25 محصول وجود دارد

فروش انواع فن کویل سرما آفرین در فروشگاه رجا تاسیس

قیمت فن کویل سرما آفرین

فروشگاه رجا تاسیس مرکز فروش فن کویل سرما آفرین در اصفهان و ایران می‌باشد. جهت مشاوره، خرید و استعلام قیمت فن کویل سرما آفرین با ما تماس بگیرید و یا در ادامه محصول خود را انتخاب کنید و سفارش خود را تکمیل کنید.

نمایش 16 32 48

معرفی برند سرما آفرین و بررسی محصولات فن کویل این برند

معرفی و آشنایی با شرکت سرما آفرین

از بین فن کویل‌های برند‌های مختلف بازار، فن کویل سرما آفرین از نمونه‌هایی است که در مدل‌های مختلفی تولید شده است و براساس مدل‌های مختلف آن، دارای قابلیت‌های متنوعی است. شرکت فن کویل سرما آفرین از قدیمی‌ترین تولید کننده‌های سیستم تهویه در کشور است که تجربه بالایی در عرصه تولید و فروش فن کویل دارد. این شرکت بیش از ۴۰ سال است که در تولید فن کویل‌ها و سیستم‌های تهویه مطبوع فعالیت دارد. محصولات فن کویل سرما آفرین از بهترین استانداردهای بین المللی بهره می‌برد. محصولات این شرکت با همکاری شرکت Carrier آمریکا تولید می‌شوند و قابلیت‌های آن از جدیدترین فناوری روز دنیا برخوردار است. باید گفت، فن کویل از مبدل حرارتی و دمنده تشکیل شده است و کیفیت آن به صورت مستقیم وابسته به تکنولوژی ساخت آن است. این تکنولوژی نوین از جمله مهم‌ترین ویژگی فن کویل سرما آفرین به شمار می‌رود.

انواع فن کویل سرما آفرین را میشناسید؟

انواع فن کویل سرما آفرین

اگر بخواهیم محصولات سرما آفرین را به صورت جزئی دسته بندی کنیم، باید آن‌ها را شامل فن کویل زمینی، دیواری و سقفی بدانیم. در واقع، برای راحتی کاربرد، محصولات در انواع مختلف تولید شده‌اند و قدرت آن‌ها نیز براساس نوع نیاز مصرف کننده مختلف است. البته، شما می‌توانید براساس میزان قدرت تهویه مورد نیاز و متراژ ساختمان، محصول فن کویل سرما آفرین را انتخاب کنید.

فن کویل زمینی سرما آفرین

خوشبختانه، تنوع زیادی در مورد محصولات شرکت سرما آفرین مشاهده می‌کنید. برای نمونه اگر به دنبال محصول فن کویل زمینی بگردید، محصولات سری 42AB و 42AC سرما آفرین در دسترس هستند. این سری قدرت هوادهی ۲۰۰ تا ۸۰۰ فوت مکعب در دقیقه را فراهم می‌کنند و دارای کارکرد با صدای پایین و فیلتر قابل شستشو هستند.

فن کویل سقفی سرما آفرین

فن کویل سقفی سرما آفرین شامل سری 42HB و سری 42HC-PLN است که به صورت روکار و همراه کابینت نصب می‌شوند. ظرفیت هوادهی آن ۲۰۰ تا ۸۰۰ فوت مکعب در دقیقه خواهد بود. این محصول نیز در پنج مدل مختلف تولید شده است و دارای کارکرد با سرعت پایین و فیلتر قابل شستشو است.

فن کویل سرما آفرین کانالی

فن کویل کانالی سرما آفرین نیز که در دو سری 42DC و 42DE ساخته شده‌اند. ظرفیت هوادهی بالایی فراهم می‌کنند که بین ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه است. این محصولات در هفت مدل مختلف تولید شده‌اند که دارای امکاناتی مانند فیلتر قابل شستشو و هوادهی قابل تنظیم هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد فن کویل کانالی به صفحه فن کویل کانالی مراجعه فرمایید.

مدل دکوراتیو

فن کویل دکوراتیو سرما آفرین که با نام‌های 42NF و 42NZ شناخته می‌شوند، قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی را دارند. ظرفیت آن‌ها ۱۹۰ تا ۹۳۰ فوت مکعب در دقیقه است. از مزیت‌های این مدل‌ها صدای بسیار پایین آن است. البته، در صورتی که نیاز به قدرت بالایی در مورد تهویه هوای ساختمان دارید، سری 42GS فن کویل سرما آفرین نیز ظرفیت عالی را فراهم کرده است که بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه خواهد بود. قابلیت‌هایی مانند کارکرد با صدای پایین، فیلتر قابل شستشو و قابلیت تنظیم قدرت هوادهی را دارد.

ظرفیت هوادهی

فن کویل سرما آفرین از ظرفیت‌های هوادهی مختلف تشکیل شده است. در نوع زمینی، دیواری و سقفی ظرفیت‌های هوادهی متفاوت هستند. برای نمونه، فن کویل زمینی 42AB این شرکت دارای ظرفیت هوادهی ۲۰۰ تا ۸۰۰ فوت مکعب در دقیقه است. در صورت نیاز به قدرت بیشتر شما می‌توانید محصولات سقفی را نیز انتخاب کنید که قدرت فوق العاده‌ای دارند. برای فضاهای بزرگ ساختمانی و صنعتی در دسترس هستند. نمونه این نوع محصولات را سری فن کویل 42DC دانست که ظرفیت هوادهی آن از ۸۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه متغیر است و در هفت مدل مختلف ساخته شده است. این نوع فن کویل‌های سرما آفرین برای فضاهای چند اتاقه، هتل‌ها و آپارتمان‌ها مناسب هستند و با کویل‌های چند ردیفه و موتورهای قدرتمندی تولید شده‌اند. نباید از مزیت‌های دیگر فن کویل سرما آفرین چشم پوشی کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلتر قابل شستشو و قابلیت تنظیم سرعت موتور برای تنظیم قدرت هوادهی اشاره کرد. در این بین، در صورتی که صدای پایین دستگاه برایتان در اولویت باشد، حتما این مزیت را در محصولات شرکت سرما آفرین مشاهده خواهید کرد.

قیمت فن کویل سرما آفرین

قیمت فن کویل سرما آفرین در بازار براساس نوع نیاز شما و انتظارتان از دستگاه تعیین می‌شود. مطمئنا محصولاتی که قدرت بیشتری دارند، قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. در زمان انتخاب محصول بهتر است متراژ ساختمان یا فضای مورد نظر را در نظر داشته باشیم. از طرفی تفاوتی زیادی از نظر قیمت بین انواع مختلف فن‌ کویل سرما آفرین نیز وجود دارد. می‌توان گفت اکثرا مدل‌های دیواری و دکوراتیو از قیمت‌ بالاتری برخوردارند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تعیین ظرفیت و قدرت فن کویل مقاله‌ای آماده کردیم که می‌توانید برای مطالعه به مقاله محاسبه ظرفیت فن کویل مراجعه فرمایید. از موارد مهم دیگر که روی قیمت محصول تاثیر دارند، فناوری به کار رفته شده در فن کویل سرما آفرین است. شاید در یک محصول امکانات بیشتری فراهم شده باشد که قابلیت‌های اضافی در آن را به وجود آورد. مباحث واردات و قیمت ارز نیز از موضوعاتی است که می‌تواند روی قیمت قطعات به کار رفته تاثیر داشته باشد و در کنار آن، میزان عرضه و تقاضا نیز اهمیت زیادی در بازار خرید و فروش فن کویل سرما آفرین دارد.

رجا تاسیس عاملیت فروش محصولات سرما آفرین در کشور

مشاوره و خدمات پس از فروش فن کویل سرما آفرین

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فن کویل سرما آفرین و امکانات آن از خدمات فروشگاه رجا تاسیس استفاده کنید. علاوه بر آن، اطلاعات جامع و مفیدی در مورد مدل‌های مختلف فن کویل سرما آفرین در اختیار شما قرار خواهند داد. در زمان انتخاب یک محصول بهتر است به فضای مورد نظر و متراژ آن توجه کنید و در کنار آن، امکانات اضافی و قیمت فن کویل را نیز در نظر داشته باشید. خدمات پس از فروش از جمله مهم‌ترین موضوعات در زمان خرید محصول است که خوشبختانه، در فروش فن کویل سرما آفرین فراهم شده است. در همین راستا تاسیسات رجایی تلاش می‌کند تا در جهت تمامی درخواست‌ها و نیازهای کاربران خود فعالیت کند. به همین خاطر مجموعه ای از برترین برندهای فن کویل را گرداوری کرده و ارائه می‌کند. در صورت نیاز به شناخت و انتخاب از بین برند‌های هم رده سرما آفرین می‌توانید به صفحه فروش فن کویل آذر نسیم و یا  فروش فن کویل تهویه مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *