بهترین پکیج دیواری بی صدا در بازار ایران برای کدام برند است؟

پکیج‌های دیواری در دنیای امروز به یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در سیستم‌های گرمایشی خانه‌ها و ساختمان‌های اداری و تجاری تبدیل شده‌اند. توانایی آن‌ها در تولید هم‌زمان آب گرم و پخش هوای مطبوع در فضا، باعث شده که در میان مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شوند. اما برخی از پکیج‌های دیواری، صدای زیادی تولید می‌کنند؛ به همین دلیل برای نصب در محیط داخلی خانه یا ساختمان مناسب نیستند. در این مقاله از رجا تاسیس می‌خواهیم کم صدا ترین پکیج دیواری را به شما معرفی کنیم تا نگرانی از بابت سلب آسایش اعضای خانواده یا کارکنان خود نداشته باشید. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع پکیج در اصفهان با ما در تماس باشید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

انتخاب کم صدا ترین برند پکیج دیواری

فروش پیکج از برند بوتان

بهترین پکیج دیواری بی صدا بوتان

بوتان یکی از محبوب‌ترین برندهای ایرانی تولیدکننده انواع محصولات گرمایشی است که طرفداران زیادی در میان مصرف‌کنندگان دارد. محصولات این برند به دلیل استفاده از فناوری ایتالیایی، بسیار باکیفیت هستند و معمولا صدای کمی را تولید می‌کنند. از مهم‌ترین انواع پکیج‌ های دیواری و زمینی بوتان می‌توان به مدل‌های پارما، بیتا، پرلا پرو، Pavia و پرلا اشاره کرد. از میان مدل‌های اشاره شده، پرلا پرو به عنوان کم صدا ترین پکیج دیواری بوتان شناخته می‌شود. در ساخت این مدل، از قطعات ایتالیایی استفاده شده و به همین دلیل قطعات مختلف به خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند. البته بد نیست بدانید که با استفاده از دودکش دوجداره برای انواع محصولات بوتان، می‌توانید صدای تولیدشده را تا حد زیادی پایین آورید. برای اطلاع از قیمت پکیج بوتان در اصفهان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش پکیج از برند ایران رادیاتور

کم سر و صدا ترین پکیج دیواری ایران رادیاتور

یکی دیگر از برندهای مشهور ایرانی در حوزه سیستم‌های گرمایشی، ایران رادیاتور است. این برند محصولات بسیار متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. برای مثال انواع پکیج برقی، فن دار و بدون فن در سبد محصولات ایران رادیاتور قرار دارند. این شرکت انواع پکیج‌های دیواری خود را که قابلیت نصب در محیط داخلی دارند؛ در دو مدل L و M به بازار عرضه می‌کند. در میان انواع پکیج ایران رادیاتور در اصفهان، مدل‌های L ایران رادیاتور صدای کمتری تولید می‌کنند؛ زیرا با استفاده از دودکش‌های دوجداره به بازار عرضه می‌شوند.

فروش پکیج برند لورچ

کدام مدل پکیج لورچ، کمترین صدا را تولید می‌کند؟

یکی دیگر از پرکاربردترین و مشهورترین برندهای ایرانی در زمینه تولید انواع سیستم‌های گرمایشی، لورچ است. این برند محصولات خود را در سری‌های آریان، هرما، هیرو و آدنا به بازار عرضه کرده است. بیشتر انواع پکیج لورچ دارای فن هستند و می‌توان آن‌ها را در محیط داخلی نصب کرد. از این میان مدل هرما لورچ به عنوان، بهترین پکیج بی صدا در بازار ایران شناخته شده اند، زیرا این مدل پکیج از قطعات استاندارد اروپایی ساخته شده است و بلوک هیدرولیکی آن هم طراحی جدیدی دارد. به همین دلیل می‌تواند بدون ایجاد صدا، گرمای زائد را دفع کرده و هوا را مکش کند.

فروش پکیج شوفاژکار

در میان محصولات شوفاژ کار، کدام یک کمترین صدا را دارد؟

محصولات شوفاژکار در دو نوع زمینی و دیواری به بازار عرضه می‌شوند. پکیج زمینی شوفاژکار، معمولا صدای کمتری را تولید می‌کند؛ اما این محصولات توان حرارتی زیادی دارند و برای ساختمان‌های کوچک مناسب نیستند. به همین دلیل نمونه‌های دیواری در ساختمان‌هایی با متراژ کمتر استفاده می‌شوند. انواع پکیج دیواری و زمینی شوفاژکار مدل زمینی در دو سری به نام‌های کامفورت و الگانت تولید می‌شوند. هرچند مدل الگانت برای کاهش صدای تولیدشده از دودکش دوجداره استفاده می‌کند؛ اما مدل کامفورت، به عنوان کم صدا ترین پکیج دیواری شوفاژکار شناخته می‌شود. زیرا برای ساخت محفظه احتراق در این مدل، از بردهای سرامیکی مرغوب استفاده شده است که تا حد زیادی در عایق کردن محفظه تاثیرگذار هستند.

بهترین پکیج بی صدا در بازار ایران بازار ایران کدام است؟

تا اینجای مقاله 4 نمونه از محصولات گرمایشی را به عنوان کم صدا ترین پکیج زمینی در بازار ایران به شما معرفی کردیم که عبارت‌اند از:

  • مدل پرلا پرو بوتان
  • مدل L ایران رادیاتور
  • مدل هرما لورچ
  • مدل کامفورت شوفاژکار

اما سوال اینجا است که از میان این محصولات، کدام یک کمترین صدا را تولید می‌کنند؟ هر چهار گزینه از نظر سطح صدا در رتبه قابل قبولی قرار دارند؛ بنابراین نمی‌توان به طور قطع یکی از آن‌ها را عنوان بهترین گزینه معرفی کرد. برای اینکه بتوانید در زمان خرید پکیج بهترین مورد را انتخاب کنید؛ باید به موارد دیگری هم توجه نمایید. برای مثال متراژ محیط و میزان سر و صدای موجود در آن، یکی از مهم‌ترین عوامل در شنیده شدن صدای تولیدی توسط پکیج است. بنابراین توصیه می‌کنیم که با مشاوران رجا تاسیس در ارتباط باشید تا با توجه به نیاز شما، مناسب‌ترین محصول را به شما معرفی کنند.

مزیت‌های یک پکیج کم صدا چیست؟

حفظ آسایش و راحتی محیط زندگی یا محل کار، اطمینان از رعایت استانداردهای جهانی و استفاده از قطعات پیشرفته در ساخت محصول، هزینه‌های تعمیر و نگه داری کمتر

آیا ظرفیت پکیج در میزان صدای تولیدشده توسط آن تاثیرگذار است؟

به طور معمول این فناوری ساخت و عایق‌بندی محفظه احتراق و دودکش است که سطح صدای تولیدشده توسط پکیج را مشخص می‌کند. با این حال به دلیل اینکه برای تولید توان بیشتر، نیاز به انجام فرآیند احتراق بیشتری است؛ احتمال تولید صدای بیشتر در این مرحله وجود دارد. به همین دلیل این مدل از محصولات، نیاز به عایق‌بندی دقیق‌تری دارند.

از میان برندهای ایرانی، کم صدا ترین پکیج زمینی در کدام کارخانه تولید می‌شود؟

همه برندهای ایرانی در دنیای امروز در تلاش هستند تا با استفاده از قطعات باکیفیت اروپایی و بردهای مرغوب، صدای تولیدشده توسط محصولات خود را کاهش دهند. به همین دلیل شما می‌توانید کم صدا ترین پکیج دیواری را از میان محصولات برندهای بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و شوفاژکار پیدا کنید.

سایر مقالات

4.2/5 - (4 امتیاز)

۷ دیدگاه در “بهترین پکیج دیواری بی صدا در بازار ایران برای کدام برند است؟

  1. علی گفت:

    سلام
    این همه تبلغ بیهوده در مورد کم صدا بودن پکیج نکنید بوتان که ادعا میکنه مدل پرلا پرو کم صداترین و شاهکار محصولاتش است ما ۳۲۰۰۰ تهیه کردیم صدایش خیلی زیاد است باید صدای تلویزیون را بالا برد و در کنار بلندگو های سینما خانواده نشست تا صدایش متوجه نشوید صدای پمپ خیلی بالاست و صدای فن هم وقتی کار میکنه با صدای پمپ تصور کنید در موتورخانه نشستید و به شرکت اطلاع دادیم آمدند دیدند و سرویس کار پیشنهاد میده که عایق های صدا نصب کنید بلکه صدایش کمتر بشود . مرحبا به تخصص .
    تنها راه کمتر کردن استفاده از پمپ و فن با کیفیت و عایق کاری داخل پکیج .

    1. modir site گفت:

      با سلام وعرض ادب
      رجا تاسیس فقط عاملیت فروش هست و در این زمینه مقصرنیست و در ضمن این پکیج در بین پکیج های ایرانی کم صدا ترین هست

      1. رضا گفت:

        خوبه که انتقادپذیر باشین

        1. modir site گفت:

          با سلام و عرض احترام
          در خدمت هستیم

  2. سجاد گفت:

    سلام
    راست میگه…پرلا پرو از پشت پنجره ۳ جداره هم صدای فنش مغزه آدمو میخوره. واقعا بدترین خرید عمرم بود. شاید خود پکیج صداش زیاد نباشه ولی فنش اینقدر صدا داره که صدای پکیج اصلا شنیده نمیشه … خدا شاهده حتی تو روز حداقل تا وسط کوچه ما صداش میاد. بخدا از همسایه ها خجالت میکشیم.

  3. احمد گفت:

    پکیج تاچی دارم از ۹۴ و داخل واحد هست تو پذیرایی، خیلی نرم کار می کنه و خوشکل .ولی الان دو ماهست صدای سوت یسره ریز از خودش می ده بیرون. چسبیده ب دیوار ک مشترک واحد جنب ما، ک میگن دو سه شب ب بعد ک سکوت هست صداش برا ما میاد. روتور عوض کردم قطعه یک تومن دستمزد۳۰۰. تا یک ماه و نیم خوب بود. ولی الان مجدد سوت یسره دارد. فقط آب باز می کنیم سوت ریز قطع میشه!

    1. modir site گفت:

      با سلام و عرض ادب
      لطفا به متخصص این برند مراجعه کنید. اگر در شهر اصفهان هستید به شما پیشنهاد میکنیم به لینک درج شده “تعمیر پکیج تاچی در اصفهان“مراجعه فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید.
      با تشکر رجا تاسزس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490