ارزانترین و بهترین حوله خشک کن

با گسترش آپارتمان‌ نشینی و نبود حیاط یا بالکن در خانه‌ها و همچنین نیاز به سریع‌تر خشک شدن لباس‌ها باعث شده است که انواع حوله خشک کن در خانه‌های ما جا باز کنند. علاوه بر این از بخار کردن حمام هم جلوگیری می‌کند و در فصول سرد سال هوای آن را گرم نگه می‌دارد. به همین دلیل هم هست که امروز در هر خانه‌ای حتما یکی از آن‌ها پیدا می‌شود. با ما همراه باشید تا برندهای مطرح تولیدکننده حوله خشک کن در ایران را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین و ارزانترین برندهای حوله خشک کن

معرفی و بررسی بهترین برندهای حوله خشک کن

معرفی بهترین و مشهورترین برندهای حوله خشک کن

زمانی که برای خرید حوله خشک کن به بازار مراجعه می‌کنید با برندهای مختلفی مواجه می‌شوید و احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که کدام شرکت‌ها محصولات بهتر و باکیفیت‌تری تولید می‌کنند؟ در ادامه این بخش تعدادی از بهترین برندهای موجود در بازار را معرفی می‌کنیم؛ شما می‌توانید با خیال راحت از محصولات این برندها خریداری کنید و نگران بروز هیچ مشکلی هم نباشید.

  • بوتان

بوتان یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع لوازم گرمایشی و سرمایشی در کشور است که از سال 1332 فعالیت خود را شروع کرده است. همان‌طور که گفتیم این شرکت بهترین نمونه‌های حوله خشک کن‌های آلومینیومی را با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر به بازار عرضه می‌کند. کیفیت بالای حوله خشک کن بوتان باعث شده است که کشورهای اروپایی نیز خواستار محصولات آن باشند و این برند اکنون بزرگ‌ترین صادرکننده لوازم گرمایشی و سرمایشی به بازارهای خارجی باشد.

  • دمیرسان

شرکت دمیرسان یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر حوله خشک کن‌های آلومینیومی است که محصولات خود را تحت استاندارد 442EN اروپا می‌سازد. این برند از بهترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کند و علاوه بر کیفیت، قیمت مناسب و تنوع را نیز سرلوحه کار خود قرار داده است. مقاومت بسیار عالی رادیاتور حوله خشک کن دمیرسان در برابر رطوبت و خوردگی باعث شده است که محصولات این شرکت در شهرهای مرطوب و سرد طرفداران زیادی داشته باشد.

  • کیمیا

انواع حوله خشک کن کیمیا با طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع به بازار عرضه می‌شوند و به همین دلیل برای استفاده در ساختمان‌های لوکس و دکوراسیون لوکس بسیار مناسب هستند. با خرید این محصولات صاحب یک رادیاتور زیبا و در عین حال بسیار باکیفیت شده‌اید که برای مدتی طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید. محصولات این برند دارای گارانتی معتبر و طولانی هستند تا هر مشکلی که پیش آمد با صرف کمترین هزینه بتوانید آن را برطرف کنید.

  • دیما رادیاتور

دیما رادیاتور را می‌توان یکی از خلاق‌ترین برندهای تولیدکننده حوله خشک کن دانست؛ این برند برای اولین بار رادیاتورهای استیل را به بازار ایران معرفی کرد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصولات در کشور است. رادیاتورهای حوله خشک کن دیما رادیاتور طراحی‌های بسیار خاص و متنوعی دارند و به راحتی با دکوراسیون لوکس و شیک ست می‌شوند؛ علاوه بر این مصرف بسیار پایین انرژی در کنار مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، خوردگی و هر آسیب دیگری محصولات آن را به یکی از پرطرفدارترین حوله خشک کن‌ها در بازار تبدیل کرده است.

انواع رادیاتور حوله خشک کن از نظر جنس

معرفی انواع حوله خشک کن از نظر جنس

این وسیله کاربردی از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و به همین دلیل می‌تواند به عنوان یکی از بخش‌های تزیین دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی نیز به شمار برود و خانه شما را زیباتر کند. رادیاتور حوله خشک کن توسط شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی در جنس‌های مختلف استفاده می‌شود؛ در گذشته این محصولات بیشتر فولادی بودند اما به دلیل مشکلاتی که فولاد داشت مواد دیگری مانند آلومینیوم، استیل و شیشه جایگزین آن شدند.

حوله خشک کن آلومینیومی

به دلیل ظرفیت گرمایی پایین آلومینیوم این ماده می‌تواند در زمانی کوتاه حمام را گرم کند و بعد از خاموش شدن نیز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی یا آسیب دیدن اعضای خانواده به سرعت دمای خود را از دست می‌دهد و سرد می‌شود. این محصولات بسیار سبک هستند و به راحتی روی دیوارهای پیش ساخته که تحمل وزن بالایی ندارند نصب می‌شوند؛ علاوه بر این تنوع رنگی بالای آن‌ها باعث می‌شود که بتوان آن را با ساختار داخلی حمام هماهنگ کرد. مصرف انرژی پایین‌تر، حمل و نقل و نصب آسان‌تر و بازیافت پذیری از مهم‌ترین مزایای حوله خشک کن‌های آلومینیومی هستند. در بازار کشور ما برندهای بوتان، دمیرسان و کیمیا از بهترین تولیدکنندگان این محصول به شمار می‌روند.

حوله خشک کن استیل

یکی از جدیدترین انواع حوله خشک کن که در خانه‌های لوکس و شیک امروزی استفاده می‌شود، حوله خشک کن استیل است. این محصول از استیل ضدزنگ ساخته می‌شود و در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این مصرف برق آن بسیار کمتر است و به دلیل تنوع طراحی و رنگ‌بندی متفاوت برای استفاده در بسیاری از خانه‌ها مناسب خواهد بود. در کشور ما دیما رادیاتور بهترین حوله خشک کن‌های استیل را به بازار عرضه می‌کند و آن‌ها را با تنوع بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می‌دهد.

حوله خشک کن شیشه‌ای

یکی از جذاب‌ترین انواع حوله خشک کن نوع شیشه‌ای آن است که دارای ساختاری متفاوت و منحصر به فرد است. به دلیل ظرافت‌های خاصی که در طراحی این محصول وجود دارد می‌توان آن را یکی از جذاب‌ترین انواع رادیاتور دانست. شما حتی می‌توانید طرح دلخواه خود را بر روی آن چاپ کنید تا ظاهر خانه‌تان زیباتر و جذاب‌تر شود. نکته مهم اینکه نیازی نیست نگران شکستن شیشه یا ترک خوردن آن در اثر تغییر دمای حوله خشک کن باشید؛ چراکه ظرفیت گرمایی این محصولت بسیار بالا است و به خوبی می‌توانند گرمای لازم برای محیط را تامین کنند.

نکات مهم هنگام خرید رادیاتور حوله خشک کن

نکات مهمی که در هنگام خرید رادیاتور حوله خشک کن باید در نظر داشته باشید

اگر قصد خرید حوله خشک کن را دارید حتما باید نکات زیر را در نظر بگیرید تا خریدی دقیق و درست داشته باشید. ممکن است زمانی که به بازار مراجعه می‌کنید در دام فروشندگان زبان بازی بیفتید که کالایی را به شما می‌فروشند که واقعا به آن نیازی ندارید. اگر با نکات مهم در زمان خرید آشنا باشید دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت و با آگاهی کامل همان چیزی را می‌خرید که در نظر شماست.

  • نوع حوله خشک کن

حوله خشک کن در انواع افقی و عمودی به بازار عرضه می‌شود و تنوع رنگی بسیار بالایی دارد؛ شما باید با توجه به ابعاد و شرایط محیط نصب بهترین نوع آن را انتخاب کنید. علاوه بر این مراقب باشید که اندازه این دستگاه آنقدر بزرگ نباشد که محیط را بیش از حد گرم کند یا آن‌قدر کوچک نباشد که بود و نبود آن هیچ تاثیری نداشته باشد.

  • جنس

بسته به توضیحاتی که در خصوص جنس‌های متفاوت حوله خشک کن دادیم و البته بودجه خود نوع مناسب آن را انتخاب کنید. بهتر است قبل از اینکه خود را درگیر ظاهر این محصول بکنید به کیفیت و ظرفیت گرمایی آن توجه کنید تا کارایی مناسبی را به شما ارائه دهد.

  • قیمت

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زمان خرید حوله خشک کن قیمت آن است؛ در واقع شما قبل از هر چیز باید دقیقا تعیین کنید که قصد دارید چه مقداری برای خرید این محصول هزینه کنید و سپس به بازار بروید. در میان انواع معرفی شده در این مقاله رادیاتور حوله خشک کن استیل بالاترین قیمت را دارد و این به دلیل جدیدتر بودن آن است؛ البته عواملی همچون تعداد پره‌ها، ابعاد رادیاتور، کیفیت ساخت، ظرفیت گرمایی و… هم در قیمت آن موثر خواهند بود.

سایر مقالات

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490