ارزانترین پکیج برندهای مطرح

در این مطلب هدف است تا ارزانترین پکیج‌ های برند های مطرحی چون ایران رادیاتور، بوتان، لورچ و شوفاژکار موجود در بازار ایران را که از قیمت مناسب و اقتصادی برخودارند، همچنین دارای سطح کیفیت و بازدهی بسیار مطلوبی هستند به شما معرفی کنیم. از جمله مصارف پکیج می‌توان به گرم کردن خانه یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کویل اشاره کرد. پکیج همچنین آب گرم مصرفی واحدها را نیز مهیا می‌کند.

ارزان ترین پکیج های برندهای ایران رادیاتور، بوتان، شوفاژکار، لورچ

مزایای استفاده از پکیج های گرمایشی

از مزایای این دستگاه می‌توان به ایجاد فضای کم، ایمنی بالای دستگاه و به طور مجزا مورد استفاده قرار گرفتن در هر واحد مسکونی اشاره کرد که آن را به بهترین جایگزین مدنظر برای آبگرمکن های ایستاده و دیواری تبدیل می‌کند. از همه مهم‌تر، مصرف سوخت بهینه در این دستگاه باعث تشویق مصرف کنندگان برای استفاده از پکیج گرمایشی شده است.
معرفی ارزان ترین پکیج های موجود در بازار از برندهای مطرح

انواع پکیج‌ها

در یک دسته‌بندی کلی می‌توان پکیج‌ها را در دو دسته تقسسیم کرد:

  • پکیج‌های زمینی
  • پکیج‌های دیواری

هچنین از نظر منبع انرژی می‌توان به پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج برقی اشاره کرد. در درجه‌ی بعد پکیج‌ها در دو نوع دیجیتال و آنالوگ دسته‌بندی می‌شوند. در آخر پکیج‌ها در چهار نوع زیر دسته‌بندی می‌شوند.

  • دو مبدل فن دار
  • تک مبدل فن دار
  • دومبدل بدون فن
  • تک مبدل بدون فن

در صورت نیاز به مشاهده انواع پکیج از برندهای معتبر و مطرح ایران و خارج به صفحه فروش پکیج دیواری و زمینی تاسیسات رجا مراجعه فرمایید.
ارزان ترین پکیج گرمایشی دیواری ایران رادیاتور

ارزانترین پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولیدکننده پکیج دیواری و زمینی است. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت‌های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش خود، توانسته است. بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج‌های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید. هرساله با گسترش دانش خود توانسته است قدم به عرصه های جدید بگذارد که توان رقابت با کالاهای خارجی را داشته باشد. به نحوی‌ که نامی آشنا در صنعت گرمایش بوده و تمام مردم ایران با آن آشنایی کامل دارند و از محصولات آن استفاده کرده‌اند.
ارزانترین قیمت پکیج ایران رادیاتور که در بازار موجود است، پکیج ایران رادیاتور مدل اکو ECO22FF-PL و سری M نام دارد. این محصول مقرون به صرفه ایران رادیاتور با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصدی و ظرفیتی حرارتی خروجی 22kW گزینه‌ای مناسب و به صرفه برای تامین گرمایش فضاهای مختلف از جمله منازل و اماکن اداری است. پکیج اکو و سری M در زمستان‌ها علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، آب گرم مورد نیاز رادیاتورها یا شوفاژها را نیز تامین می‌کند. پکیج ایران رادیاتور مدل اکو ECO22FF-PL و سری M از نوع دو مبدل و فن دار است. برای دیدن لیست قیمت این محصول به صفحه قیمت پکیج ایران رادیاتور در اصفهان مراجعه نمایید. پکیج های دیواری ایران رادیاتور سری اکو و M همان گونه که از نامش پیداست یک محصول اقتصادی بوده که با هدف ارائه یک محصول با کیفیت و در عین حال با قیمت پایین به بازار عرضه شده است.
ارزان ترین پکیج گرمایشی دیواری بوتان

ارزان ترین پکیج دیواری بوتان

شرکت بوتان با تکیه بر تجربه و دانش اعضا و نیروهای متخصص این گروه صنعتی و با اهداف خدمت رسانی بهتر به هموطنان ایرانی و افزایش رضایت مصرف‌کنندگان، گستره سبد کالایی خود را افزایش داده و پکیج‌های دیواری با نام تجاری بیتا تولید و روانه بازار رقابت کرده است. این محصولات مجهز به نوآورانه ترین تکنولوژی‌های روز بوده و قطعات بکار رفته در این دستگاه‌ها همگی از بهترین و معتبرترین برندهای موجود تهیه و مورد استفاده قرار گرفته اند.
در بازار امروزه، در حوزه پکیج‌های اقتصادی می‌توان به پکیج دیواری بیتا با ظرفیت حرارت دهی 22 و 24 اشاره نمود که هر دو سطح کیفیت بسیار مطلوبی را دارا بوده و به جهت تامین آبگرم مصرفی بهداشتی و همچنین آبگرم مورد نیاز مدار گرمایشی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سری محصولات شرکت بوتان به دلیل دارا بودن تنوع و گستردگی محصولات و همچنین قیمت مقرون به صرفه، در لیست بهترین و مناسب ترین پکیج موجود در بازار ایران قرار گرفته اند.
ظرفیت حرارت دهی 22 کیلووات برای فضاهایی تا حداکثر 100 متر و پکیج دیواری بیتا 24 هزار در واحدهایی با متراژ حداکثر 130 متر کاربرد موثری دارند. این دو مدل از ارزانترین پکیج دیواری بوتان مدل بیتا از دو مبدل حرارتی به جهت گرم کردن آب ورودی به دستگاه بهره می‌برند. همچنین در مدل بیتا 22 به جهت نیاز بازار در دو مدل فن دار و بدون فن مورد استفاده در تمامی فضاها بدون محدودیت با قابلیت راندمان و بازدهی 87 درصدی تولید و ارائه می‌نماید.
شرکت سازنده پکیج بیتا، بوتان، به دلیل بدست آوردن درصد فروش بالاتر در بازار این مدل از پکیج بیتا را با کمترین میزان سود و پایین‌ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. پکیج 22 و 24  با دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت بوتان، در نمایندگی های مجاز و فعال سراسر کشور با اطمینان و کیفیت بالا عرضه می‌شود.
معرفی ارزان ترین پکیج برند لورچ

ارزانترین پکیج لورچ

پکیج لورچ مدل هیرو 24000 یکی از انواع پکیج دیواری لورچ است که می‌تواند برای تامین گرمایش و آب گرم واحدهایی با متراژ کمتر از 120 متر مورد استفاده قرار گیرد. این پکیج دیواری دارای امکانات منحصر به فردی است که علاوه بر حفظ ایمنی هنگام کار با پکیج، نهایت سادگی را در هنگام راه‌اندازی، تعمیر یا سرویس دوره‌ای آن به ارمغان آورده است.
این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی اصلی و صفحه‌ای است که برای هرکدام وظایف جداگانه‌ای تعریف شده است همینطور در منتهی‌الیه محفظه احتراق این پکیج یک فن وجود دارد که کمک می‌کند تا هوای تازه از فضای آزاد توسط مکش و خلایی که در لوله بیرونی ایجاد شده است به درون محفظه احتراق هدایت شود و همچنین فعالیت این فن باعث انتقال محصولات حاصل از سوختن از طریق لوله مرکزی به بیرون می‌شود.
یکی از مشکلاتی که در بیشتر خانه‌های آپارتمانی برای نصب و راه‌اندازی پکیج وجود دارد، کم بودن فشار آب است. زیرا در چنین خانه‌هایی امکان استفاده از موتورخانه یا شوفاژخانه وجود ندارد. در چنین مواردی پکیج لورچ مدل هیرو 24000 بهترین گزینه است. این پکیج با راندمان حدود 93.5 درصدی دارای ظرفیت حرارتی برابر 23.5 کیلوکالری است. به علاوه سیستم به‌روز و پیشرفته آن در قسمت بلوک هیدرولیکی می‌تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد.
پکیج لورچ مدل هیرو 24000 مجهز به یک سیستم ضد یخ زدگی است. این سیستم از یخ زدن آب در لوله‌ها و در نتیجه بروز مشکل جلوگیری می‌کند. به علاوه شما می‌توانید بر روی پکیج هیرو یک حسگر برای سنجش دمای بیرون نصب کنید. به این ترتیب پکیج هوشمند هیرو می‌تواند با توجه به شرایط آب و هوایی بیرون منزل دمای داخلی را تنظیم کند. به این ترتیب وضعیت دمای آب گرمایشی و آب گرم مصرفی نیز با توجه به این نتیجه تغییر خواهد کرد.
معرفی ارزان ترین پکیج برند شوفاژکار

ارزانترین پکیج شوفاژکار

پکیج دیواری شوفاژکار در سه مدل الگانت، کاپریس و کامفورت با ظرفیت های 24kW الی 40kW همراه با 6 ماه ضمانت تعویض به بازار عرضه می‌شوند. تمامی پکیج های جدید ساخت کمپانی شوفاژکار (به جز الگانت 24FX1) دو مبدله حرارتی و فن دار بوده، و مجهز به پنل های کنترل هوشمند هستند. در این میان، مدل الگانت بعنوان مدل پایه، دارای سیستم کنترل هوشمند سیکل گرمایش و تولید آب گرم مصرفی، سیستم ایمنی ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و اخطار گرفتگی دودکش و سیستم عیب‌یاب هوشمند الکترونیکی بوده و قابلیت کارکرد با انواع سیستم‌های گرمایشی شامل گرمایش از کف را داراست.
این دستگاه قابلیت کارکرد با ترموستات‌های اتاقی را داشته و می‌تواند در فضای بیرون با استفاده از دودکش دوجداره نصب شود. پکیج‌های گرمایشی دیواری هوشمند شوفاژکار دارای ویژگی‌هایی همچون راندمان حرارتی بالا، تامین آبگرم بدون نوسان، قابلیت عملکرد در فشار کم آب و حداقل صدای تولیدی در هنگام کارکرد و راه اندازی هستند. پکیج دیواری مدل الگانت علاوه بر ویژگی های فوق مجهز به پنل هوشمند کاملا دیجیتال همراه با تنظیمات کاربری آسان و اتصال به ترموستات اتاقی وایرلس می باشد. همچنین به کارگیری پکیج الگانت شوفاژکار در سیستم های گرمایش از کف، از خصوصیات مهم و پرکاربرد پکیج‌های شوفاژکار به شمار می‌رود.

انتخاب ارزانترین پکیج موجود در بازار ایران

اگر بخواهیم پکیج‌های بالا را از لحاظ کیفیت و قیمت دسته بندی کنیم می‌توان به صورت زیر عمل کرد:
از لحاظ قیمت : بیتا بوتان < اکو ایران رادیاتور (ناموجود در بازار) < هیرو لورچ < الگانت شوفاژکار
از لحاظ کیفیت : الگانت شوفاژکار > هیرو لورچ > بیتا بوتان = اکو ایران رادیاتور
در این صفحه از سایت رجا تاسیس چه می خوانیم و متوجه می شویم؟

در اینجا قصد داریم تا ارزانترین پکیج‌ های برند های مطرحی چون ایران رادیاتور، بوتان، لورچ و شوفاژکار موجود در بازار ایران را که از قیمت مناسب و اقتصادی برخودارند، همچنین دارای سطح کیفیت و بازدهی بسیار مطلوبی هستند به شما معرفی کنیم.

ارزان ترین پکیج ایران رادیاتور کدام است؟

پکیج های ایران رادیاتور شامل دیواری و زمینی در سری های اکو، M، L، D و G می باشد اما ارزان ترین قیمت پکیج ایران رادیاتور مختص سری اکو و M است که در حال حاضر سری اکو موجود نیست و سری M موجود است برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سایر مقالات

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490