فروش پیکج از برند بوتان

قیمت پکیج بوتان در اصفهان

رجا تاسیس مرکز فروش انواع مدل های پکیج بوتان در اصفهان از جمله پرلا پرو، پارما و بیتا می باشد. برای استعلام قیمت پکیج بوتان در اصفهان با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

رجا تاسیس نمایندگی فروش پکیج بوتان

تاریخچه شرکت پکیج دیواری بوتان 

بوتان یک شرکت سهامی عام است که شروع فعالیت آن به سال 1332 باز می گردد. در ابتدا تولیدات این شرکت در محصولاتی نظیر اجاق گاز، بخاری و سیلندر گاز خلاصه می شد. اما در سال 1372 خط تولید پکیج دیواری بوتان را نیز به خطوط تولید خود اضافه کرد. در سال‌های اخیر بوتان تمرکز خود را بر روی تولید سه محصول عمده یعنی؛ پکیج، آبگرمکن و شوفاژ قرار داده است. شاید جالب باشد بدانید که بوتان اولین شرکت در ایران محسوب می شود که دارای بخش پشتیبانی و سیستم بی سیم برای پاسخگویی و خدمت رسانی به مشتریان بود. امروزه هم پکیج دیواری بوتان بیش از گذشته دارای تنوع زیادی است. به دلیل هم‌سو بودن با دانش و فناوری روز دنیا، رقیب جدی برای برندهای خارجی نیز هست. تنوع محصول بالا، برخورداری از گارانتی، نمایندگی های معتبر در سراسر کشور، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب، پکیج دیواری بوتان را به گزینه نهایی برای خرید و محصولی مطمئن تبدیل کرده است.

قیمت پکیج بوتان در اصفهان وابسته به چه عواملی است؟

باید توجه داشت که قیمت پکیج دیواری بوتان و شرایط تجارت آن به نکات مختلفی مانند میزان تقاضای مصرف کنندگان و شرایط واردات قطعات اولیه محصول وابسته است. در این بین، نباید قیمت ارز و شرایط گمرکی را نیز در قیمت پکیج بی‌تاثیر دانست. پکیج که تحت نظارت نهادهای معتبر بین‌المللی تولید می‌شوند و از فناوری‌های به روزی در ساخت آن‌ها استفاده شده است، دارای شرایط قیمتی مناسبی هستند و مخاطبان می‌توانند براساس نیاز و ظرفیت حرارتی از بین آن‌ها انتخاب کنند. قیمت پکیج دیواری بوتان در اصفهان نیز مانند تمامی محصولات دیگر با افت و خیز های فراوان مواجه است. شاید در روز چندین مرتبه قیمت‌ها تغییر و به روز شوند به همین علت است که در سایت رجا تاسیس قادر به تعیین قیمت‌های به روز نیستیم و از این بابت از تمامی کاربران عزیز پوزش می طلبیم. امیدواریم با ثبات قیمت‌ها در ارائه بهترین قیمت‌ها از جمله خدمات فروش و پس از فروش پکیج بوتان در اصفهان و دیگر برندها قادر به ارائه خدمات باشیم.

انواع پکیج بوتان

انواع پکیج بوتان

پکیج بوتان انواع مختلفی دارد، از پکیج های فن دار و بدون فن گرفته تا یک مبدل و دو مبدل. تفاوت این محصولات را با دو مثال ساده می توان نشان داد. به طور مثال در صورتی که محیط شما از لحاظ مساحت برای نصب پکیج کوچک است نوع فن دار کارایی بهتری خواهد داشت. برای گرمایش از کف و مناطق سرد هم نوع دو مبدله بهتر است. در مناطق گرم نیز نوع تک مبدله کارایی بشتری دارد. همچنین علاوه بر تفاوت در ساختار، پکیج دیواری بوتان از لحاظ ظرفیت نیز دارای تنوع هستند. به این نکته برای خرید بهتر باید توجه ویژه داشت. در واقع بوتان برای راحت‌تر شدن کار خریداران، محصولات خود را در انواع مختلف با ظرفیت‌های مختلف عرضه کرده است. فروش تمامی ظرفیت‌ها در فروشگاه رجا تاسیس انجام می‌شود و شما عزیزان می‌توانید بوتان با ظرفیت‌های 22000 ,24000 ,28000 و 32000 را خریداری کنید. در همین بین دو برند ایران رادیاتور و لورچ نیز در تولید پکیج با ویژگی‌های متفاوت فعالیت دارند.

فروش پکیج بوتان در اصفهان

شاید با توجه به تنوع مدل‌ها و انواع، انتخاب و خرید یک محصول مناسب از این برند کار سختی به نظر برسد، اما در واقع این گونه نیست. برای خرید پکیج دیواری بوتان و یا هر برند دیگری در گام نخست به قدرت موتور باید توجه ویژه داشت. قدرت موتور بهتر است با فضای مورد نظر شما برای استفاده از پکیج تناسب داشته باشد. نکته دیگر اینکه امکانات و عملکرد پکیج ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین آن را خریداری کنید. علاوه بر موراد فوق نکته آخری که در هنگام خرید پکیج بوتان در اصفهان باید در نظر داشته باشید؛ این است که هیچ کدام از مدل‌ها و انواع پکیج‌های این برند زمینی نیستند و نصب همگی آنها به صورت دیواری است.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج بوتان

گارانتی و قیمت پکیج دیواری بوتان در اصفهان

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید پکیج بوتان نسبت به مدل‌ها و برندهای خارجی برخورداری از کارت گارانتی است که پس از توسط نماینده شرکت مهر و تایید می شود. پس از آن در صورتی که زمان گارانتی به پایان نرسیده باشد می توانید از خدمات این شرکت برای تعمیر و عیب یابی پکیج های خود استفاده نمایید. گارانتی و ضمانت پکیج دیواری بوتان در اصفهان از جمله مهم‌ترین نکاتی است که باید در زمان انتخاب یک پکیج باکیفیت به آن توجه کرد.

گارانتی و ضمانت نامه پکیج های بوتان

به دلیل اینکه قیمت پکیج در سال‌های اخیر با افزایش زیادی روبرو بوده است، بنابراین بهترین کار این است تا در صورت انتخاب پکیج‌های بوتان به گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز دقت کرد. در این بین، برند بوتان که تولید کننده محصولات مناسب در بازار است، مدل‌های مختلفی را روانه بازار کرده است که از خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی خوبی بهره می‌برند. پکیج بوتان از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش نسبت به قیمت در سطح بالایی قرار دارد و این مورد را می‌توان در زمان انتخاب محصول از فروشنده درخواست کرد. باید توجه داشته باشید که به تازگی شرکت‌های تولیدکننده به دلیل جلوگیری از موارد غیر قانونی برروی کارتن محصولات خود شهری که مجاز به نصب است را ذکر کرده برای مثال: فرض کنید پکیج بوتان خود را از شهر اصفهان تهیه کرده اید باید بدانید که این پکیج قابل نصب در تهران نیست و در این صورت شامل گارانتی نخواهد شد. در هنگام خرید انواع پکیج دیواری بوتان در اصفهان توجه به قیمت بازار و قیمت فروشنده یکی از عوامل مهم است همان طور که در بالا اشاره کردیم عواملی چون گارانتی محصول، عدم گارانتی می تواند به قیمت تاثیر بگذارد و به دلیل این که پکیج یکی از مهم‌ترین تاسیسات ساختمان است پیشنهاد می شود از دفاتر و مراکز معتبر تهیه فرمایید.

مدل های مختلف پکیج بوتان در رجاتاسیس

مدل های مختلف پکیج بوتان چه تفاوت هایی دارند؟

پکیج بوتان بر اساس نیاز مصرف کننده و همچنین برای متراژهای متفاوت در مدل های بسیار مختلف به بازار عرضه شده است. ظرفیت و امکانات هر کدام از مدل ها متفاوت است و بسته به ظرفیت و مدل قیمت پکیج نیز متفاوت خواهد شد. علاوه بر این تفاوت باطنی که در مورد عملکرد اینگونه تجهیزات است؛ از لحاظ ابعاد و ظاهر نیز دارای تفاوت های گسترده هستند. به همین دلیل است که علاوه بر مشخصات فنی هنگام خرید پکیج بوتان به شکل ظاهری و طراحی و همچنین بررسی قیمت پکیج بوتان آن نیز متناسب به فضا باید دقت کرد. پارما،پرلا پرو، پاویا، بیتا از جمله مهم‌ترین و جدیدترین مدل‌های پکیج بوتان به شمار می روند که با ظرفیت و مشخصات متفاوت در بازار موجود است. از میان این چهار گزینه دو مدل پاویا و پرلا پرو دیجیتال هستند و بقیه آنالوگ. در مدل های دیجیتال در صورت خرابی، عیب پکیج به صورت یک کد بر روی صفحه تعبیه شده بر روی آن به نمایش در می آید و کار را برای تعمیر راحت‌تر می کند. در مدل‌های آنالوگ این امکان وجود ندارد اما از لحاظ قیمت ارزان‌تر هستند. در ادامه به توضیح ویژگی‌های هر یک از این 4 مدل پکیج دیواری بوتان می‌پردازیم.

پکیج دیواری پاویا بوتان

پکیج دیواری پاویا بوتان از جمله مدل‌های پروفروش این شرکت است که تنها در ظرفیت حرارتی ۲۴کیلوواتی تولید می‌شود. با این ظرفیت در یک آب‌وهوای معتدل می‌توان تا متراژ حداکثر ۱۵۰متر مربعی و در برخی نواحی تا متراژ ۲۱۰متر مربعی نیز استفاده کرد. پکیج گرمایشی پاویا بوتان که مجهز به کارآمدترین قطعات استاندارد اروپایی است، با راندمان ۹۳ درصدی خود، می‌تواند آب گرم مصرفی را به سرعت، با کمترین نوسان و با فشار بالا تولید کند. به دلیل مجهز بودن به یک فن قدرتمند و یک دودکش دوجداره، مکش هوا و خروج گازهای ناشی از احتراق به طور دقیق و کارآمد انجام می‌شود.پکیج دیواری پاویا بوتان از کلاس دومبدله است که باعث می‌شود میزان رسوب‌گیری به حداقل برسد. باید اشاره کرد که شرکت بوتان در مدل پاویا از شیر سه طرفه خودکار و همچنین پمپ سیرکولاتور سه سرعته با کنترل‌های خودکار پیش‌گیرانه که همگی اروپایی هستند استفاده کرده است.

سیستم عیب یابی پکیج پاویا بوتان

به کمک سیستم‌ عیب‌یابی الکترونیکی پیشرفته و نمایشگر دیجیتال دستگاه، می‌توان از مشکلات احتمالی دستگاه با نمایش یکی از ۷ خطای کارکرد باخبر شد. از سیستم‌های ایمنی پکیج پاویا می‌توان به سیستم ایمنی تخلیه‌ گازهای ناشی از احتراق، ضد یخ‌زدگی، هواگیری خودکار، بای‌پس خودکار و کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ارور‌های پکیج بوتان به مقاله کدخطا و رفع عیب پکیج دیواری بوتان مراجعه فرمایید.

پکیج دیواری پارما بوتان

شرکت بوتان پکیج‌ دیواری پارما را در مدل‌های 22i، 22RSi و 24RSi عرضه کرده است. مدل 22i بدون فن و تنها در ظرفیت ۲۲کیلوواتی و مدل‌های RSi که در دو ظرفیت ۲۲کیلوواتی و ۲۴کیلوواتی هستند همراه با فن و دودکش دوجداره مخصوص در بازار موجود است. از مزیت‌های وجود فن در کنار دودکش دوجداره می‌توان به این اشاره کرد که تخلیه دود و مکش هوا به آسانی و به سرعت انجام می‌‌گیرد.

پکیج دیواری پارما بوتان مدل 22i و 22RSi

مدل 22i و 22RSi پکیج پارما دارای راندمان ۹۰درصدی و 24RSi دارای راندمان ۹۳درصدی است؛ با این‌حال، تمام مدل‌های پکیج دیواری بوتان پارما، آب گرم را در کمترین زمان و به طور دائمی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. پکیج‌های دیواری پارما بوتان از نوع دو مبدله هستند و از شیر سه طرفه خودکار برخوردارند. همچنین وجود سیستم‌های ایمنی مختلف از جمله ضد یخ‌زدگی، تنظیم خودکار جریان گاز و ضد گریپاژ در پکیج گرمایشی دیواری پارما شرکت بوتان اطمینان خاطر بیشتری را به کاربر برای داشتن یک پکیج مطمئن می‌دهد. بر خلاف دیگر پکیج‌های دیواری شرکت بوتان،‌ پارما از صفحه نمایشگر برخوردار نیست که این امر تا حدی تنظیمات را برای کاربر سخت‌تر می‌کند.

پکیج دیواری پرلا پرو بوتان

این نوع پکیج‌ها نیز در دو نوع فن‌دار (RSi) و بدون فن (i) در ظرفیت‌های ۲۴، ۲۸ و ۳۲کیلوواتی به بازار عرضه شده‌اند که البته مدل پرلا پرو ۳۲کیلوواتی تنها در کلاس فن‌دار قرار دارد. مدل‌های RSi دارای یک دودکش دوجداره نیز هستند که عمل مکش هوا و خارج کردن گرما و دود زائد را آسان‌تر می‌کند. پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو با ظرفیت‌ ۳۲کیلوواتی با توجه به شرایط آب‌وهوایی، موقعیت ساختمان و مصالح مصرفی قابل استفاده در واحد‌های تا حداکثر ۲۵۰مترمربع است. پکیج‌های پرلا پرو دارای دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی ساخت ایتالیا است که کاهش میزان رسوب‌گیری در این نوع پکیج را تضمین می‌کند. همچنین شیر سه طرفه خودکار پکیج‌ پرلا پرو از دیگر قطعات استاندارد ایتالیایی پکیج دیواری پرلا پرو است. در کنار سیستم‌های امنیتی و حفاظتی مختلف، این سری از پکیج‌های دیواری بوتان دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه‌زن خودکار و سیستم آیونایز حفاظت از شعله است. باید اضافه کرد که با نمایشگر دیجیتال روی پرلا پرو، می‌توان از دما، وضعیت‌های کاری مختلف دستگاه و کد‌های عیب یابی باخبر شد. به علاوه از دیگر قابلیت‌های مهم این پکیج قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی نام برد.

پکیج‌ دیواری بیتا بوتان

شرکت توسعه قطعات الیکا بعد از چند سال فعالیت در حوزه ساخت دستگاه و ماشین آلات مختلف، از سال ۱۳۹۷ به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی بوتان، تولید و عرضه پکیج شوفاژ دیواری بیتا بوتان را در بازار این وسایل حرارتی و گرمایشی شروع کرد. از نکات مثبت این پکیج می‌توان به قیمت پایین آن نسبت به دیگر پکیج‌های موجود در بازار ایران و کم‌ مصرف بودن آن اشاره کرد.

ویژگی‌های فنی پکیج دیواری بیتا بوتان

پکیج‌های ‌بیتا داری دو مبدل حرارتی گرمایش و آب گرم مصرفی هستند و در دو ظرفیت ۲۲ و ۲۴کیلووات طراحی شده‌اند. مدل ۲۲کیلووات این مدل پکیج دیواری بوتان در دو کلاس محفظه احتراق بسته یا باز عرضه شده است که این ویژگی باعث شده است که در شرایط مختلف،‌ حتی در فضاهای کوچک یا بدون دودکش استاندارد ساختمانی، قابل نصب باشد. سیستم کنترل پایداری شعله، سیستم عیب‌یاب الکترونیکی، ایمنی کنترل خودکار مسیر دودکش و ضدیخ‌زدگی از جمله سیستم‌های محافظتی و ایمنی پکیج بی‌تا به حساب می‌رود.

انواع مدل پکیج شوفاژ دیواری بوتان

به بیان ساده می‌توان گفت محصولات پکیج دیواری بوتان، دارای تنوع بالایی هستند و تمامی افرادی که قصد استفاده از یک سیستم و دستگاه گرمایشی باکیفیت را دارند، می‌توانند از بین انواع مدل‌های این برند، محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. این محصولات به صورت تک مبدل یا دو مبدل بودن و فن دار یا بدون فن تقسیم‌ بندی می شوند. در این بین،‌ افرادی که به دنبال ظرفیت‌های حرارتی بالا و مناسب هستند نیز، خواهند توانست از مزیت‌های این پکیج‌ها بهره ببرند. نمونه‌ای از پکیج های دیواری بوتان که در کیفیت عالی تولید شده است، می‌توان مدل PARMA 24RSi را نام برد. که از سیستم‌های بی‌نظیر و به روز گرمایشی در ساخت و تولید آن استفاده شده است. چند نمونه از سیستم‌ها و قطعات پیشرفته به کار رفته در این مدل، مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه خودکار، سیستم خودکار عیب‌یابی الکترونیکی، سیستم ضد یخ زدگی، سیستم کنترل خودکار الکترونیکی و سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق هستند.

ظرفیت حرارتی پکیج های بوتان

ظرفیت حرارتی انواع پکیج شوفاژ دیواری بوتان

در زمان انتخاب و خرید پکیج شوفاژ دیواری بوتان باید به نکات مهمی توجه کرد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان ظرفیت حرارتی محصول به شمار آورد. در حقیقت، این مشخصه در تمامی محصولات بازار وجود دارد و میزان و قدرت گرمایشی پکیج را مشخص می‌کند و هر اندازه بیشتر باشد، مقدار قدرت گرمایشی آن نیز بیشتر خواهد بود.پکیج های گرمایشی دیواری بوتان مدل‌های مختلفی دارند که براساس ظرفیت حرارتی تقسیم‌بندی می‌شوند و می‌توان گفت، این ظرفیت در محصولات بوتان، ۲۲ کیلووات، ۲۴ کیلووات، ۲۸ کیلووات و بالاتر هستند. ظرفیت حرارتی در مدل‌های مختلف با هم متفاوت است و برای نمونه شما می‌‌توانید در مدل‌های Parma تا ظرفیت ۲۴ کیلو وات را نیز بیابید. این مدل‌ها شامل ظرفیت‌های ۲۲ و ۲۴ کیلو وات هستند.پکیج دیواری پرلا بوتان نیز ظرفیت بیشتری دارند و در انواع مدل‌‌های آن می‌توان پکیج‌های ۲۴، ۲۸ و ۳۲ کیلو واتی را انتخاب کرد. در کنار آن، مدل Verona ظرفیت ۲۴ و مدل CV424i نیز ظرفیت ۲۲ کیلو واتی دارد.

محل نصب پکیج گرمایشی بوتان

طراحی پکیج دیواری بوتان، به صورتی است که با زیبایی مناسب ظاهری ساخته شده‌اند و می‌توان از آن‌ها در واحدهای ساختمانی یا کارگاه‌های صنعتی استفاده کرد. این نمونه‌ها دارای فضای اشغال شده کمتری هستند و افراد می‌توانند در کنار سایر بخش‌های آشپزخانه آن را نصب و استفاده کنند. با این حال، در صورت نیاز به پکیجی که ظرفیت حرارتی بالاتر و قدرت بیشتری داشته باشد، باید از انواع زمینی آن از برندهای مختلف استفاده شود که در این بین، باید گفت این محصولات برای فضاهای وسیع یا ساختمان‌های بزرگ کاربرد دارند. که شرکت بوتان در زمینه تولید پکیج های زمینی فعالیتی ندارد. ظرفیت حرارتی پکیج‌ها از ۲۴ کیلووات وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای متراژهای تا ۱۵۰ متر استفاده کرد. این ظرفیت تا اعداد ۳۵ کیلووات و حتی بیشتر نیز وجود دارند که نکته مهم در زمان انتخاب توجه به متراژ ساختمان یا فضای استفاده شده است. برای نمونه پکیج های بوتان با ظرفیت ۲۸ کیلووات را می‌توان برای فضاهای ۱۵۰ تا ۲۲۰ متری استفاده کرد.

تفاوت تک مبدل و دو مبدل بودن در مدل های مختلف پکیج بوتان

پکیج گرمایشی تک مبدل و دو مبدل بوتان

پکیج دیواری بوتان براساس نوع دودکش و ظرفیت آن در دو نوع تک مبدل و دو مبدل هستند و بر این اساس، مدل‌های تک مبدل برای آبگرم مصرفی و آب مدار گرمایشی دارای یک مبدل حرارتی هستند. در نوع تک مبدل، مزیت‌هایی چون هزینه پایین‌تر تعمیر و طراحی ساده تر ساختمان، دانست. این مدل‌ها تولید آبگرم را چند ثانیه سریعتر انجام می‌دهند و گرفتگی لوله‌ها نیز در آن دیرتر است. با این حال، محصولات دو مبدل بوتان نیز که از دو مبدل برای تولید آبگرم و تامین آب مصرفی بهره می‌برند نیز نوع جدیدی هستند که مصرف کنندگان می‌توانند از مزایای متعدد آن استفاده کنند. پکیج بوتان که در نوع دو مبدل تولید شده‌اند، دارای مزیت‌هایی مانند جرم گرفتن در زمان دیرتر و آبگرم یکنواخت هستند و می‌توان از آن برای شهرهایی که آب آن املاح زیادی دارد، استفاده کرد. در حقیقت، به دلیل فناوری ساخت محصولات دو مبدل و دیرتر جرم گرفتن آن‌ها، می‌توان در محل‌هایی با آب سنگین از آن‌ها بهره برد. اگر بخواهیم به مقایسه پکیج تک مبدل و دو مبدل بپردازیم، بیشتر مدل‌های Parma، Perla و Verona دو مبدل و پیشرفته هستند. البته، پکیج‌های Perla نیز به صورت دو مبدل طراحی شده‌اند اما اگر به دنبال محصول تک مبدل هستید می‌توانید از CV424i استفاده کنید.

پکیج های فن دار و بدون فن دیواری بوتان

این دو نوع محصول نیز از انواع مختلف پکیج های بوتان است. محصولات فن دار مناسب نصب در فضای خارج از واحد ساختمانی یا کارگاه‌ها هستند و به دلیل فناوری ساخت آن‌ها که محفظه احتراق آن بسته است، باد روی کارکرد آن تاثیری ندارد. البته، محصولات بدون فن نیز تولید شده‌اند و در صورتی که قصد استفاده از آن را در داخل واحد ساختمانی دارید، این مدل‌ها مناسب هستند. با این حال، در صورتی می‌توان از پکیج های بوتان بدون فن بهره برد که فضای ساختمان بالای ۷۰ متر است و دودکش آن ۱۵ سانتی‌متر و ارتفاع آن نیز بیش از ۴ متر باشد. در غیر این صورت، باید از محصولات فن دار برای فضاهای داخلی استفاده شود تا مشکلات دیگری پیش نیاید و بهترین کار برای انتخاب این دو مدل تماس با کارشناسان است.

سیستم دیجیتال و آنالوگ پکیج دیواری بوتان

سیستم‌های دیجیتالی در بسیاری از لوازم خانگی به کار گرفته شده‌اند و در این بین، مزایای زیادی را برای محصولات مختلف فراهم کرده‌اند. پکیج شوفاژ دیواری بوتان نیز که قابلیت‌های زیادی دارند، دارای سیستم‌های کنترلی دیجیتال و الکترونیکی هستند که می‌توانند کار کنترل مصرف و سوخت را به راحتی و دقت بالا انجام دهند. نتیجه به کارگیری بردهای کنترلی الکترونیکی را می‌توان صرفه‌جویی زیاد در مصرف انرژی و افزایش کیفیت کارکرد پکیج دانست. سیستم‌های دیجیتالی در محصولات بوتان برای کنترل فرآیند، تنظیم صحیح دمای آب و نمایش اطلاعات مهم محصول استفاده شده‌اند و در این بین، در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن محصول نیز، می‌توان از عیب‌یاب الکترونیکی پکیج های بوتان بهره برد. با این حال، بسیاری از قابلیت‌ها با استفاده از سیستم‌های دیجیتال در پکیج‌ها فراهم شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان فناوری‌های حفاظتی و ایمنی دانست. با نمایش داده شدن کد خطا روی سیستم دیجیتال پکیج، عیب دستگاه مشخص شده و به راحتی می توانید در صدد رفع عیب آن اقدام کنید. در صورت تمایل به آشنایی با انواع ارورهای پکیج دیواری بوتان و نحوه رفع آنها به لینک مشخص شده مراجعه فرمایید.

سیستم ضد یخ زدگی در پکیج گرمایشی بوتان

سیستم ضد یخ زدگی که در محصولات جدید بازار و در پکیج دیواری بوتان به کار گرفته می‌شود، دارای مزیت مهمی است. در صورتی که در فصل سرما مدت زیادی از پکیج استفاده نشود، احتمالا مشکلی مثل یخ زدن لوله‌ها به وجود می آید و آب داخل پکیج می‌تواند دردسرهای زیادی را به وجود آورد. در این شرایط، یکی از گزینه‌های مهمی که در محصولات پکیج بوتان به کار رفته است، سیستم ضد یخ زدگی است که باید برای استفاده صحیح آن از طریق راهنمای محصول اقدام کرد. با این کار، با خیال راحت می‌توان منزل را به قصد مسافرت ترک کرد چرا که مشکلی به نام یخ زدن آب داخل پکیج به وجود نخواهد آمد. نکته های زیادی در نگهداری از پکیج وجود دارد که مهم ترین آنها را در مقاله نکات مهم و موثر در نگهداری از پکیج آورده شده است. در صورت تمایل می توانید به لینک مشخص شده مراجعه فرمایید.

امکانات و اجزای اصلی پکیج بوتان

اجزای اصلی پکیج گرمایشی بوتان

پکیج های گرمایشی بوتان نیز چون سایر پکیج های موجود در بازار از اجزا و قطعات مشترکی تشکیل شده اند که عبارتند از:

شیر کنترل گاز : عملکرد اصلی این قطعه قطع و وصل کردن جریان گاز است. قطع گاز به ویژه در هنگام خاموش شدن پیلوت یا بالا رفتن بیش از حد دما آب کارکرد مهم این شیر محسوب می شود. همچنین تنظیم فشار گاز ورودی به رگلاتور را نیز برعهده دارد.

فلوسوئیچ : این قطعه در بخش ورودی آب سرد قرار گرفته است و از جنس تفلون ساخته شده است. عملکرد اصلی آن کنترل جریان آب است. همچنین برای جلوگیری از ورود مواد زائد به پکیج درای فیلتر نیز هست.

مشعل : نوع مشعل در اغلب مدل های پکیج دیواری بوتان اتمسفریک است. مزیت این نوع مشعل سر و صدای کم آن است.

شیر سه راهی : این شیر امکان استفاده از مبدل حرارتی ثانویه را فراهم می کند تا بتوان به صورت لحظه ای  آب گرم تهیه و قابل استفاده باشد.

برد کنترل الکترونیک : برد کنترل در اصل وظیفه دریافت پیام از سنسورهای مختلف را برعهده داشته و فرمان های لازم برای قطع گاز و مواردی از این دست را صادر می کند.

کلید ایمنی حداقل فشار آب : در صورت وجود نشتی در سیستم گرمایشی و فشار کم آب، پکیج به کمک این کلید از کار باز می ایستد تا از آسیب به قطعات داخلی و سوختن آن جلوگیری شود.

پمپ پکیج دیواری بوتان : از مهمترین قطعات داخلی یک پکیج پمپ است که وظیفه به جریان درآوردن آب گرم مصرفی را برعهده دارد.

کلید ایمنی حرارتی : این کلید در صورتی که دمای آب به بالاتر از 110 درجه سانتی گراد برسد وظیفه قطع کردن گاز و خاموش کردن پکیج را برعهده دارد. همگی این موارد جز مهمترین اجزای یک پکیج بود و البته با توجه به مدل و نوع پکیج قطعات دیگری نیز در آن به کار برده می شود.

مقالات کاربردی

۸ دیدگاه در “پکیج بوتان در اصفهان

  1. غفاری گفت:

    سلام. وقتتون به خیر. توی سایتتون نگاه کردم دیدم که از شرکت بوتان، پکیج ۳۶۰۰۰ رو ندارید. کلا این شرکت پکیج ۳۶۰۰۰ نداره یا اینکه شما موجود ندارید؟ شرکت دیگه ای که کیفیت پکیجش خوب باشه که ظرفیت ۳۶۰۰۰ رو هم داشته باشه رو معرفی می کنید بهم؟

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و عرض احترام
      بله درسته ۳۶۰۰۰ ندارد.
      شرکت بوتان پکیج های خود را با ظرفیت حداکثر ۳۲۰۰۰ به بازار عرضه می کند.
      هرگونه سوال یا پیشنهادی بود در خدمتیم
      با تشکر
      رجا تاسیس

  2. خرسندب گفت:

    سلام . وقتتون به خیر. من از شمد پکیج بوتان خریدم. الان رادیاتور میخوام بخرم. بهم گفتن پنلی بخرم. چه محصولاتی از رادیاتور پنل بوتان رو دارید؟

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و عرض احترام
      خوشحالیم که راضی بودید و مجدد قصد خرید از ما دارید.
      رادیاتور پنلی بوتان مدل های مختلف دارد ایرتورپن، آی پن و… واقعا تفاوت زیادی ندارد و پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات دقیق تر و بهتر محتوای صفحه رادیاتور پنلی بوتان را مطالعه فرمایید(مدل های مختلف رادیاتور پنلی بوتان) و یا با مدیریت به شماره ۰۹۱۳۲۰۲۵۴۹۰ تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی و رایگان بهره ببرید.
      باتشکر و قدردانی
      تاسیسات رجایی

  3. امیر گفت:

    سلام
    پکیج ایر تورپن چه تفاوتی با بوتان داره

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در جهت دریافت اطلاعات دقیق در اینباره پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۳۲۰۲۵۴۹۰ تماس بگیرید.

  4. مجید اعتمادی فرد گفت:

    با سلام .
    من یک یکیج ۲۸۰۰۰ می خوام . با توجه به اینکه شما فروشنده انواع برندهای ایرانی این محصول هستید کدام برند را از لحاظ فناوری ، کیفیت فنی و خدمات پس از فروش پیشنهاد می کنید (بدون توجه به قیمت)

    1. رجا تاسیس گفت:

      سلام دوست عزیز .
      از اعتماد شما به رجا تاسیس متشکریم.
      بر اساس تجربه ما پکیج پرلا بوتان به نسبت سایر برند های ایرانی کیفیت بهتری دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *