قیمت ترموستات فن کویل هانیول

ترموستات فن کویل هانیول یکی از بهترین محصولات برای کنترل دمای هوای محیط و رساندن آن به میزان مطلوب است. این ترموستات می‌تواند به طور خودکار دمای یک فضای بسته را تنظیم کرده و با خاموش شدن در زمان رسیدن به دمای موردنظر، مصرف انرژی را کاهش دهد. پس از آن اگر اختلاف دمای محیط با دمای مطلوب به 3 تا 5 درجه برسد، مجددا روشن شده و دما را تنظیم می‌کند. رجا تاسیس در زمینه فروش ترموستات فن کویل از برند‌های مختلف و از انواع دیجیتال و آنالوگ فعالیت داشته و این محصولات را با قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد.

لیست محصولات ترموستات فن کویل هانیول در اصفهان

درباره برند هانیول

برند هانیول از سال 1906 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته در فهرست شرکت‌های پردرآمد آمریکا قرار بگیرد. این برند علاوه بر ترموستات‌ها، انواع مختلف ترانسمیتر‌ها، سنسور‌ها، سوئیچ‌های فشاری و دمپر‌ها را به بازار عرضه می‌کند. از آنجا که شعار اصلی برند هانیول، طراحی تکنولوژی برای برطرف کردن چالش‌های دنیای امروز است؛ محصولات باکیفیت و پرامکاناتی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

مدل های مختلف ترموستات هانیول

ترموستات فن کویل هانیول در انواع مختلفی تولید می‌شود که هریک از آن‌ها مناسب با یک نوع فن کویل هستند و ویژگی‌های متفاوتی دارند. پرکاربردترین انواع ترموستات Haniwell عبارتند از:

  • ترموستات T6861

ترموستات هانیول T6861 یکی از مدل‌های دیجیتال این برند است که می‌تواند بر روی فن کویل‌های زمینی و سقفی نصب شود. علاوه بر این، مدل T6861 قابلیت نصب بر روی داکت اسپیلت را هم دارد و به عنوان پرفروشترین مدل ترموستات اتاقی از میان محصولات برند هانیول شناخته می‌شود. ترموستات هانیول T6861 می‌تواند دما را در بازه 10 تا 32 درجه تنظیم کرد و با مدل‌های دو لوله و چهار لوله سازگاری دارد. این مدل به صورت توکار نصب شده و دارای درجه IP20 است که مقاومت نسبتا خوبی در برابر نفوذ گرد و غبار یا رطوبت از خود نشان می‌دهد.

  • ترموستات هانیول TF428

یکی دیگر از مدل های دیجیتال ترموستات فن کویل هانیول، به نام TF428 شناخته شده که یکی از مدل‌های جدید است و به صورت توکار نصب می‌شود. این ترموستات دارای قابلیت تنظیم سرعت فن است و می‌تواند به صورت دو فصله مورداستفاده قرار بگیرد. همچنین در مکان‌هایی مانند هتل‌ها می‌توان از آن استفاده کرد؛ زیرا به قابلیت ریموت ست بک مجهز شده است.

  • ترموستات T6373

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش ترموستات هانیول به نام T6373 شناخته می‌شود که به صورت آنالوگ ساخته شده و می‌تواند با مدل‌های فن کویل زمینی و سقفی هماهنگ شود. قیمت ترموستات فن کویل هانیول مدل T6373 در مقایسه با دیگر انواع کمتر بوده و می‌تواند تنها با مدل‌های دو لوله سازگار شود. این مدل دارای قابلیت پیش بینی گرمایش برای تنظیم دمای دقیق است و قابلیت نصب به صورت روکار را دارد.

  • ترموستات هانیول 4360

یکی از ارزانترین مدل‌های ترموستات فن کویل هانیول به نام مدل 4360 شناخته می‌شود که به ترموستات پکیج هم شهرت دارد. این مدل دارای قابلیت فرمان به مشعل است و از این جهت می‌تواند برای کنترل سیستم‌های گرمایشی مختلف مورداستفاده قرار بگیرد. ترموستات 4360 هانیول در دسته محصولات آنالوگ باکیفیت قرار می‌گیرد و در مقایسه با قیمت، کیفیت خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

قیمت ترموستات هانیول چقدر است؟

قیمت ترموستات فن کویل هانیول در درجه اول بستگی به آنالوگ یا دیجیتال بودن آن دارد؛ به طور معمول مدل‌های دیجیتال به دلیل دقت بالاتری که در تنظیم دما دارند، با قیمت بیشتری به بازار عرضه می‌شوند. همچنین امکانات جانبی این ترموستات‌ها مانند داشتن ریموت کنترل، سازگاری با فن کویل‌های مختلف، داشتن ست بک و محدوده تنظیم دما بر روی قیمت آن‌ها اثرگذار هستند. برای مثال ترموستات‌هایی که تنها به فن کویل‌های دو لوله متصل می‌شوند، در مقایسه با مدل‌هایی که قابلیت اتصال به انواع دو لوله و چهار لوله را دارند، ارزانتر هستند.

سوالات متداول

  • آیا رجا تاسیس نمایندگی ترموستات هانیول در ایران است؟

بله. شما می‌توانید انواع مختلف ترموستات هانیول را از نمایندگی فروش این محصولات خریداری کرده و گارانتی معتبر از ما دریافت کنید.

  • کیفیت ترموستات دیجیتال هانیول بیشتر است یا آنالوگ؟

از نظر کیفیت هر دو نوع ترموستات در سطح خوبی قرار دارند؛ اما دقت مدل‌های دیجیتال بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *