فروش پکیج ایمرگاس

پکیج ایتالیایی ایمرگاس در اصفهان

فروشگاه رجا تاسیس مرکز فروش پکیج ایتالیای ایمرگاس در اصفهان می‌باشد. برای مشاوره و یا استعلام قیمت پکیج دیواری ایمرگس در اصفهان با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

فروش پکیج ایمرگاس در فروشگاه رجا تاسیس

تاریخچه شرکت ایمرگاس

طراحی و تولید تجهیزات مدرنی نظیر پکیج‌ها باعث شد بسیاری از مشکلات قدیمی در تأمین آب گرم واحدها و همچنین گرمایش و سرمایش بسیاری از محیط‌های مسکونی یا تجاری حل شود. این روزها برندهای معتبر بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند که یکی از این تولید‌کنندگان برند ایمرگاس می‌باشد.

شرکت بزرگ و مشهور ایمرگاس ایتالیایی نخستین فعالیت‌های خود را با تولید دیگ بخار آغاز کرد و با تجربه‌ای که در این مسیر کسب کرد،توانست به فناوری‌های نوینی در خصوص تولید این قبیل سیستم‌ها دست یابد. طراحان این شرکت با بهره‌گیری از انرژی‌های تجدید پذیر امکان بهره‌مندی از انرژی‌های بی‌ضرر و مناسب با محیط زیست را ایجاد کردند.

این روزها پکیج دیواری ایمرگاس با حداقل مصرف انرژی و برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا خدمات بسیاری را در اختیار مشتریان قرار داده ‌است. این پکیج‌ها از نظر عملکرد بسیار کارآمد و حرفه‌ای هستند. خط تولید و سیستم فروش پکیج ایتالیایی ایمرگاس دیواری امروزه در بیش ‌از ۱۳ کشور در جهان، ازجمله ایران گسترش یافته‌ است.

نمایندگی پکیج ایمرگاس

شرکت ایتالیایی ایمرگاس دهه‌ ها است که با تولید بیش از ۷۰ مدل پکیج‌ متنوع و با ارائه گزینه های متعدد برای خرید، به انتخاب اول بسیاری از اروپایی‌ها تبدیل شده است. چند سالی است که ایمرگس به دلیل داشتن تکنولوژی‌های روز ایتالیا و با دارا بودن استاندارهای ایران، با همکاری شرکت ایرانی ایمرگاس، راه به خانه‌های ایرانیان پیدا کرده است. ایمرگاس پاد به عنوان شریک تجاری، نماینده رسمی و قانونی این شرکت ایتالیایی در ایران به حساب می‌آید. پس از تاسیس کارخانه‌ای در قزوین، تولید پکیج‌ دیواری ایمرگاس به وسیله ماشین‌آلات و فناروی‌های ایتالیایی برای نیاز مشتری‌های ایرانی در کشور فراهم شد. ایران نیز یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید انواع پکیج های گرمایشی می باشد.

مدل های مختلف پکیج ایمرگاس

انواع مدل پکیج ایمرگاس چیست؟

برای خرید پکیج دیواری ایمرگاس در اصفهان توصیه می‌کنیم در ابتدا با انواع مدل‌های آن آشنا شوید. این تجهیزات ممکن است بر اساس اینکه چه کارآیی‌هایی دارد، دسته‌بندی‌های متفاوتی داشته باشد. به‌عنوان مثال از نظر نوع کارآیی معمولا به سه نوع فقط گرمایشی، فقط آب گرم مصرفی یا ترکیبی از این دو تقسیم می‌شود. همچنین طبق اینکه به چه شکلی نصب می‌شود به دو نوع رایج دسته‌بندی می‌شود که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم. پکیج دیواری ایمرگاس از ظرفیت حرارتی ۲۴ تا ۱۰۰ کیلووات را شامل می‌شوند.

ایمرگس پکیج‌های گرمایشی را در قالب پکیج‌های دیواری معمولی، چگالشی و موتورخانه‌ای چگالشی در ۲ تیپ تک مبدل یا دو مبدل تولید می‌کند.  از بین مدل‌های محبوب این شرکت ایتالیایی می‌توان به STAR، ZEUS، MYTHOS و VICTRIX اشاره کرد. پیشوند EOLO به معنای فن‌دار و NIKE به معنای بدون فن است. به علاوه پکیج‌هایی که در نام مدل‌ آن‌ها ZEUS آمده باشد داری مخزن ذخیره داخلی هستند.

ویژگی‌های پکیج دیواری ایمرگاس مدل VICTRIX PRO و VICTRIX ZEUS چیست؟

پکیج ایمرگاس چگالشی VICTRIX که بهترین و در عین حال گرانترین است. دارای مدل‌های مختلف در رنج ظرفیتی ۲۴ تا ۱۰۰ کیلووات است. البته ظرفیت‌های بالا (از ۸۰ تا ۱۰۰کیلووات) در قالب پکیج‌های موتورخانه‌ای و با نام VICTRIX PRO عرضه می‌شوند. مدل VICTRIX ZEUS SUPERIOR 32 2 ErP از جمله جدیدترین و در عین حال مناسب‌ترین پکیج VICTRIX  با ظرفیت ۳۲کیلووات است. پکیج دیواری VICTRIX ایمرگاس دارای مخزن ذخیره داخلی ۵۴ لیتری است و تنظیمات دمایی که دارد، یک گزینه‌ ایده‌آل برای آن‌هایی است که نیاز به چند خروجی همزمان آب گرم دارند.

همچنین به دلیل مصرف پایین و سیستم‌های هوشمند، بسیار در کاهش هزینه‌ها موثر خواهد بود. SUPERIOR 32 2 ErP متعلق به کلاس ۵ است که بالاترین میزان سازگاری با محیط را طبق استاندار‌های اروپایی دارد. نمایشگر پکیج ایمرگاس VICTRIX  باعث شده است تا تنظیمات آن ساده و کارآمد باشد. این پکیج‌ها هم قابل نصب در داخل و هم در بیرون در هوای تا منفی پنج درجه است. VICTRIX ZEUS از دیگر مدل پکیج دیواری ایمرگاس است که در دو ظرفیت ۲۵ و ۳۲ کیلووات عرضه شده‌اند.  پکیج VICTRIX ایمرگاس داری مخزن ذخیره ضد زنگ ۴۵ لیتری است و آب گرم منزل  را با کمترین صدا فراهم می‌کند. به دلیل سیستم ماژول بندی خروجی گرما، از ۱۷درصد تا ۱۰۰درصد، انرژی خروجی کاملا منطبق بر نیاز جریان پیدا می‌کند و باعث صرفه‌جویی در مصرف می‌شود.

مزایای خرید پکیج دیواری AVIO ECO و NIKE ECO ایمرگاس چیست؟

اگر به دنبال خرید پکیج ایمرگاس در اصفهان هستید، می‌توان به AVIO ECO 24  و NIKE ECO 24 اشاره کرد. که البته فقط مدل AVIO است که دارای مخزن ذخیره به اندازه ۴۵ لیتر است. با این‌حال، هر دو این مدل‌ها به دلیل اندازه کوچکی که دارند؛ مناسب برای نصب در محیط‌های تنگ و کوچک است. همچنین به کمک LED که روی دستگاه قرار داده شده از وضعیت پکیج و ارورهای احتمالی می‌توانید با خبر شوید. STAR  و MYTHOS دو مدل دیگر پکیج دیواری گرمایشی ایمرگاس هستند؛ که قیمت پایین‌تری دارند و هر دو این‌ها در مدل‌های فن‌دار و بدون فن عرضه شده‌اند. بهتر است که در بین مدل‌ها، به خرید پکیج دیواری فن دار ایمرگاس بپردازید.

زیرا از یک طرف گاز‌های حاصل از احتراق با فشار فن خارج می‌شود و از طرفی دیگر می‌توان از فضای خارج محیط، هوای احتراق در پکیج به کمک فن فراهم شود. با تمام این ویژگی‌ها هر دو پکیج STAR  و MYTHOS ایمرگاس دیواری توان تولید آب‌ گرم را در کمترین زمان دارند. مدل دیواری این تجهیزات که معمولا در محیط داخلی خانه نصب می‌شوند، برخلاف انواع زمینی، محدودیت‌هایی در خصوص تأمین میزان آب مصرفی یا متراژ گرمایش محیط‌های مختلف دارند. خرید پکیج دیواری ایمرگاس در اصفهان برای محیط‌های مسکونی و تجاری با ظرفیت محدود مناسب است؛ چراکه ظرفیت بالای پکیج‌های زمینی به مصرف بیشتر انرژی نیز منجر می‌شود.

عوامل مؤثر بر قیمت پکیج دیواری ایمرگاس در اصفهان چیست؟

علاوه‌بر تفاوت‌هایی که میان انواع پکیج‌های دیواری ایتالیایی ایمرگاس وجود دارد، حتی انواع مختلف یک سری نیز متفاوت هستند و به همین علت طیف قیمت پکیج ایمرگاس در اصفهان بسیار گسترده است. این قیمت‌ها بسته به ظرفیت و نوع مبدل‌های حرارتی در آن ممکن است متفاوت باشد. بدیهی است هر اندازه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد و از نظر نوع مبدل تنوع بیشتری داشته باشد، قیمت‌های به مراتب بیشتری دارد. از آنجایی که ایمرگاس یک برند کاملا ایتالیایی است، پکیج‌های شوفاژ ایمرگاس دیواری نسبت به نمونه‌های ایرانی قیمت بالاتری دارند.

همچنان می‌توان با توجه به نیاز، مدلی که قیمت مناسب‌تری دارد را انتخاب کرد. در قیمت‌ پکیج ایتالیایی ایمرگاس در اصفهان نیز عواملی مثل میزان ظرفیت حرارتی، وجود فن، وجود مخزن داخلی، اندازه مخزن، تک مبدل یا دو مبدل بودن تاثیرگذار است. در ایران عامل نوسانات ارزی را باید به گزینه‌های ذکر شده نیز اضافه کرد. خرید پکیج ایمرگاس دیواری در اصفهان از نمایندگی‌های فروش رسمی این شرکت در ایران باعث می‌شود بسیاری از هزینه‌های خرید و فروش کاهش یابد. این محصولات نیز از گارانتی شرکت ایمرگاس برخوردار است. از آنجایی که این شرکت در ایران نمایندگی رسمی دارد، بهره‌مندی از گارانتی یکی از ویژگی‌های این محصول ایتالیایی به حساب می‌آید.

خرید و فروش پکیج ایمرگاس

فروش پکیج دیواری ایمرگاس در اصفهان

برای خرید و فروش پکیج ایتالیایی ایمرگاس در اصفهان باکیفیت، بهتر است به مراجع معتبر مراجعه کنید و از خرید محصول اصیل و مرغوب مطمئن شوید. نمایندگی‌های رسمی فروش پکیج ایمرگاس در اصفهان با عرضه تنوع قابل‌ توجهی از انواع پکیج‌های دیواری و زمینی، در جلب نظر مشتریان موفق بوده‌اند. خرید پکیج شوفاژ دیواری ایمرگاس از این نمایندگی‌ها مزایای بسیاری دارد که بهره‌مندی از گارانتی فروش و تعمیرات، تأمین قطعات اصیل دستگاه و بهره‌مندی از تکنسین‌های مجرب و متخصص برای راه‌اندازی یا تعمیر ازجمله آن‌ها محسوب می‌شود.

ایمرگس ازجمله تولیدکنندگان حرفه‌ای در عرصه تولید انواع پکیج‌های دیواری است. این شرکت ایتالیایی با سال‌ها تجربه در این زمینه توانسته ‌است از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات مرغوب و باکیفیت استفاده کند. انواع پکیج‌های زمینی و دیواری برای مصارف مختلفی به کار گرفته می‌شوند و قیمت پکیج ایمرگس به مسائلی از این دست کاملا مرتبط خواهد بود. در صورت نیاز به مشاهده برندهای ایتالیایی بیشتر به صفحه قیمت پکیج ایتالیایی مراجعه فرمایید.

برای خرید پکیج ایتالیایی ایمرگاس در اصفهان همچنین باید به ظرفیت، نوع نیازهای مصرفی، مبدل‌های حرارتی و سایر مشخصات فنی دستگاه توجه ویژه‌ای داشت؛ چراکه این مسائل ازجمله عوامل مؤثر در قیمت پکیج‌ها به حساب می‌آیند. خرید مطمئن و آسان انواع پکیج‌های زمینی و دیواری با مراجعه به بخش فروشگاه میسر شده ‌است. همچنین امکان بهره‌مندی از نصب و راه‌اندازی و تعمیرات زیر نظر متخصصان مجرب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته ‌است. در صورتی که تمایل دارید از سایر برند های فعال و معتبر در زمینه تولید پکیج و محصولات آن ها مطلع شوید به صفحه فروش پکیج دیواری مراجعه کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490