26 محصول وجود دارد

فن کویل سقفی

قیمت فن کویل سقفی توکار

رجا تاسیس در زمینه فروش انواع فن کویل از جمله فن کویل سقفی توکار فعالیت دارد. برای خرید و یا استعلام قیمت فن کویل های سقفی توکار با ما تماس بگیرید.
نمایش 16 32 48

لوازم نصب فن کویل

استعلام قیمت تماس با 09132025490

فروش فن کویل سقفی

فن کویل سقفی چیست؟

فن کویل سقفی به دلیل قیمت مناسب و ویژگی‌هایی مثل صدای کمتر نسبت به دیگر انواع توانسته جایگاه مناسبی در بازار برای خود باز کند. فن کویل سقفی یک مبدل حرارتی است که می‌تواند هم سرمایش و هم گرمایش محیط را بر عهده بگیرد. همان طور که از اسم آن مشخص است، نصب این نوع فن کویل در سقف صورت گرفته و پرتاب باد گرم یا سرد از سمت سقف و به صورت افقی است. هوای وارد شده به محیط، به دلیل اختلاف دمایی، خیلی سریع باعث تغییر وضعیت دما می‌شود. روش کار به این صورت است که هوا از کویل آب گرم یا آب سرد عبود کرده و دمای سیال هوا به درجه مد نظر می‌رسد.

هوا به صورت افقی توسط فن کویل سقفی به محیط دمیده می‌شود. اگر قرار به سرمایش محیط باشد، هوا باید توسط آب موجود در چیلر مرکزی سرد شود. برای گرمایش محیط از آب گرم موتورخانه ساختمان یا حتی پکیج‌هایی که درون واحدها به صورت مستقل نصب شده اند، کمک گرفته می‌شود. در برخی از انواع این فن کویل‌ها از سیستم‌های هواساز نیز استفاده می‌شود که می‌تواند باعث بهبود کیفیت هوای ساختمان شود. در همین بین می‌توان گفت که فن کویل‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام ویژگی‌های منحصربه فردی برای خود دارند و با توجه به ویژگی‌هایشان در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فن کویل توکار سقفی

فن کویل سقفی به دو دسته روکار و توکار تقسیم می‌شوند. یکی از انواع پرکاربرد فن کویل، مدل سقفی توکار محسوب می‌شود. این مدل درون سقف کاذب قرار داده می‌شود و دریچه هوادهی و دسترسی آن طبق درخواست فرد تنظیم می‌شود.

فن کویل سقفی روکار

فن کویل روکار سقفی قیمت بسیار مناسب و صدای بسیار کمی دارد. به دلیل اهمیت دکوراسیون و چیدمان، در خانه و شرکت‌ها بیشتر از این نوع استفاده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از فیلتر قابل شستشو
  • نگهداری و تعمیر آسان

فن کویل روکار دارای کابین بوده و همانطور که از نام آن مشخص است، روی سقف نصب می‌شود. این وسیله دارای ظرفیت هوادهی بسیار بالایی است و به همین دلیل برای فضاهایی چون سالن‌های بزرگ و لابی‌ها کاربرد خوبی دارد. در واقع جایی که ارتفاع کف تا سقف بیش از حد معمول باشد، این نوع کاربردی‌تر هستند.

فن کویل ها دارای چه ویژگی هایی هستند؟

ویژگی فن کویل سقفی توکار و روکار

مزیت‌های زیادی از فن کوئل سقفی وجود دارد که باعث شده این نوع از تاسیسات ساختمانی تا این حد مورد استفاده قرار گیرد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع مبدل حرارتی عبارتند از:

  •  کاربرد همزمان برای سرمایش و گرمایش محیط
  • صدای بسیار کم
  • مصرف انرژی مناسب
  • کاهش هدر رفت انرژی
  •  نصب آسان و امکان انتخاب ساده‌تر مکان نصب
  •  عدم اشغال فضای زمین در مقایسه با رادیاتور یا برخی از انواع فن کویل
  •  هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  •  بهره مندی از فیلتر تصفیه هوا مناسب. این فیلترها قابل شستشو هستند
  •  یکنواختی سرمایش و گرمایش و ایجاد حالت تعادل در تمامی فصول سال
  •  قابل نصب در سقف کاذب و زیر سقف
  •  قیمت مناسب
  •  تنوع ظرفیتی خوب برای قرارگیری در محیط‌های مختلف

کاربرد و نصب فن کویل سقفی توکار

به دلیل تنوع محصولات در این رده، کاربردهای فن کویل سقفی توکار بسیار زیاد است. به طوری که امروزه به عنوان پرکاربردترین نوع از فن کویل شناخته می‌شود. این مبدل حرارتی توانسته در انواع ساختمان‌های اداری، تجاری و حتی مسکونی جای خود را باز کند. همین موضوع باعث شده تا هم تنوع خوبی از این تجهیز سقفی توکار و روکار تولید شود و هم برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع آن دست به نوآوری و خلاقیت بزنند. در واقع می‌توان گفت که فن کویل‌ سقفی به جز در واحدهایی که فاصله سقف تا کف بسیار زیاد است، در تمامی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

فن کویل کانالی که آن هم به صورت سقفی نصب می‌شود اما ساختار نسبتا متفاوتی دارد، نوعی از مبدل حرارتی برای نصب در سوله‌ها یا راهروها و لابی‌های بسیار مرتفع است. یکی از مهم‌ترین نکات به ویژه نوع سقفی توکار فن کویل، توجه به نکات نصب است. اگر چه نصب آن دارای دستورالعمل مشخصی است؛ اما به نظر می‌رسد بدون در نظر داشتن برخی نکات، نمی‌توان به راحتی از پس نصب آن بر آمد. به همین علت است که توصیه می‌شود برای نصب فن کویل سقفی توکار از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده شود.

خرید آنلاین فن کویل سقفی نیازمند چه فاکتورهایی است؟

بهترین برندهای تولید کننده فن کویل سقفی توکار

تولید انواع فن کویل در ایران توسط برندهای مختلف انجام می‌شود. در حال حاضر خرید فن کویل ایرانی با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن، بهترین گزینه است. از بین تولید کنندگان، دو برند تولیدی فن کویل تهویه و تهویه آریا توانسته اند نسبت به دیگر برندهای تولید کننده، جایگاه مناسب را به خود اختصاص دهند. البته برند‌های معتبر دیگری نیز مانند فن کویل میدیا و فن کویل آذر نسیم هم توانسته اند در زمینه تولید فن کویل به خوبی عمل کرده و نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند.

کیفیت بالای تولید، گارانتی و خدمات پس از فروش حرفه ای، تنوع قابل قبول محصولات و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که این برندها را را در زمره برترین برندهای عرضه کننده فن کویل سقفی قرار داده است. خوشبختانه عرضه حرفه ای و هوشمندانه این برندها باعث شده تا در سراسر ایران قابل دسترسی باشد. برای شناخت انواع برندهای مطرح در تولید فن کویل به  مقاله مشخص شده مراجعه فرمایید.

خرید فن کویل سقفی توکار

برای خرید انواع مبدل حرارتی از جمله فن کویل باید به پارامترهای مشخص و دقیقی توجه داشته باشید. به طور کلی عدم آشنایی با پارامترهای تاثیرگذار در کیفیت و کارایی هر نوع از مبدل‌های حرارتی مثل فن کویل، می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. مشورت پیش از خرید موضوع مهمی است که نباید آنرا فراموش کنید. فن کویل‌های سقفی ظرفیت‌های مختلفی دارند. در هنگام خرید با توجه به محل نصب باید ظرفیت مناسب فن کویل از جمله مدل سقفی انتخاب شود. ظرفیت فن کویل سقفی بین 200 تا 1200 فوت مکعب متغییر است. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، بهتر است در هنگام خرید مشورت کنید. همچنین در هنگام خرید، به دو لوله یا چهار لوله بودن توجه داشته باشید. فن کویل سقفی چهار لوله می‌تواند همزمان آب گرم و آب سرد را وارد کویل کند. البته پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید فن کویل شناخت دقیقی از نحوه کار و انواع آن داشته باشید.

خرید اینترنتی فن کویل سقفی از سایت معتبر رجاتأسیس

قیمت فن کویل توکار سقفی

قیمت فن کویل توکار سقفی نیز به پارامترهای مختلفی وابسته است. ظرفیت، دولوله یا چهارلوله بودن، برند تولید کننده، خدمات پس از فروش و شرایط گارانتی از مهمترین پارامترها هستند. بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خرید، نگاه دقیقی به لیست قیمت فن کویل سقفی بیاندازید و انواع آن را در برندهای مختلف با هم مقایسه کنید. در خرید اینترنتی می‌توانید تمام اطلاعات لازم را بدست آورده و خریدی دقیق و هوشمندانه انجام دهید. برای خرید اینترنتی البته باید به سراغ سایت‌های تخصصی بروید تا بتوانند اطلاعات دقیق و حرفه ای در اختیار شما قرار دهند. همچنین خرید از سایت‌های تخصصی این اطمینان را به شما می‌دهد که قبل و بعد از خرید، مشاورین زبده برای ارائه توضیحات در خدمت شما هستند.

چرا از رجا تاسیس فن کویل سقفی توکار بخریم؟

رجاتاسیس به عنوان یکی از برترین سایت‌های اینترنتی تخصصی در زمینه فروش فن کویل سقفی توکار، توانسته نام و نشان خوبی از خود بر جای بگذارد. خدماتی مثل تنوع محصولات، قیمت بدون واسطه، مشاوره رایگان و ارائه توضیحات صادقانه از مهم‌ترین ویژگی‌های رجا تاسیس است. همین حالا با مراجعه به صفحه فروش فن کویل می‌توانید بهترین محصولات از برترین برندهای موجود در بازار را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *