مطرح‌ترین برند‌های رادیاتور

رادیاتور‌ها دستگاه‌هایی هستند که گرما را از درون مایع خارج و سیال را خنک می‌کند. این گرما از طریق تماس سطحی با محیط و تابش گرمایی انتقال می‌یابد و محیط اطراف را گرم می‌کند. از این ویژگی هم در سیستم گرمایی منازل و هم در سیستم‌ اتومبیل استفاده می‌شود. در این جا قصد داریم به معرفی انواع رادیاتور‌هایی که مناسب محیط منزل و کار هستند بپردازیم و در ادامه مطرح‌ترین برندهای تولید‌کننده‌ی رادیاتور پنلی و پره ای معرفی می‌شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ی تفاوت رادیاتور پره ای و پنلی مراجعه فرمایید.

6 برند مطرح رادیاتور در ایران

فروش رادیاتور بوتان

معرفی برند بوتان، تولید کننده‌ی رادیاتورهای پره‌ای و پنلی

شرکت بوتان یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی است، در سال ۱۳۳۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۶۷ با توسعه تولید محصولات گازسوز به توسعه کمی و کیفی پرداخته است. بوتان طیف وسیعی از محصولات را تولید و عرضه می‌کند که یکی از زیر مجموعه‌های این محصولات رادیاتورهای پره‌ای و پنلی است. رادیاتورهای این شرکت دارای استاندارد کیفیت CE اروپا هستند و تولید آن‌ها با بالاترین توان حرارتی و حداقل پره‌های ممکن صورت می‌گیرد. کیفیت بالای محصولات و مقاومت در برابر خوردگی به دلیل پوشش محاقظ داخلی رادیاتور‌ها است. پوشش زیبا، بادوام و رنگ یکنواخت از ویژگی‌های رادیاتور‌های شرکت بوتان است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به صفحه رادیاتور های پنلی بوتان و یا رادیاتور پره ای بوتان مراجعه فرمایید.

فروش رادیاتور ایران رادیاتور

معرفی برند ایران رادیاتور

شرکت ایران‌رادیاتور از بزرگ‌ترین تولید‌کننده‌ی رادیاتور‌های پنلی‌ و پره‌ای در ایران و خاورمیانه به به حساب می‌آید که در سال ۱۳۵۸ به دلیل نیاز داخلی کشور تاسیس شد. رادیاتور‌های ایران‌رادیاتور در دو نوع پره‌ای و پنلی تولید می‌شوند. محصولات ایران‌رادیاتور به علت کیفیت و قیمت بسیار مناسب آن باعث شده‌است در بین مشتریان به برند محبوب و مطرحی تبدیل شود.

در صفحه رادیاتور ایران رادیاتور اطلاعات جامع و کاملی در این باره وجود دارد.

فروش رادیاتور ایران نوین

معرفی برند تولید کننده رادیاتور ایران نوین

گروه صنعتی آب ‌بند با نام تجاری ایران نوین فعالیت تجاری خود را از سال ۱۳۷۰ شروع کرد. این گروه جزو چهار شرکت بزرگ کشور در زمینه‌ی تولید و ساخت دیگ بخار فایرتیوب تا ظرفیت ۷۵۰۰۰ پوند بر ساعت است. محصولات این شرکت دارای نشان CE اروپا و علامت استاندارد هستند. برخی از محصولات این کارخانه به کشورهایی از قبیل آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، ارمنستان، عراق و روسیه صادر می‌شود. این شرکت که در تولید دو نوع رادیاتور پنلی و پره‌ای فعالیت می‌کند دارای واحد کنترل کیفیت مجرب و آزمایشگاه کوانتومتری است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت می‌توان به طراحی مدرن، پوشش زیبا، بادوام و یکنواخت رنگ و همچنین به تنوع در مدل و تعداد پره‌ها اشاره نمود. خط مونتاژ رادیاتورها تمام اتوماتیک و کیفیت جوش آن‌ها کاملا متمایز است. در این شرکت تمامی رادیاتور‌ها به صورت اتوماتیک تست می‌شوند. از ویژگی‌های دیگر رادیاتور‌ها این شرکت می‌توان به سهولت و سرعت نصب و همچنین قابلیت اضافه و کم‌کردن پره‌ها اشاره‌کرد. سعی کرده ایم در صفحه ی ایران نوین به توضیح کلی بپردازیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به صفحه رادیاتور ایران نوین مراجعه فرمایید.

فروش رادیاتور آنیت

آنیت تولید کننده لوکس رادیاتور

اگر به دنبال رادیاتوری با طراحی خاص و منحصربه‌فرد هستید، پیشنهاد ما به شما رادیاتور‌های شیشه‌ای و پره‌ای شرکت آنیت است. این شرکت با پایه‌گذارانی که خود که از طراحان به نام محصول در دنیا و فارق‌التحصیل رشته طراحی محصول از انگلستان و صاحب جوایز معتبر بین‌المللی در زمینه طراحی و توسعه محصولات نوآورانه هستند؛ فعالیت خود را آغازکرده‌است. این شرکت به تولید رادیاتور‌های ترکیبی معروف است. این موضوع به این معنی است که این شرکت با غلبه بر نقاط ضعفی که هر رادیاتور می‌تواند داشته باشد از ترکیب مواد به اشکال مختلف بهره برده تا معایبی که ممکن است هر رادیاتور داشته باشد را به حداقل برساند. از ویژگی‌های رادیاتورهای آنیت به  ضد‌رسوب، ضد خوردگی و عدم ایجاد گاز هیدروژن و… اشاره نمود.

نمایندگی فروش رادیاتور پنلی لورچ

لورچ تولیدکننده‌ی رادیاتورهای پنلی

شرکت تولیدکننده‌ی لوازم لورچ در سال ۱۳۵۶ دراستان اصفهان تاسیس شد. رادیاتور‌های تولیدی این شرکت دارای استاندارد  CE اروپا هستند. هدف کلی این مجموعه افزایش اشتغال‌زایی و کاهش واردات به کشور است. مدل رز، مدل آذر و مدل پربازده از رادیاتورهای تولیدی این شرکت هستند. لازم به ذکر است تمامی محصولات لورچ اعم از رادیاتور‌ها دارای ۲ سال ضمانت و این ضمانت مستقیم از طرف خود شرکت لورچ است. رادیاتور های پنلی لورچ در مدل های آذر، پربازده و افروز ارائه می شود و از برندهای پرفروش رادایتور محسوب می شود. برای اطلاعات بیشتر و یا مشاهده لیست محصولات به صفحه رادیاتور لورچ مراجعه فرمایید.

عاملیت فروش رادیاتور پنلی دمیرسان

دمیرسان تولیدکننده‌ی رادیاتورهای پنلی

شرکت دمیرسان با بهره‌گیری از استاندارد‌ها و فناوری‌های روز دنیا با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک به تولید رادیاتورهای پنلی مشغول است. تمامی رادیاتور‌ها تولیدی دمیرسان تحت استاندارد ۴۴۲EN اروپا تولید می‌شوند و تحت فشار تحت فشار ماشین آلات اتوماتیک ۱۳  بار تست می شوند. در این رادیاتورها قابلیت باز شدن در قاب‌های بغل و توری روی رادیاتور وجود دارد که در نتیجه، تمیز کردن آن به راحتی صورت می‌گیرد. به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا محصولات این کارخانه دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند. به جرئت می‌توان گفت که کیفیت سطح رادیاتورهای پنلی دمیرسان به دلیل انجام مراحل مختلف و مهندسی شده، بسیار بالا است. شرکت تولید‌کننده‌ی دمیرسان علاوه بر تنوع محصولات تولیدی در طرح‌ و مدل، قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما کاربران عزیز را تا حدودی با برند های مطرح تولید رادیاتور آشنا کنیم و هرکدام از خصوصیات و بیوگرافی این برند ها را تا جای ممکن توضیح دهیم. رجاتاسیس نمایندگی و عاملیت فروش انواع رادیاتور پنلی و پره ای با قیمت ویژه و رقابتی می باشد. برای خرید، استعلام قیمت و یا مشاوره کاملا رایگان با متخصصان ما تماس بگیرید.

سایر مقالات

لطفا امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490