5 نکته مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن

دستگاه حوله خشک کن با هدف خشک کردن حوله و دستمال طراحی و تولید شد. این دستگاه لوکس در ابتدا فقط در هتل‌ها، خانه‌های لاکچری و اشرافی پیدا می‌شد. امروزه از این دستگاه برای انجام کارهای دیگری نظیر گرم کردن محیط حمام و کم کردن رطوبت آن نیز بهره می‌گیرند. به همین دلیل تبدیل به یک دستگاه همه‌پسند و فراگیر شده است؛ به طوری که در اکثر منازل مسکونی یافت می‌شود. اگر قصد خرید رادیاتورهای حوله‌ای را دارید ممکن است در میان تنوع این محصول گیج شوید. ما در این مقاله از رجا تاسیس نکات مهم در خرید حوله خشک کن را به شما می گوییم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم در هنگام خرید انواع حوله خشک کن

همچنین شما می توانید برای خرید انواع رادیاتور حوله خشک کن با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین تجربه از خرید را به دست آورید. همچنین با مراجعه به لینک می توانید انواع محصولات آن را مشاهده نمایید.

1) توجه به جنس حوله خشک کن

حوله خشک کن‌ها در جنس‌هایی نظیر شیشه ای، آلومینیومی، استیل یا فولادی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این موارد تفاوت‌هایی با هم دارند که باید در زمان خرید آن‌ها را در نظر بگیرید. در این بخش ویژگی‌های انواع مختلف حوله خشک کن از نظر جنس را بیان می‌کنیم تا در زمان خرید بتوانید آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

رادیاتور حوله خشک کن شیشه ای

حوله خشک کن شیشه ای

این نوع از حوله خشک کن‌ها از شیشه‌های بسیار محکم ساخته شده‌اند و به همین دلیل در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند. وزن این مدل بسیار کم بوده و به‌راحتی می‌توان آن را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی نصب نمود. استفاده از شیشه در ساخت حوله خشک کن باعث شده تا دست طراحان برای ایجاد طرح و مدل‌های مختلف بر روی این دستگاه باز باشد. پس شما می‌توانید طبق سلیقه خودتان هر مدل و طرحی که دوست دارید بر روی حوله خشک کن شیشه‌ای سفارش دهید. استفاده از این دستگاه تا 20 درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. شیشه‌های استفاده‌شده در ساخت این دستگاه از مقاومت بالایی در برابر شکستن برخوردار هستند.

رادیاتور حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن آلومینیومی

حوله خشک کن‌های آلومینیومی بسیار زیبا و شکیل هستند و تاثیر به سزایی بر دکوراسیون حمام می‌گذارند. از این مدل حوله خشک کن‌ها برای خشک کردن لباس نیز می‌توان استفاده نمود. این دستگاه از ورق‌های نازک آلومینیوم تهیه شده که باعث شده تا سبک‌وزن‌ترین نوع حوله خشک کن موجود باشد. این دستگاه به نسبت سایر حوله خشک کن‌های موجود در بازار از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. این مدل حوله خشک کن در برابر زنگ زدن و خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که باعث شده تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشد.

رادیاتور حوله خشک کن استیل یا فولادی

حوله خشک کن استیل یا فولادی

حوله خشک کن استیل از فولاد ضدزنگ ساخته شده است و می‌توان سالیان سال بدون نگرانی از آن استفاده نمود. این مدل حوله خشک کن را هم به صورت ساده و هم به صورت رنگ‌شده می‌توانید تهیه کنید. پیشنهاد ما این است که نمونه رنگ‌شده آن را انتخاب کنید و با دکوراسیون حمام خود ست کنید. حوله خشک کن استیل نسبت به دو نمونه قبلی وزن سنگین‌تری دارد. این مدل حوله خشک کن در برابر ضربه و شکستن و همچنین زنگ‌زدگی و رسوب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد و طول عمر بسیار بالایی دارد. این دستگاه می‌تواند محیط حمام را کاملا به طور یکنواخت با حداقل میزان مصرف انرژی گرم کند. برای اینکه بهتر بتوانید درباره خرید هر کدام از این محصولات تصمیم بگیرید؛ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به شما در این زمینه کمک کنند.

2) نوع نصب

حوله خشک کن‌ها در کنار خشک کردن دستمال، حوله و لباس‌های کوچک کار گرم کردن حمام و کاهش رطوبت آن را نیز انجام می‌دهند. پس نصب درست و دقیق این دستگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ذکر نکات مهم در خرید حوله خشک کن که در این مقاله به آن اشاره می‌کنیم اهمیت زیادی دارد. باید توجه داشته باشید بعد از خرید برای نصب دستگاه نیز باید اهمیت ویژه ای قائل شد و از نصاب مخصوص جهت انجام کارها استفاده کرد. نصاب هر شرکت با اقلام دستگاه خود آشنا بوده و بهتر از هر شخص دیگری از عهده نصب آن برخواهد آمد.

3) ابعاد محل نصب

از دیگر نکاتی که قبل از خرید دستگاه حوله خشک کن حتما باید به آن توجه کنید، توجه به ابعاد حمام و محل نصب دستگاه است. اگر حمام منزل شما کوچک است باید حتما از حوله خشک کن‌های کوچک خریداری کنید؛ زیرا در غیر این صورت حمام شما بیش از حد گرم و غیر قابل تحمل خواهد شد. چنانچه حمامی با متراژ بزرگ دارید باید توجه کنید که برای گرم کردن آن نیاز به حوله خشک کن‌های بزرگ با تعداد لول بیشتری دارد. برای مثال اگر متراژ حمامتان بین 6 تا 8 مترمربع باشد باید حوله خشک کنی در ابعاد 60 در 40 یا 60 در 50 و یا 60 در 60 تهیه کنید.

4) قیمت

یکی از عوامل تاثیر گذار در انتخاب حوله خشک کن قطعا قیمت خواهد بود. قیمت هر دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از عواملی که بر قیمت این محصول موثر هستند می‌توان به جنس بدنه دستگاه، برند، دوام و ماندگاری و … اشاره کرد. واضح است که هرچه حوله خشک کن قیمت ارزان‌تری داشته باشد از طول عمر و کیفیت ساخت کمتری نیز برخوردار خواهد بود. از طرف دیگر قیمت برخی از حوله خشک کن‌ها به‌طور نامعقولی بالا است؛ درحالی‌که هیچ‌گونه ویژگی فوق‌العاده‌ای ندارند. پس به شما توصیه می‌کنیم برای خرید حوله خشک کن به ارزش خرید محصول توجه کنید تا هم دستگاه باکیفیت و ماندگاری داشته باشید و هم از پرداخت هزینه گزاف خودداری کرده باشید. برای اینکه بتوانید معیارهای مناسبی را در زمان تعیین ارزش خرید محصول داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی بهترین و ارزانترین حوله خشک کن را در وبلاگ ما مطالعه کنید.

5) شناخت بهترین برندهای تولید کننده حوله خشک کن

بعد از اینکه با جنس‌های مختلف حوله خشک کن‌ها آشنا شدید، باید با برندهای مختلفی که در زمینه تولید این دستگاه فعالیت دارند نیز آشنا شوید تا بتوانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. برندهای مختلفی هستند که در ایران اقدام به تولید حوله خشک کن‌های باکیفیت و درجه یک نموده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجربه یک گرمای لذت بخش با حوله خشک کن های ایران رادیاتور

ایران رادیاتور

رادیاتور حوله ای ایران رادیاتور در ایران و در سرتاسر دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و کیفیت آن‌ها اثبات شده است. اولین حوله خشک کن این برند به نام Balneum است که جنس بدنه آن آلومینیومی بوده و با پوشش رنگ اپوکسی تولید می‌شود. تعداد ردیف‌های این محصول از 10 به بالا بوده و مشتریان می‌توانند مطابق نیاز خود انتخاب کنند. حوله خشک کن بعدی این برند با نام Oasis وارد بازار شد. جنس این محصول مانند نمونه قبلی از آلومینیوم بوده و پوشش آن پودری است.این حوله خشک کن از 8 ردیف به بالا متناسب با نیاز مشتری تولید می‌شود. نوع سوم حوله خشک کن ایران رادیاتور از جنس فولاد بوده و با نام Corum به بازار عرضه شده است. رنگ این محصول کروم بوده و تعداد ردیف‌های آن متغیر و متناسب با نیاز مشتری است. برای خرید حوله خشک کن ایران رادیاتور می توانید با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت نمایید.

حوله خشک کن بوتان

بوتان

حوله خشک کن‌های برند بوتان از جنس فولاد بوده و به خاطر پوشش رنگ تمام الکترواستاتیکی که دارند از مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند. این برند توانسته برای حوله خشک کن‌های خود بالاترین ضریب حرارتی را ایجاد کند و از این نظر از رقیبان خود جلو بزند. انواع رادیاتور حوله خشک کن بوتان با توجه به نیاز مشتری با ردیف‌های مختلفی نظیر 7 لول، 10 لول، 14 لول و 19 لول طراحی و تولید می‌شود.

حوله خشک کن های دمیرسان همگام با فناوری های روز جهان

دمیرسان

برند دمیرسان نیز از دیگر برندهای برتر در زمینه تولید حوله خشک کن محسوب می‌شود. این برند حوله خشک کن‌های آلومینیومی بسیار باکیفیتی با طول عمر بسیار بالا تولید و به بازار عرضه نموده است. انواع حوله خشک کن دمیرسان از نظر اندازه و تعداد ردیف لوله‌ها بسیار متنوع است و شما می‌توانید مطابق با نیاز خود از بین آن‌ها انتخاب کنید.

یک تجربه گرم با حوله خشک کن بورچا

بورچا

از دیگر برندهای باکیفیت ایرانی که اقدام به تولید حوله خشک کن‌های استاندارد و عالی نموده است، می‌توان به برند بورچا اشاره کرد. حوله خشک کن آلومینیومی بورچا در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه می‌شود. دستگاه حوله خشک کن بورچا هم به صورت لوله‌ای و هم به صورت فلت طراحی و تولید می‌شود تا با سلیقه‌های مختلف همخوانی داشته باشد. محصول این برند بسیار سبک‌وزن بوده و تا 5 سال گارانتی رسمی به همراه دارد که حتی کوچک‌ترین ایرادات رنگ و کیفیت محصول را نیز شامل می‌شود. حوله خشک کن بورچا در اندازه‌های 60، 80، 100، 120، 140 سانتی‌متری و متناسب با نیاز خریدار تولید می‌شود.

حوله خشک کن های رهرو گرم و مطمئن

رهرو

برند رهرو نیز در دسته بهترین تولیدکنندگان داخلی حوله خشک کن قرار می‌گیرد. حوله خشک کن‌های این برند از پروفیل‌های آلومینیومی ساخته می‌شوند که بالاترین راندمان حرارتی را دارند. از دیگر ویژگی‌های حوله خشک کن رهرو می‌توان به پوشش رنگ الکترواستاتیک آن اشاره نمود. برند رهرو حوله خشک کن‌های بسیار زیبایی طراحی و تولید می‌کند که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و در تمام حمام‌ها جای می‌گیرند. این برند محصولاتی با لول های مختلف بیشتر از 10 تولید می‌کند تا با نیاز همه مشتریان خوانایی داشته باشند.

فروش ویژه رادیاتور های کیمیا در رنگ ها و طرح های مختلف

کیمیا

برند کیمیا نیز حوله خشک کن‌های بسیار باکیفیتی طراحی و تولید می‌کند. محصولات این برند از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند به‌طوری‌که می‌توان گفت برند کیمیا متنوع‌ترین حوله خشک کن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. حوله خشک کن کیمیا رنگ‌های بسیار شاد و متنوعی دارد و شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید.

فروش انواع مدل های رادیاتور حوله ای برند دیما رادیاتور

دیما رادیاتور

برند دیما رادیاتور اقدام به تولید حوله خشک کن‌های باکیفیت و بسیار لوکس نموده است. طراحی محصولات این برند کاملا منحصر به فرد بوده و زیبایی خاصی دارند. حوله خشک کن دیما رادیاتور از جنس استیل ضدزنگ است و با ردیف‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود. گروه دیما رادیاتور زیبایی و دوام را هم‌زمان برای محصولات خود پدید آورده است. راندمان حرارتی محصولات این برند نیز مطلوب و مناسب هستند.

حس خوب آرامش در کنار آسایش با حوله خشک کن های اچ اند بی

H&B

حوله خشک کن‌های برند H&B ظاهر بسیار شیک و مدرنی دارند. محصولات این برند همچنین از دوام و استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. شرکت H&B برای محصولات خود 5 سال گارانتی پس از فروش در نظر گرفته است که شامل کوچک‌ترین ایرادات نیز می‌شود. حوله خشک کن H&B قابلیت کار کردن با انواع سیستم‌های گرمایشی مثل پکیج، موتورخانه مرکزی و … را دارند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا نکات مهم در خرید حوله خشک کن را برای شما بگوییم تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید. علاوه بر برندهای تولیدکننده، شرایط و موقعیت محل نصب حوله خشک کن هم از مواردی هستند که باید در زمان خرید به آن‌ها دقت کنید. توصیه می‌کنیم که حتما این محصولات را از یک فروشگاه معتبر با خدمات پس از فروش خوب خریداری کنید تا از کیفیت حوله خشک کن مطمئن باشید.

مزیت استفاده از حوله خشک کن چیست؟

اگر حمام منزل شما در فصول سرد سال گرم نمی‌شود، این دستگاه جایگزین خوبی برای سایر وسایل گرمایشی محسوب می‌شود که استفاده آن‌ها در حمام ممنوع است. همچنین برای آپارتمان‌ها که جایی برای خشک کردن لباس ندارند؛ وجود این دستگاه کمک بزرگی خواهد بود. زیرا می‌تواند با استفاده از حرارت لباس‌ها را خشک کرده و میکروب‌های آن‌ها را از بین ببرد.

کاربردهای حوله خشک کن چیست؟

مهم‌ترین کاربرد این دستگاه را می‌توانیم گرم کردن فضا بدانیم. بعد از کنترل دما، این دستگاه رطوبت موجود در فضای حمام را نیز کاهش می‌دهد که باعث می‌شود تا از رشد قارچ و کپک جلوگیری شود. از این دستگاه برای خشک کردن حوله‌ها، دستمال‌ها و همچنین لباس‌های کوچک نیز می‌توان استفاده کرد. استفاده از حوله خشک کن فقط به حمام و سرویس بهداشتی محدود نمی‌شود، بلکه شما می‌توانید با نصب این دستگاه در جلوی ورودی یا اتاق‌های کوچک به جای رادیاتورهای معمولی، در مصرف انرژی و هزینه‌های مربوطه صرفه‌جویی کنید.

نصب حوله خشک کن در حمام خطرناک نیست؟

نصب این دستگاه هیچ‌گونه خطری به دنبال نخواهد داشت؛ چراکه در لوله‌های حوله خشک کن تنها آب گرم جریان دارد و به این طریق به گرم شدن فضا کمک می‌کند. این دستگاه با سیستم‌های گرمایشی مانند پکیج، موتورخانه مرکزی، پنل خورشیدی و… کار می‌کند که هیچ‌کدام کمترین خطری ندارند.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490