فروش پکیج شوفاژکار

پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار در اصفهان

شرکت شوفاژکار از جمله تولیدکنندگان معتبر در خصوص طراحی و تولید انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی است. پکیج از جمله تجهیزاتی هستند که آب مصرفی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و آپارتمان‌ها را در حجم مناسب تأمین می‌کنند. پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار در اصفهان در انواع متنوعی طراحی، تولید و روانه بازار شده‌ است که در ادامه به بررسی نکات مهم در خصوص این پکیج‌ها خواهیم پرداخت. قیمت پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار در اصفهان کاملا بسته به نوع یعنی زمینی یا دیواری بودن  و به مدل دستگاه (کاپریس، کامفورت و الگانت) و ظرفیت حرارتی آن است. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید پکیج شوفاژکار با ضمانت اصالت کالا و ارائه خدمات پشتیانی محصول می باشید، با تماس با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار

نمایش 16 32 48

فروش انواع پکیج شوفاژکار در فروشگاه رجا تاسیس

معرفی پکیج زمینی شوفاژکار

انواع مدل و ظرفیت های پکیج شوفاژکار

پکیج زمینی شوفاژکار بر اساس کاربری محیط استفاده می‌شوند و همانطور که از نام آن‌ها پیداست روی زمین نصب می‌شوند. این محصولات دارای پایه‌های بسیار مستحکمی هستند که قابلیت نصب آن‌ها را در فضاهایی خارج از محیط داخلی خانه، مانند انباری، موتورخانه، زیرزمین و غیره را مهیا می‌کند. پکیج زمینی شوفاژکار قابلیت دارد که گازوئیل‌سوز، گازسوز یا دوگانه‌سوز باشد. این نوع تجهیزات به دلیل نصب در محیط خارجی در ابعاد بزرگ‌تری هستند. معمولا حجم بالاتری از آب را با شدت بیشتری گرم می‌کنند. بسیاری از افراد از پکیج زمینی شوفاژکار برای تأمین آب در محیط‌های بزرگی مانند ویلا استفاده می‌کنند.

ازآنجایی‌که پکیج زمینی شوفاژکار دارای ظرفیت گرمایشی بالایی هستند، آب گرم مورد نیاز در هر زمانی با میزان گرمای مطلوب در اختیار شما قرار دارد. با استفاده نوع زمینی پکیج شوفاژکار در عین صرف جویی در مصرف سوخت، آب گرم بیشتری نیز تولید می‌شود. حرارت آب به دست آمده به بیش از 90 درجه می‌رسد و این راندمان بالا با بهره‌گیری از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات در پکیج و یک مخزن آب کاملاً ایزوله میسر شده است. پکیج شوفاژکار زمینی می‌تواند نسبت به موتورخانه‌ها گرمای بسیار کمتری هدر دهد، گرمای بیشتری تولید کند و سوخت بسیار کمتری را مصرف کند. درنهایت، بازدهی آن بسیار بیشتر از شوفاژخانه‌ها است. در پکیج زمینی شوفاژکار لوله‌کشی‌ها حذف‌شده و در برخی مدل‌ها به دلیل وجود دودکش فن دار، امنیت ساختمان را افزایش می‌دهد. راه‌اندازی و نگهداری از پکیج زمینی شوفاژکار بسیار کم‌هزینه و راحت است.

مدل و مشخصات فنی پکیج های زمینی شوفاژکار

مدل و مشخصات فنی پکیج زمینی شوفاژکار در اصفهان

پکیج زمینی شوفاژکار دارای انواع مختلفی مانند کوتاه، بلند، آذرخش و گرمایش است که هر یک از آن‌ها مدل‌های مختلفی را شامل می‌شوند. پکیج‌های زمینی کوتاه و بلند شوفاژکار از جمله پکیج‌های گازسوز این شرکت هستند که قادر به تولید هم‌زمان آب گرم بهداشتی و شوفاژ بوده و نشان استاندارد ملی ایران را دریافت کرده‌اند. میان مدل‌های مختلف پکیج‌ شوفاژکار زمینی می‌توانید مدل‌هایی با ظرفیت حرارتی 36000، 45000 و 54000 را پیداکرده و متناسب با نیاز خود مورداستفاده قرار دهید. این محصولات از رسوب‌گیر مغناطیسی به‌منظور جلوگیری از کاهش راندمان و کاهش عمر قطعاتی مانند پمپ بهره می‌گیرند. ابعاد کوچک سری P پکیج زمینی شوفاژکار موجب راحتی در نصب آن شده است. باوجود ابعاد کوچک، قادر به تأمین هم‌زمان آب موردنیاز مصرف روزانه و گرمایش محیط است. تمام مدل‌های پکیج زمینی شوفازکار سری P از دیگ‌های چدنی و پمپ گراندفوکس دانمارکی برخوردارند.

پکیج زمینی آذرخش شوفاژکار در اصفهان در مدل‌های 5 تا 9 پر تولید می‌شود که در مقایسه با موتورخانه‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند. مدل آذرخش بلند از مخزن ذخیره‌سازی آب برخوردار است و نوع کوتاه آن برای گرمایش محیط استفاده می‌شود. پکیج زمینی آذرخش مانند سایر محصولات شوفاژکار از رسوب‌گیر برخوردار است و همچنین دارای استاندارد CE اروپا است. پکیج هورخش زمینی شوفاژکار مانند آذرخش دوگانه‌سوز بوده و از دو سوخت طبیعی و گازوئیل بهره می‌گیرد. به‌این‌ترتیب، بر روی آن‌ها می‌توان مشعل‌های گازوئیل سوز، گازسوز یا دوگانه‌سوز نصب کرد. این دو پکیج مجهز به دیگ CH-200 و منبع انبساط زیلمت هستند و تعمیر و نگهداری آن‌ها بسیار راحت است. ازجمله تجهیزات پکیج زمینی آذرخش و هورخش شوفاژکار می‌توان به مانومتر، ترمومتر، ترموستات و پنل کنترلی اشاره کرد. قابلیت‌های این دو از پکیج‌های سری P بسیار بالاتر است.

کاربرد

پکیج زمینی شوفاژکار جایگزین‌های بسیار عالی و مقرون به صرفه‌ای برای ساختمان‌های بزرگ مانند مدارس، کارگاه‌های صنعتی، ویلاها، خانه‌های بسیار بزرگ، تأمین آب گرم استخرها و… هستند و از دیگ‌های چدنی، فولادی و … بهره می‌گیرند. این پکیج‌ها در زمان قطعی آب به یاری شما می‌آیند و بخش بزرگی از آب موردنیاز ساختمان را تأمین می‌کنند. استفاده از پکیج‌های شوفاژکار زمینی به‌منظور تأمین آب گرم و گرمایش کف آپارتمان‌های کوچک فکر خوبی نیست و استفاده از پکیج‌های دیواری شوفاژکار می‌تواند گزینه‌ مقرون به‌صرفه‌تر و منطقی‌تری باشد. البته پکیج‌های دیواری صدای بیشتری نسبت به پکیج‌های زمینی تولید می‌کنند و سوخت مصرفی آن‌ها بیشتر است. پکیج‌های زمینی شوفاژکار گرمایش از کف مجهز به شیر اختلاط سه راهه و ظرفیت حرارتی بالایی هستند که آن‌ها را برای سیستم گرمایش کف در ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری بسیار مناسب می‌کنند.

انواع مدل پکیج شوفاژ کار در اصفهان

احتمالا بیشتر شما با پکیج دیواری شوفاژکار در اصفهان آشنا باشید. این مدل از پکیج‌ها به‌صورت دیواری و در آشپزخانه‌ها یا محیط‌های سربسته نصب می‌شوند. تنها برای تأمین آب گرم در یک واحد مسکونی یا تجاری به کار گرفته می‌شوند و حجمی به نسبت کمتر دارند. نصب و راه‌اندازی پکیج شوفاژکار دیواری و هر برند دیگری نسبت به انواع زمینی آسان‌تر است و امکان کنترل بسیار راحت تر است. اما بدیهی است که عمر و ماندگاری مدل دیواری نسبت به انواع زمینی یا موتورخانه‌ای کمتر است و برای متراژهای بالا کارآیی ندارند. از طرفی شما مجبور هستید پکیج دیواری شوفاژکار را در محیط داخلی خانه نصب کنید و فضایی را به آن‌ها اختصاص دهید.

پکیج دیواری کاپریس شوفاژکار

پکیج دیواری کاپریس شوفاژکار

پکیج کاپریس دیواری شوفاژکار در ظرفیت‌های ۲۴ و ۲۸کیلووات در دو مدل 24FC2  و 28FC2 توسط شوفاژکار ساخته شده است. پکیج دیواری کاپریس در نوع دو مبدله است و مجهز به پنل هوشمند جهت تنظیمات که در عین کارآمد بودن، بسیار کار را برای تنظیم کردن ساده کرده است. با سیستم عیب‌یابی هوشمندی که نیز این پکیج دارد، کاربر می‌تواند به سرعت از نوع مشکلی که پیش آمده توسط کدهایی که روی پنل به نمایش در می‌آید با خبر شود. پکیج کاپریس شوفاژکار از شیر سه راهه ترموستاتیک برخوردارند و توانایی کار با سیستم گرمایش از کف را دارند.

پکیج دیواری کامفورت شوفاژکار

پکیج دیواری کامفورت شوفاژکار

یکی از ویژگی‌های پکیج‌ دیواری کامفورت شوفاژکار این است که میزان مصرف سوخت را براساس نیاز به دمای مختلف گرمایش و آب‌ گرم مصرفی به صورت خودکار تنظیم می‌کند. به علاوه در پکیج دیواری کامفورت شوفاژکار از بردهای سرامیکی مرغوب جهت عایق نمودن محفظه احتراق استفاده شده است. پکیج هوشمند کامفورت از مبدل ثانویه صفحه‌ای با کارایی بالا برخوردار است و ویژگی‌های دیگر مثل سیستم ضد یخ‌زدگی، کم مصرف بودن و عیب‌یابی هوشمند را نیز دارد. پکیج‌ کامفورت در ظرفیت‌های ۲۴، ۲۸، ۳۲ و ۴۰کیلووات در مدل‌های 24FH2، 28FH2، 32FH2 و 40FH2 (یا به اصطلاح کامفورت 24000، کامفورت 28000 و…) توسط شوفاژکار تولید می‌شوند و با تمامی سیستم های گرمایشی سازگار است.

پکیج دیواری الگانت شوفاژکار

پکیج‌ دیواری الگانت شوفاژکار

پکیج دیواری الگانت شوفاژکار مجهز به پنل کنترل هوشمند کاملا دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی است. از مزیت‌های پکیج دیواری الگانت می‌توان راندمان حرارتی بالای آن اشاره کرد. در حالی که حداقل صدا را در حین کارکرد خود تولید می‌کند. به دلیل دو مبدله بودن، کارایی بسیار بالایی دارند. یکی از وظایف مهم‌ یک پکیج خوب این است که بتواند آب گرم مصرفی را به طور دائمی و بدون کاهش دما فراهم کند که پکیج دیواری الگانت شوفاژکار به خوبی از پس این مسئولیت بر می‌آیند. همچنین قابلیت استفاده از ترموستات اتاقی سیم‌دار و بدون سیم و استفاده از هوای محیط بیرونی با نصب دودکش‌های دوجداره را دارند. پکیج دیواری الگانت شوفاژکار شامل 24FX1، 24FX2 و 28FX2 می‌شوند. مدل‌های FX2 از یک سری ویژگی‌های اضافه مثل شیر اتوماتیک By-pass برخوردارند. با اینکه پکیج‌ها دیواری طول عمر بالایی دارند و از کیفیت خوبی هم برخوردارند، اما پکیج‌های دیواری شوفاژکار مثل هر پکیج دیواری می‌تواند با مشکلاتی مثل کند بودن در گرم کردن آب گرم، رسوب‌گیری یا اتصال سیستم‌های هوشمند و از کار افتادن مدارهای برقی روبه‌رو شود.

عوامل موثر بر قیمت پکیج شوفاژ کار

قیمت پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار در اصفهان

قیمت پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار در اصفهان نیز همچون دیگر محصولات به عواملی وابسته است. درواقع بهره‌مندی از تفاوت‌های مختلف باعث می‌شود رده قیمتی متنوعی در این خصوص وجود داشته باشد. در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت انواع پکیج شوفاژکار اشاره خواهیم کرد.

  • نوع سیستم: ممکن است آنالوگ یا دیجیتال باشد. انواع دیجیتال دارای نمایشگر و بسیاری از امکانات هستند؛ درحالی‌که سیستم‌های آنالوگ به علت عدم برخورداری از این ویژگی‌ها قیمت به‌صرفه‌تری دارند.
  • ظرفیت حرارتی: بدیهی است هر اندازه ظرفیت حرارتی در سیستم‌های مختلف بیشتر باشد، حرارت و حجم بالاتری نیز حاصل می‌شود. از طرفی ظرفیت بیشتر به منزله قیمت بالاتر است.
  • نوع مبدل: انواع دو مبدله علاوه‌بر گرم‌کردن محیط داخلی، آب گرم مورد نیاز را تأمین می‌کنند.
  • برخورداری از فن: در صورتی که محصول از فن برخوردار نباشد، قیمت به نسبت کمتری دارد. این فن‌ها قابلیت‌های بسیاری را در کنار امنیت به این محصولات بخشیده‌اند.

برای مقایسه تعداد مبدل های پکیج به مقاله تفاوت پکیج تک مبدل و دو مبدل مراجعه فرمایید.

نکات مهم در هنگام خرید پکیج شوفاژ کار

خرید پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار

پیش از خرید پکیج شوفاژکار در اصفهان و یا هر شهر دیگر ایران باید به این مسئله آگاه باشید که این محصولات در انواع و اقسام متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شوند. شما باید مدل‌هایی از پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار را خریداری کنید که کاملا متناسب با نیازهای مصرفی شما هستند. به‌عنوان مثال اگر فضای شما متراژ بالایی دارد یا به آب گرم با حجم بیشتری احتیاج دارید، باید از انواع زمینی یا موتورخانه‌ای استفاده کنید. این مسئله در نقطه مقابل نیز وجود دارد؛ به این معنا که هر اندازه مصارف کمتری دارید، برای کاهش مصرف انرژی بهتر است از مدل‌هایی با حجم کمتر استفاده کنید. از طرفی بهتر است پیش از خرید پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار به نصب آن‌ها نیز بیندیشید و تمام جوانب کار از جمله فرآیند نصب دودکش و سایر موارد توجه کنید. اینکه شما قصد دارید از چه نوع سوختی برای تأمین و روش نگاه داشتن انواع پکیج شوفاژکار استفاده کنید نیز اهمیت دارد. برای داشتن خریدی مطمئن و آگاهی از تمام نکات مهم که در خرید پکیج هوشمند شوفاژکار یا هر برند دیگری باید مورد توجه قرارگیرد پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید پکیچ را مطالعه فرمایید.

کشور سازنده

بعد از حدود ۶۰ سال فعالیت در ایران، شرکت پکیج شوفاژکار توانسته به یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین شرکت‌ها در تولید و فروش انواع پکیج دیواری و زمینی، دیگ‌‌های چوب‌سوز، شومینه‌های چدنی و ظروف چدنی تبدیل شود. شوفاژکار از همان ابتدا با بهره ‌گیری از دانش و فناوری آلمان و تحت لیسانس کارخانه آهلمن آلمان تولید دیگ‌های چدنی را شروع کرد. بعد از مدتی رو به تولید پکیج دیواری آورد تا کیفیت‌ بالای خود را در تولید پکیج‌ دیواری شوفاژکار نیز به همگان نشان دهد. پکیج شوفاژکار با بهره‌گیری از طراحی ایتالیایی و با بهترین قطعات، در چهار ظرفیت 24000، 28000، 32000و 40000 کیلووات در بازار به فروش می‌رسند. اینکه کدام یک از ظرفیت‌های حرارتی مناسب برای ساختمان شما است به متراژ محل و آب و هوا منطقه بستگی دارد.

با این‌حال در منطقه‌ای با  آب و هوا معتدل مدل‌های ۲۴ کیلووات برای حداکثر متراژ ۱۵۰ متر مربع، مدل‌های ۲۸کیلووات برای واحد‌های حداکثر تا ۲۰۰مترمربع، مدل ۳۲ کیلووات برای متراژ حداکثر تا ۲۴۰مترمربع و ۴۰ کیلووات برای واحدهای حداکثر تا ۲۸۰متر پیشنهاد شده است. پکیج دیواری شوفاژکار در سه مدل الگانت، کامفورت و کاپریس برای تامین گرمایش و آب گرم مصرفی عرضه شده است. در میان این سه مدل، می‌توان گفت مدل کامفورت به دلیل داشتن ظرفیت‌های مختلف و همچنین چند ویژگی منحصر به‌فرد که پایین‌تر ذکر خواهد شد، بهترین انتخاب است. پکیج‌ دیواری و زمینی شوفاژکار دارای سیستم‌های ایمنی ضد یخ‌زدگی، اخطار گرفتگی دودکش و ضد گریپاژ پمپ است. تمام این پکیج‌ها دارای ۶ ماه ضمانت تعویض و ۲۴ ماه گارانتی قطعات هستند و باید ذکر کرد که نصب این محصولات در تمام شهر‌های کشور به صورت رایگان توسط کارشناسان و نصابان مجاز انجام می‌شود.

نصب و عیب یابی پکیج شوفاژ کار

نصب و عیب یابی پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار

پکیج‌ها باید توسط کارشناس مجاز و در شرایط مناسب نصب و راه‌اندازی شود. ازآنجایی که تمامی مدل های پکیج‌ شوفاژکار دارای پنل کنترل هوشمند و سیستم‌عیب‌‌یابی خودکار هستند، در صورت بروز مشکل یا خرابی دستگاه، کد مربوط به آن مشکل روی صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود. طبق راه‌حل‌های ذکر شده در دستورالعمل یا با تماس با کارشناسان می‌توانید به حل مشکل بپردازید. برای مثال E1 به معنای عملکرد نامطلوب جرقه‌زن و عدم ایجاد شعله است که برای حل آن راه‌حل‌هایی مثل باز کردن شیر گاز، رفع گرفتگی، چک کردن فشار گاز و تعویض جرقه‌زن پیشنهاد شده است. فراموش نکنید که در صورت مشاهده هرگونه نشتی آب و گاز،‌ شیرهای مربوطه را کاملا بسته و با سرویس‌کار مجاز تماس بگیرید. شوفاژکار دارای انواع متنوعی از جمله دیواری و زمینی است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “انواع ارور و راه حل ارور پکیج شوفاژکار” مراجعه فرمایید.

قیمت پکیج‌ها بر اساس تنوع موجود ممکن است متفاوت باشد و به عواملی نظیر نوع مبدل، فن، ظرفیت و سیستم بستگی دارند. گارانتی این محصولات بسیار مناسب است و مصرف‌کنندگان از این نظر اطمینان خاطر خواهند داشت. برای خرید پکیج شوفاژکار در اصفهان بهتر است به فروشگاه معتبر و حرفه‌ای نظیر فروشگاه رجا تاسیس مراجعه کنید. این فروشگاه علاوه بر فروش پکیج در زمینه فروش رادیاتور گرمایشی نیز فعالیت می کند. برای خرید و آگاهی از لیست محصولات هر کدام از دسته های نام برده شده بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *