10 محصول وجود دارد

فن کویل از برند تهویه آریا

فن کویل تهویه آریا

برای خرید یا استعلام قیمت فن کویل تهویه آریا با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید و یا به صورت آنلاین سفارش دهید.

نمایش 16 32 48

لوازم نصب فن کویل

استعلام قیمت تماس با 09132025490

فروش فن کویل سقفی از برند معتبر تهویه آریا

معرفی انواع فن کویل تهویه آریا

فن کویل تهویه آریا از یک فن و یا یک المنت گرم‌کننده یا خنک‌کننده به جهت تأمین هوای گرم و سرد تشکیل شده است. استفاده از این فن کویل در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری بیشترین کارایی را داشته و خرید آن در ساختمان‌های بزرگ از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. همچنین به دلیل سادگی نصب و نگهداری، دارای کمترین هزینه نسبت به سایر وسایل مشابه تولیدشده در این زمینه است. فن کویل تهویه آریا به سه دسته سقفی، زمینی و کاستی طبقه‌بندی می‌شوند. فن کویل‌های سقفی بر روی سقف نصب شده و هزینه نگهداری بالاتری دارند. در حال حاضر چندین برند از جمله فن کویل تهویه، فن کویل آذر نسیم و شرکت فن کویل تهویه آریا و… تولید و عرضه فن کویل را در ایران بر عهده دارند. فن کویل سقفی نیز به انواع: 1. فن کویل سقفی مکش از پشت با فیلتر پلنیوم، 2. فن کویل سقفی مکش از زیر با فیلتر پلنیوم و 3. فن کویل بدون فیلتر پلنیوم تقسیم‌بندی می‌شود. الکتروموتور فن کویل تهویه آریا سقفی از برند Sisme ایتالیا که دارای صدای فوق‌العاده کم، مصرف برق پایین، طول عمر و راندمان بالا است.

فن کویل سقفی تهویه آریا

یکی از ویژگی‌های مهم فن کویل تهویه آریا سقفی امکان کنترل دما در فصول سرد یا گرم است. به این معنا که می‌توان با استفاده از سطوح مختلفی که برای سرعت در این فن کویل در نظر گرفته شده است، میزان تولید گرما و سرما در محیط‌های مختلف تنظیم شده و در نتیجه دمای هوا کاملا مطبوع می‌شود. فن کویل سقفی تهویه آریا بسته به ظرفیت خود می‌تواند در اتاق‌هایی با متراژهای مختلف مورداستفاده قرار گیرد. همچنین استفاده از این نوع فن کویل در ساختمان‌های دارای سیستم تهویه مرکزی بسیار رایج‌تر است. این دستگاه می‌تواند در انواع سقف‌های کاذب، گچ‌کاری شده یا کناف شده جایگذاری شود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و مشخصات فنی فن کویل سقفی به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

فن کویل سقفی تهویه آریا و بررسی مزایا و معایب آن

مزایای استفاده از فن کویل سقفی تهویه آریا

یکی از مزایای فن کویل تهویه آریا سقفی جلوگیری از انتقال آلودگی در میان اتاق‌های مختلف است. بنابراین می‌توان ار این محصول در مکان‌های عمومی مانند خوابگاه‌های دانشجویی استفاده کرد. همچنین این نوع به‌سادگی نصب شده و به دلیل شیوه نصب، ابعاد کمتری را در اتاق اشغال می‌کند. استفاده از این تجهیز باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود. همچنین با استفاده از فن کویل برند تهویه آریا مدل سقفی می‌توان دما را به طور مناسبی میان اتاق‌های مختلف توزیع کرد.

فن کویل سقفی تهویه آریا دارای ابعاد کوچک و وزن مناسب برای نصب بر روی سقف بوده و می‌تواند ظاهر زیبایی را به محیط ببخشد. علاوه بر این توان مصرفی تهویه آریا در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مانند: کولر، کولر گازی، بخاری برقی و یا رادیاتور بسیار پایین‌تر است. شما می‌توانید با استفاده از این فن کویل دمای اتاق‌های مختلف را به‌صورت مجزا و با توجه به شرایط هر یک تنظیم کنید. فن کویل تهویه آریا سقفی صدای بسیار کمی داشته و استحکام و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه برای استفاده در اداره‌ها و منازل بهترین گزینه است.

معایب فن کویل تهویه آریا سقفی

فن کویل سقفی تهویه آریا به دلیل محل نصب خود معمولا به هوای تازه دسترسی ندارند. در نتیجه باید در ساختار آن‌ها از یک سیستم کمکی هوای تازه استفاده کرد. این فن کویل همانند دیگر فن کویل‌ها نیاز به سرویس سالیانه دارد. در غیر این صورت نمی‌تواند وظایف خود را به‌درستی انجام دهد. در نتیجه برای افرادی که به این موضوع توجه نمی‌کنند گزینه مناسبی نیست. زیرا پس از مدتی بازده آن پایین آمده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

خرید و فروش فن کویل سقفی تهویه آریا

خرید و فروش فن کویل سقفی تهویه آریا

در حال حاضر شرکت فن کویل تهویه آریا مدل‌های مختلفی از فن کویل سقفی خود را به بازار عرضه کرده که با توجه به ظرفیت متفاوت، برای متراژهای مختلف استفاده می‌شوند. بنابراین در هنگام خرید باید به متراژ محل نصب و تناسب آن با ظرفیت فن کویل توجه کنید. به‌علاوه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش نیز نکته مهمی است که هم باعث افزایش فروش فروشندگان شده و هم اعتماد خریداران را جلب می‌کند. باکیفیت بودن فن کویل سقفی تهویه آریا چه در زمینه کیفیت ساخت بدنه و چه در زمینه قطعات جانبی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر فروش فن کویل تهویه آریا است.

عوامل موثر بر قیمت فن کویل تهویه آریا مدل سقفی

به‌طورکلی ظرفیت هوادهی فن کویل تهویه آریا سقفی مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت آن است. چراکه تنها تفاوت میان مدل‌های مختلف این نوع فن کویل در ظرفیت هوادهی آن‌ها است. برای استعلام قیمت انواع فن کویل تهویه آریا می‌توانید با کارشناسان فروشگاه رجا تاسیس تماس بگیرید. ما برای اینکه شما به راحتی بتوانید ظرفیت مناسب فن کویل را برای فضای خود محاسبه کنید مقاله روش محاسبه ظرفیت فن کویل را آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم این مقاله رو مطالعه فرمایید.

فروش فن کویل زمینی تهویه آریا

فن کویل تهویه آریا مدل زمینی

فن کویل زمینی یا ایستاده تهویه آریا به صورت عمودی و بلند بر روی زمین قرار گرفته و محیط کمی را اشغال می‌کند. تعدادی فن به همراه کویل‌ها در این دستگاه سبب تهویه محیط شده و هوا را به صورت افقی و به سمت بالا در محیط پراکنده می‌کند. فن کویل تهویه آریا ایستاده شامل انواع زیر می‌باشد:

  • فن کویل زمینی 2 لوله: شامل یک لوله ی رفت و یک لوله ی برگشت می‌شود
  • فن کویل زمینی 3 لوله
  • فن کویل زمینی 4 لوله: 2 لوله رفت و 2 لوله ی برگشت است و به صورت همزمان توانایی انتقال آب سرد و گرم را دارد. به همین ترتیب این مدل می‌تواند در یک زمان، محیطی را گرم و محیط دیگر را خنک کند.

مزایا خرید فن کویل زمینی تهویه آریا

  • فن کویل‌های تهویه آریا محیط کمی را اشغال می‌کند.
  • بدون نیاز به لوله و کانال کشی
  • امکان تمیز کردن فن‌ها به راحتی وجود دارد
  • نصب بسیار آسان
  • هزینه پایین نگهداری و سرویس دهی
  • صدای کم
  • راندمان بالا
  • تنظیم دمای اتاق‌های مختلف به صورت کاملا جداگانه
  • باعث جا به جایی هوای آلوده از یک محیط به محیط دیگر نمی‌شود.

فن کویل زمینی تهویه آریا چه کاربردی دارد؟

کاربرد فن کویل تهویه آریا مدل زمینی

فن کویل تهویه آریا مدل زمینی در مکان‌های مختلف مانند هتل‌ها، خانه، محل کار، محل‌های تجاری و اداری، بیمارستان و … کاربرد داشته و با ظاهری زیبا، به صورت افقی و یا عمودی، محیط کمی را اشغال می‌کند. با توجه به اینکه شرکت تهویه آریا از جمله برندهای خوشنام در زمینه طراحی و تولید فن کویل زمینی است، بهتر است کمی جزئی‌تر به برخی از مهمترین ویژگی‌های محصول این برند، نگاهی داشته باشیم:

  1. شاید یکی از مهمترین مزایای تهویه آریا، طراحی منحصر به فرد محصولاتش است. با توجه به اینکه فن کویل‌های زمینی بخشی از فضا را اشغال کرده و احتمالا در دید هستند (برخلاف فن کویل‌های سقفی، قابلیت نصب در سقف کاذب و … را ندارند) طراحی و رنگ بدنه آنها، اهمیت زیادی دارد.
  2. جنس بدنه و مواد به کار برده شده در فن کویل تهویه آریا، به گونه‌ای انتخاب شده که هم موجب افزایش طول عمر مفید دستگاه و هم کاهش سر و صدای ناشی از کار آن می‌شود.
  3. عایق‌های به کار برده شده برای ساختار این مدل چه از نوع صدا و چه رطوبتی، کیفیت بالایی دارند. پس نگران صدای دستگاه و یا زنگ زدن تجهیزات داخلی و یا خطر برق گرفتی، نباشید.
  4. موتور قوی و قدرتمندی که برای این تجهیزات به کار برده شده، قابلیت کار در سه حالت تند، متوسط و کند را دارا می‌باشند. بسته به شرایط آب و هوایی، می‌توانید از یکی از سه حالت گفته شده برای تهویه هوا استفاده کنید.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی و ویژگی‌های فن کویل زمینی پیشنهاد می‌کنیم به لینک درج شده مراجعه فرمایید.

قیمت فن کویل تهویه آریا زمینی

فن کویل زمینی تهویه آریا نسبت به انواع دیگر، قیمت مناسب‌تری دارد. اما مانند سایر مدل‌ها مواردی مانند، شرکت تولید کننده و همچنین ارائه گارانتی معتبر در قیمت نهایی موثر هستند. علاوه بر آن سایز دستگاه، جنس بدنه و کیفیت اجزای تشکیل دهنده و در نهایت ظرفیت دستگاه نیز از عوامل تاثیرگذار بر قیمت فن کویل تهویه آریا هستند. رجا تاسیس، یک فروشگاه معتبر اینترنتی در زمینه فروش انواع تاسیسات گرمایشی و تهویه مطبوع ساختمانی است. برای خرید و یا استعلام قیمت محصولات با ما تماس بگیرید

مقالات کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *