی رادیاتور استفاده کنند. در خرید آنلاین، امکان بررسی لیست قیمت رادیاتور پره ای ایران رادیاتور و مقایسه انواع آن با یکدیگر وجود دارد و در نتیجه، انتخاب دقیق تر و بر اساس نیاز خواهد بود.

خوشبختانه رجا تاسیس به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی رادیاتور در ایران، توانسته به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش رادیاتور آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور کند. بهترین قیمت انواع این محصول را با گارانتی معتبر می‌توانید در این سایت پیدا کنید.

رادیاتورها با برندهای مختلف و انواع مختلف در بازار وجود دارند، اگر هنوز هم در مورد قادر به انتخاب محصول مناسب برای خودتان نشده اید؛ می‌توانید از فروشگاه رجا تاسیس، به صورت کاملا رایگان و تخصصی مشاوره بگیرید. برای دریافت راهنمایی تخصصی در مورد خرید انواع رادیاتور آلومینیومی در اصفهان کلیک کنید.

مقالات کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *