مقایسه پکیج های دیواری ایران رادیاتور مدل M و L

یکی از برند های مطرح ایرانی تولید کننده انواع  تاسیسات و تجهیزات گرمایشی از جمله پکیج، ایران رادیاتور است. این شرکت کار خود را در سال 1358 در تهران آغاز کرد. ایران رادیاتور پکیج های خود را به صورت کد دار و معنا دار نام گذاری کرده است. مثلا پکیج M24ff در این جا منظور از M پکیج ایران رادیاتور سری M که دو مبدله است و منظور از ۲۴ ظرفیت حرارتی ۲۴۰۰۰ می باشد.

تفاوت پکیج m و l ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور با کاراکتر های eco, m, L, E و BM نام گذاری شده اند. که به جز سری BM که تک مبدله است؛ سایر مدل ها دو مبدله هستند. در صورت عدم اطلاع کافی از تفاوت پکیج های تک مبدل و دو مبدل پیشنهاد میکنیم به مقاله تفاوت پکیج دو مبدله و تک مبدل مراجعه کنید.

تفاوت سری M و L ایران رادیاتور

پکیج های سری L از سری M گران قیمت تر می باشد. این تفاوت قیمت به دلیل وجود امکاناتی است که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

پکیج سری m و l دارای نوسانات حرارتی کمتری هستند. سری l دارای سر و صدای کمتری هست. از لحاظ ظاهری در دیجیتال و آنالوگ بودن متفاوت اند. سری l دارای نمایشگر دیجیتال، جهت نمایش ارور ها به کاربر می باشد. مثلا در هنگام یخ زدگی با اعلام در نمایشگر خود کاربر را مطلع می کند. در مقاله معرفی ارورهای انواع پکیج ایران رادیاتور، می توانید لیستی از انواع ارور ها به همراه راه حل رفع آن ها را مطالعه کنید.

تفاوت دیگر سری m و l در سنگین تر بودن سری L می باشد. که با توجه به موارد گفته شده طبیعی است. در نهایت اختلاف قیمت این دو سری حدودا 10 درصد می باشد. امیدواریم این مقاله سایت رجا تاسیس مفید بوده باشد. در صورت انتقاد، پیشنهاد با ثبت امتیاز و قراردادن دیدگاه خود ما را در مسیر بهتر شدن یاری بفرمایید.

سایر مقالات

3.7/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490