بهترین فن کویل و معرفی مطرح ترین برند های فن کویل

یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که در هر ساختمان و مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سیستم تهویه مطبوع است که در انواع مدل‌ها با ویژگی‌های متفاوت طراحی می‌شوند. از جمله بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع، فن کویل‌ها هستند که جهت سرمایش و گرمایش محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله دارای قسمت‌های مختلفی از جمله فن (به همراه موتور)،‌ کویل و بدنه است.

مطرح ترین برند های فن کویل

امروزه بسیاری از برندهای داخلی و خارجی فن کویل اقدام به تولید این سیستم گرمایشی و سرمایشی نموده‌اند. زمانی که برای خرید فن کویل به بازار مراجعه می‌کنید، با برندهای مختلفی روبه‌رو خواهید شد. قبل از خرید بهتر است در مورد برند تولید کننده و امکانات انواع مدل‌ها تحقیق کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. در ادامه به معرفی مختصری درباره مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده فن کویل ایرانی و خارجی و انتخاب بهترین فن کویل می‌پردازیم.

فن کویل تهویه از نوع سقفی

فن کویل تهویه یکی از مطرح ترین برند‌ها

یکی از بهترین فن کویل‌ها در بازار ایران شرکت تولیدکننده فن کویل تهویه می‌باشد. شرکت تهویه به عنوان یکی از با سابقه‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در تولید، فروش و طراحی انواع فن کویل در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت که دارای گواهینامه‌های معتبر داخلی و خارجی است همواره به دنبال استفاده از بهترین فناوری‌های روز دنیا در روند تولید است تا بتواند محصولاتی کم‌مصرف و با کیفیت را به دست مشتریان برساند. علاوه بر فن کویل، شرکت تهویه در تولید و طراحی اسپلیت، چیلر، مینی چیلر و انواع دیگری از سیستم‌های تهویه نیز پیشرو است. از آ‌جا که باید در این محتوا به صورت مختصر و مفید در مورد برند‌ها صحبت کنیم پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست محصولات تهویه به صفحه “فن کویل تهویه آریا” مراجعه فرمایید.

فن کویل زمینی برند آذر نسیم

آذر نسیم، از جمله بهترین فن کویل‌ها

شرکت آذرنسیم فعالیت خود را از سال 1380 در شهرک صنعتی مامویه آغاز کرده است. این شرکت رسالت خود را در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع تعریف کرده‌است. یکی از مهم‌ترین محصولات تولیدی این شرکت فن کویل است که در سه نوع داکتد، دکوراتیو و سقفی بدون کابین به بازار عرضه می‌شود. شرکت آذر نسیم موفق به اخذ گواهینامه ایزو 9001 برای محصولات تولیدی خود شده‌است و می‌توان از آن به عنوان تولید کننده بهترین فن کویل اشاره کرد. شرکت تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از مهندسان مجرب ایرانی، همواره کارآمدی و خلاقیت در تولید محصولات را سرلوحه کار خود قرار دهد. برای مشاهده لیست کامل محصولات و اطلاعات بیش تر در این مورد به صفحه “فن کویل آذر نسیم” مراجعه کنید.

فن کویل از برند تهویه آریا

فن کویل تهویه آریا تولید کننده بهترین فن کویل‌ها

گروه صنعتی تهویه آریا دو مدل فن کویل سقفی و زمینی تولید می‌کند. این شرکت در سال 1389 در تهران آغاز به کار نمود. ظرف مدت کوتاهی توانست خود را در جمع مطرح‌ترین برندهای حوزه سیستم‌های تهویه در کشور ایران قرار دهد. فن کویل‌های  این شرکت در چهار مدل با زمینی با کابین، سقفی با کابین یا دکوراتیو،‌ سقفی بدون کابین و سقفی کانالی از CFM 200 تا CFM 1000 تولید می‌شود. همچنین محصولات این شرکت قابلیت ریموت کنترل را نیز دارند. نصب سریع آنها از دیگر ویژگی‌های این محصولات است.

فن کویل زمینی تهویه آریا نسبت به سایر مدل‌ها قیمت مناسب تر و طول عمر بیش تری دارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان مطرح ترین و بهترین فن کویل‌ها یاد کرد. این شرکت همچنین در زمینه تولید فن کویل‌های سقفی نیز فعالت می‌کند. استفاده از این مدل فن کویل برای ساختمان‌های تجاری و اداری بزرگ به صرفه می‌باشد. همچنین هزینه نصب و نگهداری آن مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد “فن کویل تهویه آریا” کلیک کنید.

فن کویل برند مدیا

مدیا برند معتبر تولید کننده فن کویل

شرکت میدیا یا مدیا در سال 1968 میلادی در کشور چین افتتاح شد. در ابتدا این شرکت صرف در زمینه تولید محصولات لوازم خانگی فعالیت می‌کرد. از سال 1985 اقدام به تولید تجهیزات تهویه مطبوع نیز کرد و امروز جزو برندهای برتر در سطح دنیا در زمینه تولید انواع فن کویل دیواری، سقفی، کاستی و زمینی به حساب می‌آید.

محصولات میدیا چین از ابتدای دهه 70 شمسی و با مورد توجه قرار گرفتن مباحث تهویه مطبوع در کشور، به ایران وارد شد. شرکت فن کویل میدیا با ایجاد نمایندگی در کشور اقدام به ارائه محصولات با کیفیت بالا و همچنین ضمانت مناسب کرد. فن کویل‌های میدیا در مدل‌های متنوع دیواری،‌سقفی،‌ کانالی، کاستی و زمینی تولید می‌شود و روانه بازار می‌شود.

عاملیت فروش محصولات دمیرسان

فن کویل دمیرسان

گروه تولیدی، صنعتی دمیرسان، تولیدکننده مجموعه کاملی از رادیاتورهای پنلی و فن‌کویل در ایران است. این شرکت که با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی، فناوری و تکنولوژی روز آلمان و ایتالیا و با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک محصولاتی با کیفیت جهانی به بازار عرضه می‌کند. ماشین آلات و تجهیزات تولیدی دمیرسان از آلمان و ایتالیا وارد شده است. به همین دلیل کیفیت کاری این برند بسیار بالا است.

فروش انواع فن کویل سرما آفرین در فروشگاه رجا تاسیس

فن کویل سرما آفرین، پرآوازه‌ترین برند

یکی از پر آوازه‌ترین برندهای تولیدکننده سیستم‌های تهویه مطبوع در ایران، شرکت صنایع سرما آفرین ایران است. در سال 1347 و در شهرک صنعتی البرز قزوین افتتاح شد. محصولات این برند تحت نظر شرکت بین المللی Carrier با جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید می‌شوند.

عمده محصولات سرما آفرین را می‌توان در چیلرهای تراکمی و جذبی، برج خنک کننده، کندانسور هوایی، هواساز، پکیج و کندانسینگ یونیت و فن کویل سرما آفرین خلاصه کرد. سرما آفرین که تمامی آن‌ها با به روز ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده‌ و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای خرید و یا مشاهده محصولات فن کویل این برند پیشنهاد می‌کنیم به صفحه “فروش فن کویل سرما آفرین” مراجعه کنید.

خرید فن کویل تهویه ساز با ارائه ضمانت اصالت کالا

فن کویل تهویه ساز، برند فن کویلی باکیفیت

وجود یک سیستم تهویه مناسب به شما در داشتن هوای مطبوع در منزل و محل کار کمک خواهد کرد. از همین رو انتخاب بهترین فن کویل با کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است. برند فن کویل تهویه ساز با جدیدترین فناوری‌های موجود در دنیا، انواع وسایل سرمایشی مانند فن کویل سقفی، فن کویل کانالی، فن کویل زمینی و … را تولید کرده است. با بهترین کیفیت ممکن به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر کیفیت بالای محصولات، فن کویل‌های تولید شده توسط برند تهویه ساز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “فروش فن کویل تهویه ساز” مراجعه فرمایید.

انتخاب بهترین فن کویل زمینی

فن کویل زمینی به دلیل راحتی در نصب و نگهداری، از رایج‌ترین مدل‌های موجود در بازار به شمار می‌رود و با ظرفیت‌های 200 تا 1200 فوت مکعب در دقیقه به بازار عرضه می‌شود. در زمان انتخاب بهترین فن کویل زمینی باید دقت کنید که به سراغ گزینه‌ای بروید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • صدای کمی تولید کند
  • راندمان بالایی داشته باشد
  • به راحتی بتوان فیلترهای آن را تعویض کرد
  • جنس بدنه باکیفیتی داشته باشد
  • سرمایش یکنواختی را ایجاد کند
  • قابلیت اتصال به ترموستات را داشته باشد

با توحه به این موارد، می‌توان گفت که برندهای زیادی در ایران فعالیت دارند که بهترین فن کویل های زمینی را به بازار عرضه می‌کنند. از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فن کویل زمینی میدیا که دارای فن سانتریفیوژ است و از جنس گالوانیزه تولید می‌شود. این فن کویل، صدای بسیار کمی تولید کرده و نوسانات دمایی در آن وجود ندارد.
  • فن کویل زمینی تهویه که محصولاتی با ظرفیت 200 تا 2000 CFM را به بازار عرضه کرده و از نظر مصرف انرژی در رده بالایی قرار دارد. این فن کویل‌ها از جنس گالوانیزه یا ABS هستند.

فن کویل زمینی گرین که بر اساس استانداردهای روز اروپا تولید شده و از ماشین آلات تمام اتوماتیک در فرایند ساخت آن استفاده می‌شود. این فن کویل فشار استاتیک بالایی دارد و امکان هوادهی زیاد با صدای کم را فراهم می‌کند.

نکات مهمی که هنگام خرید فن کویل باید به آنها توجه کنید؟!

به هنگام انتخاب بهترین فن کویل باید نکات متنوعی را در نظر داشته باشید. در ابتدا بهتر است ظرفیت فن کویل مورد نیاز خود را مشخص کنید. فن کویل‌ها دارای ظرفیت‌های هوادهی متعددی هستند که عواملی مانند دمای آب ورودی، دمای آب خروجی، رطوبت، دمای هوای ورودی و دمای آب خروجی بر ظرفیت آن تاثیرگذار خواهند بود. علاوه بر ظرفیت، فن کویل‌ها دارای ابعاد خاصی بوده که پیش از خرید باید به فضای در نظر گرفته شده برای نصب آن توجه کنید و سپس بر مبنای فضایی که در اختیار دارید، یکی از ابعاد فن کویل را برگزینید. در صورت نیاز به خرید، مشاوره و یا خرید به فن کویل اصفهان مراجعه فرمایید.

همچنین برای خرید بهترین فن کویل علاوه بر امکانات و برند تولید کننده، باید به گارانتی و خدمات پس از فروش هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. خرابی یا تعمیرات ممکن است برای هر وسیله‌ای پیش آید و وجود گارانتی و خدمات پس از فروش سبب آرامش خاطر شما خواهد شد. پس از خراب شدن فن کویل، قادر خواهید بود به نزدیک‌ترین نمایندگی برند مراجعه کنید و مشکل خود را رفع کنید. در ادامه چند محصول از برند‌های مختلف را برای شما آورده‌ایم در صورت نیاز برند محصول را در بالا بیابید و به لینک قرار داده شده در آن بپردازید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظر، پیشنهاد و یا سوال خود را در قسمت دیدگاه اعلام کنید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

چرا از رجا تاسیس فن کویل خرید کنیم؟

فروشگاه رجا تاسیس فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد. این فروشگاه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده‌ی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع (HVAC) است. فروشگاه رجا تاسیس تجهیزاتی همچون پکیج، رادیاتور، فن کویل، حوله خشک‌کن، چیلر، مینی چیلر، اسپیلت و … برای مصرف‌کنندگان به فروش می‌رسد. این تجهیزات از برندهای مختلف، در قیمت‌های مناسب و مدل‌های متنوع توسط این فروشگاه عرضه می‌شوند.

در سایت فروشگاهی تجهیزات و تاسیسات ساختمانی رجاتاسیس در زمینه معرفی برندها و انواع از جمله سقفی، زمینی و کاستی صحبت کرده‌ایم در صورت نیاز به آشنایی بیشتر در مورد انواع و برندها به صفحه‌ی”قیمت فن کویل” مراجعه فرمایید.

سایر مقالات

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490