فروش انواع مدل های رادیاتور حوله ای برند دیما رادیاتور

حوله خشک کن استیل دیما رادیاتور

فروشگاه رجا تاسیس انواع حوله خشک کن استیل دیما رادیاتور را با کیفیت عالی و قیمت رقابتی به صورت حضوری و آنلاین به فروش می‌رساند. برای خرید و یا استعلام قیمت رادیاتور حوله ای استیل برند دیما رادیاتور با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

حوله خشک کن استیل دیما رادیاتور

دیما رادیاتور یکی از برندهای تازه در زمینه تولید انواع رادیاتور استیل است که محصولات خود را با هدف حفظ حقوق مصرف‌کننده و سلامت محیط‌زیست به بزار عرضه می‌کند. انواع حوله خشک کن دیما رادیاتور از استنلس استیل یا استیل ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل در برابر زنگ‌زدگی کاملا مقاوم هستند. به علاوه رادیاتور حوله ای دیما رادیاتور دارای طرح‌های بسیار متنوعی است که می‌تواند به راحتی با هر دکوراسیونی سازگار شود. گروه تاسیسات رجایی انواع مختلفی از رادیاتورهای استیل دیما را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع رادیاتور حوله ای تنها کافی است به لینک درج شده مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

ویژگی های رادیاتور حوله ای استیل دیما

یکی از ویژگی‌های اصلی حوله خشک کن استیل دیما رادیاتور این است که از استنلس استیل با گرید 304 ساخته می‌شود. این ورق به عنوان جوش پذیرترین نوع فولاد در صنعت شناخته می‌شود و در برابر خوردگی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل است که می‌توانید با خیال راحت از آن در محیط‌های مرطوبی مانند حمام یا سرویس‌های بهداشتی و استخر استفاده کنید. از سوی دیگر دیما رادیاتور برای این محصول خود تا 30 سال ضمانت تعویض را در نظر گرفته است. همین موضوع می‌تواند گواهی بر کیفیت بسیار بالای رادیاتور حوله ای دیما باشد. بنابراین با خرید این محصول نه تنها یک حوله خشک کن با کیفیت بسیار بالا خواهید داشت؛ بلکه تا سال‌ها نیازی به خرید دوباره محصول پیدا نخواهید کرد.

مزیت های خرید حوله خشک کن دیما رادیاتور

  • دارای طرح‌های بسیار متنوع
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن
  • دارای 30 سال ضمانت تعویض
  • راندمان حرارتی بالا
  • بازدهی زیاد
  • دارای زمینه نقره‌ای خودرنگ، بدون آبکاری
  • نظافت بسیار آسان
  • سازگار با کلیه سیستم‌های گرمایشی مرکزی و انواع پکیج
  • دوام بالا

خرید حوله خشک کن دیما رادیاتور از رجا تاسیس

ما در فروشگاه رجا تاسیس انواع مدل‌های رادیاتور حوله ای دیما را در اختیار شما خریداران عزیز قرار داده‌ایم. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان با متخصصان ما تماس گرفته و بهترین نوع حوله خشک کن را برای خود انتخاب کنید. به علاوه برای استعلام قیمت دیگر محصولات این برند مانند رادیاتور استیل دیما هم می‌توانید بر روی لینک درج‌شده کلیک کنید.

سوالات متداول

  • گارانتی حوله خشک کن دیما رادیاتور چند سال اعتبار دارد؟

این شرکت یک ضمانت نامه 30 ساله را برای انواع رادیاتورهای حوله ای خود ارائه می‌دهد که دارای گارانتی تعویض است.

  • آیا از رادیاتور حوله ای دیما میتوان در استخرها استفاده کرد؟

بله. به دلیل مقاومت بسیار زیادی که این محصول در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی دارد، میتوان با خیال راحت از آن در محیط‌های مرطوب استفاده کرد.

  • محبوب ترین طرح های رادیاتور حوله ای استیل دیما کدام هستند؟

این شرکت حوله خشک کن های خود را در مدل‌های مختلفی مانند 2E، 2SE، E، L، H و HW ارائه می‌دهد که شما می‌توانید بسته به سلیقه و دکوراسیون منزل خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *