قیمت پکیج دیواری و زمینی در اصفهان و ایران

در هنگام خرید و یا استعلام قیمت پکیج دیواری و زمینی با تنوعی از برند‌ها مواجه می‌شویم که ما سعی داریم در ادامه با این انواع آشنا خواهید شد. تاسیسات رجایی مرکز فروش انواع پکیج دیواری و زمینی در ایران می‌باشد، برای مشاوره، خرید و یا استعلام قیمت پکیج دیواری و زمینی با یکی از شماره‌های زیر تماس بگیرید.

نمایندگی فروش پکیج در اصفهان

لیست پرفروش ترین محصولات

فروشگاه رجا تاسیس نمایندگی و عاملیت فروش پکیج دیواری و زمینی می‌باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع پکیج دیواری و زمینی از برند‌های معتبر تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

سوالات متداول خرید پکیج دیواری و زمینی

برند های مطرح پکیج دیواری عبارت اند از :
پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور، پکیج لورچ، پکیج فرولی، پکیج ایمرگاس و پکیج وایلانت برای مشاهده و دسترسی به این برند کافیست در بالای همین صفحه به برند پکیج مورد نظرتان مراجعه فرمایید. در صورت نیاز می توانید به مقاله 7 برند مطرح پکیج دیواری ما نیز مراجعه فرمایید.

با توجه به تحریم های کنونی و عدم موجودی قطعات و خدمات پس از فروش پیشنهاد می شود تا پکیج های ایرانی را انتخاب کنیم تا حداقل از خدمات پس از فروش مناسبی بهره مند شویم. اگر نیاز به مطالعه و اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید، به مقاله خرید پکیج ایرانی یا خارجی؟ مراجعه فرمایید.

پکیج های گرمایشی دیواری انواع مختلفی دارند از جمله گازسوز، برقی، گازوئیلی و دوگانه سوز امروزه بیشتر از پکیج های برقی استفاده می شود زیرا که نحوه نصب و استفاده راحت تری دارد و مبلغ آن مقرون به صرفه تر است.

هدف ما تنها فروش محصولات نیست، بلکه معتقدیم فروش یک تعهد است و تا به این لحظه هدف ما از فروش تنها رضایت کاربران و مشتریان بوده است. با خرید پکیج از فروشگاه رجا تاسیس از خدمات پس از فروش ویژه و قیمت مناسب بهره مند خواهید شد.

فروش پکیج در اصفهان

با توجه به شرایط موجود در بازار خرید و فروش پکیج‌های زمینی و دیواری برند، در هر شهر به صورت انحصاری انجام می‌شود. برای مثال فروش پکیج در اصفهان به این صورت انجام می شود که خریدار پس از خرید پکیج در هر شهری فقط می‌تواند پکیج خریداری شده را در شهر خود نصب کند. زیرا بر روی کارتن پکیج‌ها به صورت تذکری ذکر شده است: قابل نصب در استان اصفهان و یا هر شهر دیگر که خریدار پکیج در آن اقدام به خرید کرده است.

کاربرد پکیج دیواری و زمینی

در سیستم سنتی، برای تأمین آب گرم مورد نیاز حمام و شوفاژ از دو سیستم مجزا یعنی آبگرمکن و موتورخانه استفاده می شد. این کار به خودی خود هزینه مصرفی خانوار را در زمینه انرژی بسیار بالا می برد. خوشبختانه این روزها با تولید و فروش پکیج دیواری و زمینی، سیستم تأمین آب گرم مورد نیاز به صورت یکجا شده و این امر هزینه ها را کاهش داده است. از جمله کاربرد پکیج گرمایشی، مصرف کمتر سوخت، راندمان بسیار بالا و بازدهی مناسب به شمار می رود و به این دلیل، جایگزین سیستم های سنتی شده است.
استفاده از این تجهیزات گرمایشی، از حجم لوله کشی ها کم کرده و هر واحد ساختمانی را از لحاظ گرمایشی مجزا خواهد کرد. پکیج گرمایشی دیواری و زمینی را به صورت خلاصه می توان یک موتورخانه مرکزی کوچک در نظر گرفت که وظیفه فراهم کردن آب گرم و همچنین گرمایش خانه را برعهده دارد.

خرید انواع پکیج دیواری و زمینی در اصفهان

مزایا و معایب پکیج‌های زمینی دیواری

پیش از آنکه به سراغ چیستی و کاربرد این وسیله برویم؛ بهتر است بدانید که در یک نگاه کلی پکیج به سه نوع برقی، زمینی و دیواری تقسیم می‌شود. این دسته‌بندی بر اساس موقعیت نصب دستگاه است. همچنین اغلب پکیج ها به دو نوع تک مبدل و دو مبدل تقسیم می شوند.
در نوع تک مبدل، هنگام نیاز به آب گرم برای حمام و شستشو، آب گرم شوفاژ به صورت موقت قطع می شود. در نوع دو مبدل، این اتفاق رخ نمی دهد و مبدل های تولید کننده آب گرم برای مصارف بهداشتی و گرمایشی جدا هستند. این تجهیزات علاوه بر دو دسته زمینی و دیواری، می توان از لحاظ سوخت مورد استفاده در پکیج نیز به چهار دسته دیگر تقسیم کرد که عبارتند از: 

پکیج زمینی و دیواری گازوئیل‌سوز

سوخت مصرفی آن گازوئیل است. قابل نصب در انباری، پارکینگ یا موتورخانه بوده و نوع آن زمینی محسوب می شود. پکیج دیواری یا زمینی گازوئیل سوز دارای مخزن برای ذخیره آب گرم، مشعل اتمسفریک و سیستم بای پس و هواگیری نیز هست. پکیج گرمایشی گازوئیلی دیواری و زمینی برای فضاهای ویلایی و همچنین ساختمان های یک طبقه با متراژ بالا کاربردی بوده و از راندمان بالایی برخوردارست. سوخت مورد نیاز آن هم ارزان است. با وجود این نکات مثبت، از معایب آن هم می توان به اشغال فضای زیاد، سر و صدا هنگام کار و قابل نصب تنها به شکل زمینی، اشاره کرد.

پکیج گازسوز دیواری و زمینی

این نوع پکیج قابل نصب هم به صورت دیواری و زمینی خواهد بود. انرژی مورد نیاز آن برای گرم کردن آب، گاز شهری است. پکیج گازسوز دیواری و زمینی، فضای کمی را اشغال می کند و می توانید آن را داخل کابینت هم قرار دهید. تنها باید دقت کنید که سیستم احتراق آن نیازمند اکسیژن کافی است و درب کابینت باید مدام باز باشد.
عدم اشغال فضا و تطابق با شرایط اغلب خانه ها برای استفاده پکیج دیواری و زمینی گازسوز، سهولت در نصب و راه اندازی، ایمنی بسیار زیاد به دلیل وجود سنسورهای متعدد در آن، امکان تنظیم دما، مصرف گاز به صورت بهینه و بی صدا بودن، از مزایای این گونه پکیج هاست که باعث شده است که فروش پکیج شوفاژ گازسوز چند برابر انواع دیگر باشد. از معایب آن نیز می توان به عدم کارایی برای خانه های با متراژ بالای سیصد متر اشاره کرد. همچنین به دلیل سیستم احتراق داخلی، عمر قطعات کمتر شده و در بازه های زمانی مختلف نیاز به تعمیر پیدا می کند.

پکیج زمینی دوگانه‌سوز

انرژی مصرفی این پکیج دوگانه است، به همین منظور می توان از گاز شهری یا گازوئیل برای گرم کردن آب در آن استفاده کرد. مناسب برای نصب به صورت زمینی در فضاهایی چون موتورخانه و انباری است. راندمان حرارتی بالا، قرار گرفتن بیرون از فضای داخلی، مناسب برای مناطق دارای آب سخت و یا فشار آب پایین از مزایای خرید پکیج زمینی دوگانه سوز است. اما محدودیت هایی نیز دارد که مهمترین آن نصب تنها به صورت زمینی و سر و صدا زیاد در هنگام کار است.

پکیج گرمایشی دیواری زمینی برقی

پکیج‌های برقی هم به صورت زمینی و هم به صورت دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانگونه که از نام آن پیداست انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایش تبدیل می کند.
از مزایای پکیج دیواری و زمینی برقی می توان به تناسب با فضای شهری، عدم استفاده از سوخت های فسیلی و کمک به محیط زیست، بی صدا کار کردن، راندمان بالا، امکان نصب به صورت زمینی و یا دیواری، اشاره کرد. همچنین دارای عمر بالایی است و به همین دلیل، نیاز چندانی به تعمیر پیدا نخواهد کرد. البته این پکیج‌گرمایشی برقی هم مانند مدل گازسوز برای متراژهای بالا کاربرد ندارد و این مورد جز معایب آن به شمار می رود. در صورتی که پکیج شما نیاز به تعمیرات دارد پیشنهاد میکنیم به صفحه تعمیر پکیج در اصفهان مراجعه فرمایید.

نکات مهم در هنگام خرید پکیج در اصفهان و شهر های دیگر

نکات مهم در فروش پکیج گرمایشی

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید پکیج دیواری و زمینی باید حتماً به آن دقت کرد؛ برچسب انرژی است. خوشبختانه طی سال‌های اخیر اکثر تولید کنندگان موظف شده اند تا بر روی محصولات خود برچسب انرژی درج کنند. این کار باعث می شود کالای پر مصرف مشخص شده و از دیگر کالاها متمایز شود. اگر به دنبال پکیج دیواری یا زمینی با بهترین عملکرد هستید؛ بهتر است گرید A  را انتخاب کنید که در طول زمان هزینه های انرژی مصرفی شما را تا حد زیادی کاهش خواهد داد. موارد دیگری که هنگام خرید پکیج‌های شوفاژ باید به آن‌ها توجه ویژه داشت عبارتند از:

میزان آب گرم مصرفی در انواع پکیج‌های گرمایشی

برای خانه هایی که ویلایی هستند یا چند حمام دارند طبیعتا مصرف آب گرم بیشتر میشود. برای همین پکیج های بدون مخزن و کوچک کاربردی و به صرفه نیست و توصیه می شود نوع مخزن دار انتخاب شود.

نوع دودکش خانه برای پکیج‌های دیواری و زمینی گرمایشی

طول دودکش ها و طریق نصب آن ها در یک ساختمان هم جز موارد بسیار مهمی است که در هنگام  انتخاب و خرید پکیج باید در نظر داشت. برای خانه هایی با دودکش های کمتر از یک متر، پکیج فن دار مناسب است.

توجه به آب و هوا در خرید

در خرید پکیج دیواری و زمینی در نظر گرفتن ارتفاع از سطح دریا، کوهستانی بودن یا نبودن منطقه و چگالی هوا بسیار مهم است. هرچه چگالی هوا و ارتفاع از سطح دریا بالاتر باشد، به پکیج گرمایشی قدرتمندتری نیاز خواهید داشت. به همین ترتیب در مناطق گرم و یا خانه هایی که روبه آفتاب هستند یا اصطلاحاً آفتاب‌گیر، به پکیج‌های دیواری و زمینی دارای توان بالا نیاز چندانی نیست.

محاسبه ظرفیت پکیج، توجه به متراژ

طبیعی است که هر چه متراژ و ابعاد ساختمان بیشتر باشد، پکیج هایی چون مدل گازسوز و خانگی جوابگو نخواهند بود. برای یک خانه با متراژ 150 متر، پکیجی 26 واتی نیاز است. با توجه به همین نسبت هرچه متراژ بالاتر باشد باید پکیج نیز قدرتمندتر باشد. همچنین طبق مقررات ملی ساختمان، برای فضاهای کمتر از 62 متر تنها در صورت تعبیه دریچه هوا می توان از پکیج استفاده کرد.
پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید 2 دقیقه وقت بگذارید و مقاله “راهنمای خرید پکیج” را مطالعه فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج در اصفهان و شهر های دیگر

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج دیواری و زمینی

همچنین در هنگام خرید پکیج دیواری و زمینی باید به خدمات پشتیبانی آن نیز توجه کنید. هنگام بروز مشکل و نیاز به تعمیر می توانید از اینگونه خدمات به بهترین نحوه استفاده کنید. نکته مهم در این راستا ضعف برندهای خارجی در پشتیبانی از کالا در داخل کشور است. به همین دلیل است که اغلب افراد دارای تخصص و اهل فن در این زمینه توصیه می کنند برای خرید پکیج، برند‌های داخلی ایرانی را انتخاب نمایید.

اجزای و ساختمان تشکیل دهنده پکیج

اجزای تشکیل دهنده پکیج‌ دیواری و زمینی

هر نوع پکیجی که برای تأمین آب گرم مورد نیاز خانه انتخاب می شود، دارای اجزای تشکیل دهنده متفاوتی است که مهمترین آنها عبارتند از:

نام قطعهتوضیحات
شیر کنترل گازاصلی ترین قطعه از اجزای تشکیل دهنده پکیج های دیواری و زمینی، شیر کنترل گاز محسوب می شود. این قطعه کنترل ورود جریان انرژی برای روشن شدن یا در مواقع لزوم نقش قطع کننده آن را برعهده دارد. استاندارد بودن و داشتن کیفیت مناسب این قطعه برای تامین ایمنی دستگاه بسیار با اهمیت می باشد.
منبع انبساطیکی دیگر از قطعات مهم پکیج زمینی یا دیواری، منبع انبساط است. که وظیفه آن متعادل کردن فشار آب گرم و بالانس آن برای جلوگیری از ترکیدگی پکیج شوفاژ می باشد. به دلیل اینکه هنگام گرم شدن آب به حجم آن اضافه می شود، در صورتی که تعادل فشار آب به وسیله این قطعه برقرار نشود؛ امکان ترکیدگی وجود دارد.
فلوسوئیچفلوسوئیچ از اجزای تشکیل دهنده پکیج شوفاژ است. این سوئیچ بر سر راه آب سرد قرار گرفته است. وقتی فرد شیر آب گرم را باز کند، قطعه شناور داخل آن حرکت می کند و باعث روشن شدن مشعل می گردد.
مشعل حرارتی پکیج دیواری و زمینیمشعل یکی از قطعات ماندگار پکیج گرمایشی بوده و به این دلیل در اغلب موارد نیاز به تعمیر پیدا نمی کند. هوای نیاز برای دمیدن و روشن شدن آن از طریق دودکش تأمین می شود.
شیر سه راهیعملکرد مهم شیر سه راهی در فصل سرد و زمانی است که این وسیله علاوه بر تأمین آب گرم حمام و …، وظیفه گرمایشی را برعهده دارد. این شیر سه راهی مسیر حرکت آب گرم را  موقتاً به سمت رادیاتور مسدود کرده و آن را به لوله های حمام و دستشویی منتقل می کند.
پمپقلب تپنده یک پکیج دیواری یا زمینی پمپ است که وظیفه به جریان انداختن آب گرم را بر عهده دارد و منبع اصلی انرژی حرکتی آن به شمار می رود.
برد الکترونیکدر کنار پمپ که قلب یک پکیج است، می توان برد را به عنوان مغز پکیج  تعبیر کرد. وظیفه برد کنترل کردن پمپ، شیر کنترل گاز و شیر سه راهی می باشد.
کلید ایمنی حداقل فشار آبهمانگونه که از نام این قطعه پیداست هنگامی که فشار آب کم باشد، این موضوع را به برد الکتریکی گزارش داده و مانع از روشن شدن پکیج می شود. زیرا در غیر این صورت وقتی پکیج دیواری با حداقل فشار آب کار کند، ممکن است برخی قطعات داخلی آن بسوزند.
پمپ سیرکولاتوراین قطعه هدایت کننده آب گرم به سمت لوله ها و همچنین رادیاتور به شمار می رود.
شیر پر کنوظیفه اصلی این قطعه بالا بردن فشار آب است و رابط بین مدار و ورودی آب به شمار می رود. بعد از اینکه وظیفه خود را انجام داد، باید بلافاصله بسته شود.
ترمومانومترترمومانومتر یک قطعه بسیار کاربردی برای محاسبه فشار آب گرم و دما بوده و آن را نمایش می دهد. در صورت بروز اختلال در عملکرد برای رفع نقص اقدامات لازم را انجام داد.

قیمت پکیج در اصفهان

قیمت پکیج دیواری و زمینی گرمایشی

به دلیل تنوع مدل ها و قیمت پکیج دیواری و زمینی که برای فروش در بازار عرضه می شود، ممکن است انتخاب بهترین آنها کار سخت و پیچیده ای به نظر برسد. با این حال می توان فاکتورهای گفته شده را در نظر داشت و بعد دست به خرید پکیج شوفاژ زد. به طور حتم با چک کردن نرخ پکیج ها متوجه طیف متنوعی از قیمتها خواهید شد. موارد متعددی در قیمت یک پکیج اثر می گذارد که عبارتند از: برند تولید کننده، نوع پکیج و سوخت مورد نیاز، نوع زمینی یا دیواری بودن.

برندهای مطرح انواع پکیج گرمایشی زمینی و دیواری

خوشبختانه در داخل کشورهای برندهای متعددی در زمینه تولید و عرضه پکیج دیواری و زمینی فعالیت دارند. این امر باعث شده تا خدمات پشتیبانی و تأمین قطعات آن نسبت به تولید کنندگان خارجی راحت تر باشد. بهترین برندهای داخلی و خارجی تولید کننده پکیج در این زمینه عبارتند از: پکیج دیواری فرولی، ایران رادیاتور، بوش، باکسی، بوتان، آلزان، اخگر، ایساتیس، تاچی، پلار، مریکوری، سوزان و …
در این میان فروش پکیج‌های دیواری و زمینی برند بوتان و ایران رادیاتور، استقبال قابل توجه خریداران را به خود اختصاص داده اند و از این لحاظ برندهای خوبی برای خرید هستند. حال فروشگاه رجا تاسیس در مقاله‌ای به مقایسه‌ و مشخصات فنی پکیج ایران رادیاتور و بوتان پرداخته است، شما می‌توانید برای مشاهده این مقاله به صفحه مشخص شده مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر و مشاهده محصولات ایرانی به صفحه فروش پکیج بوتان و فروش پکیج ایران رادیاتور و پکیج شوفاژکار مراجعه کنید. سه برند نام برده شده از برند های ایرانی هستند و برند های خارجی مانند فرولی و ایمرگاس نیز از برند های معتبری هستند که در بازار ایران در حال فعالیت هستند.

خرید پکیج گرمایشی

تاسیسات رجایی با هدف مشاوره و راهنمایی شما عزیزان و کاربران گرامی در زمینه فروش انواع پکیج برند فعالیت دارد. به دلیل عدم ثبات قیمت ها امکان قرار دادن قیمت پکیج ها وجود ندارد. از شما خریداران پکیج و انواع تاسیسات ساختمانی تقاضامندیم با تماس با یکی از شماره های ما از مشاوره رایگان و قیمت به روز انواع پکیج مطلع شوید. فروشگاه رجا تاسیس همچنین در زمینه فروش رادیاتور گرمایشی و فروش حوله خشک کن نیز فعالیت می کند؛ که برای کسب اصلاعات بیش تر و مشاهده محصولات و خرید با کلیک بر روی لینک های موجود به صفحات آن ها مراجعه کنید.

۱۰ دیدگاه در “پکیج دیواری و زمینی

  1. مصطفوی گفت:

    واقعا خودمو مسئول دونستم که از این فروشگاه و قیمتایه خوبشون تعریف کنم تا شما هم مثه من مشتری دائمشون بشین فک نمیکنم تو اصفهان قیمت کمتر پیدا کنید
    ممنونم خدابرکت

    1. رجا تاسیس گفت:

      سلام جناب مصطفوی عزیز
      ممنونم از شما بابت کامنت انرژی بخشتون
      وظیفه بود
      با تشکر
      رجا تاسیس

  2. کوچکیان گفت:

    پکیج سری l میخام خیلی کمه تو بازار شما دارین؟اگه موجوده بهم زنگ بزنید

    1. رجا تاسیس گفت:

      بله به دلیل تغییر قیمت پکیج کمی کمیاب شده اند. شمارتونو به همکارانمون سپردیم در صورت موجود شدن پکیج سری L با شما تماس خواهیم گرفت.
      با تشکر
      رجاتاسیس

  3. شیخ بهایی گفت:

    سلام . من میخوام پکیج بخرم ؟ شما لوازم نصبش رو هم می فروشید که همزمان از خودتون بخرم؟

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و عرض احترام
      بله به تازگی لوازم نصب پکیج و رادیاتور را در سایت اضافه کردیم. شما می توانید با کلیک بر روی لوازم نصب پکیج و رادیاتور به این صفحه مراجعه فرمایید و محصولات مد نظر خود را سفارش دهید.
      هرگونه سوال یا پیشنهادی بود در خدمتیم.
      با تشکر
      تاسیسات رجایی

  4. اصغر ذولفقاری گفت:

    سلام من پکیج ایران رادیاتور داشتم مدل ام ۲۴ واقعا بیچارم کرده از بس هر روز دستم بهش بنده لطفا یه پکیج دیواری خوب معرفی کنید. طبق تحقیقاتم لورچ هرما و پرلا پرو خوبه ممنون میشم یه راهنمایی بکنید

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و عرض ادب و احترام
      اگر یک پکیج خوب و بی آزار نیاز دارید پرلا پرو بوتان و یا آدنا لورچ ۲۴ بی نظیره و قطعا چندین سال از شر خرابی راحت هستید. دو پکیج دارای پمپ خارجی هستند و گارانتی و ضمانت دارند و کاملا سلیقه ای هست. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.
      هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهادی بود در خدمتیم.
      با تشکر
      تاسیسات رجایی

  5. عسگری گفت:

    سلام . من تازه خونه ام رو ساختم و میخواستم پکیج و رادیاتور و حوله خشک کن بخرم . ایا لازمه همه از یه برند باشند؟ چه برندی خوبه. از نظر پشتیبانی فنی و موجود بودن قطعاتش منظورم هست ؟

    1. رجا تاسیس گفت:

      با سلام و احترام.
      خیر. شما میتونید از برندهای مختلف در تهیه محصولاتتون استفاده کنید ولی با خرید محصولات از یک برند خاص میتونید از خدمات و پیشتیبانی ویژه ای از برند انتخابی بهره مند شوید. شما برای دیدن انواع برندهای محصولات پکیج، رادیاتور، حوله خشک کن و یا فن کویل و مقایسه آنها با یکدیگر میتونید به صفحه های مربوط به محصول مورد نظرتون مراجعه کنید و برند انتخابی خود را مورد بررسی قرار دهید. فروش پکیج دیواری و زمینی، فروش رادیاتور، فروش فن کویل، فروش حوله خشک کن.
      باتشکر.
      رجا تاسیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *