53 محصول وجود دارد

نمایندگی فروش فن کویل زمینی

فن کویل زمینی

فن کویل زمینی از قدیمی‌ترین انواع مبدل‌های حرارتی مبتنی بر تکنولوژی کویل است. برای خرید فن کویل زمینی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی به صورت آنلاین و یا مشاوره خرید و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

لوازم نصب فن کویل

استعلام قیمت تماس با 09132025490

رجا تاسیس نماینده فروش فن کویل های زمینی از برترین برند ها

معرفی فن کویل زمینی

ویژگی‌های فن کویل زمینی به صورتی است که این نوع از مبدل حرارتی را بسیار پرکاربرد کرده است. البته تفاوت‌هایی بین نوع زمینی با دیگر انواع Fan Coil وجود دارد که باید قبل از انتخاب از بین آن‌ها، نسبت به تفاوت‌ها و شباهت‌ها آگاه باشید. در ادامه تلاش کرده‌ایم به صورت خلاصه به معرفی این کالای مهم در سیستم تهویه مطبوع پرطرفدار بپردازیم. در صورت نیاز به مشاهده محصولات و اطلاعات بیشتر درباره مدل‌های مختلف فن کویل به صفحه فن کویل مراجعه فرمایید.

فن کویل‌ها مبدل حرارتی هستند که به دلیل برخورداری از فن، توان مکش و دمیدن هوا به محیط را دارند و بخشی از سیستم تهویه مطبوع محسوب می‌شوند. انواع مختلفی از Fan Coil ها وجود دارد که یکی از پرکاربردترین و البته باسابقه‌ترین آن‌ها، نوع زمینی است. فن کویل زمینی همانطور که از اسمش پیداست بر روی زمین نصب می‌شود. اگرچه در گذشته به دلیل کم بودن دیگر انواع مبدل حرارتی، فن کویل زمینی بسیار پرکاربرد بود.

ویژگی فن کویل زمینی

امروزه نیز فن کویل زمینی به ویژه در ساختمان‌هایی که فاقد سقف کاذب است، کاربرد زیادی دارد. قیمت مناسب، کارایی خوب در گرمایش و سرمایش، هزینه نگهداری کم و بسیاری از ویژگی‌های دیگر باعث شده تا تعداد زیادی از ساختمان‌ها به ویژه در ساختمان‌های اداری، این نوع سیستم حرارتی را برای گرمایش و سرمایش انتخاب کنند. مکانیسم کار فن کویل زمینی به این صورت است که مکش آن‌ها از قسمت روبرو است. طبیعتا به دلیل نصب در کنار دیوار، امکان مکش از دو طرف را ندارد و فقط از جلوی آن مکش صورت می‌گیرد. برای دهش یا دمیدن هوا نیز قسمت بالایی فن کویل تعبیه شده است.

فن کویل زمینی چه ویژگی های مثبت و منفی دارد؟

مزایا و معایب انواع Fan Coil زمینی

آشنایی با ویژگی‌های مثبت و منفی فن کویل مدل زمینی، می‌تواند به شما دیدگاه جامعی برای انتخاب از بین تنوع این مبدل حرارتی بدهد. این ویژگی‌ها بیشتر در مقایسه با دیگر مبدل‌های حرارتی یا انواع دیگر Fan Coil مطرح می‌شوند. برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را در ادامه آورده ایم:

  •  ارزان‌ترین قیمت فن کویل در مقایسه با ظرفیت‌های مشابه
  •  ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین فن کویل از نظر نصب، تعمیر و نگهداری
  •  مصرف انرژی نسبتا مناسب
  •  تامین سرمایش و گرمایش محیط با یک سیستم
  •  تنوع ظرفیتی مناسب برای هماهنگ شدن با نیاز محیط
  •  قابلیت نصب در تمامی ساختمان‌ها

علاوه بر مزایا بالا، برخی معایب باعث شده است تا برخی افراد به جای خرید فن کویل زمینی، به سراغ فن کویل کاستی، سقفی، دیواری و… بروند. برخی از این معایب عبارتند از:

  • اشغال فضای زمین. در مقایسه با فن کویل‌های سقفی و دیواری که فضای روی زمین را اشغال نمی‌کنند.
  • سخت بودن هماهنگی با دکوراسیون داخلی
  •  محدود بودن رنگ و طرح
  •  عدم تامین هوای تازه به اندازه ایده آل
  •  صدای بیشتر نسبت به مبدل‌های حرارتی مثل شوفاژ، رادیاتور و انواع فن کویل سقفی
  •  عدم توانایی مکش از تمامی جهات

کاربرد فن کویل زمینی چیست؟

کاربرد فن کویل زمینی

همانطور که اشاره شد، یکی از مهم‌ترین مزایای فن کویل زمینی، قابلیت استفاده در تمامی ساختمان‌ها است. دیگر محدودیت‌هایی مثل فاصله زیاد کف تا سقف، نداشتن سقف کاذب و… وجود ندارد که امکان استفاده و کارایی فن کویل زمینی را محدود کند. هم به دلیل محدودیت بسیار کم و هم به دلیل قیمت مناسب، فن کویل زمینی به صورت گسترده در پاساژها، مراکز آموزشی، مجتمع‌های تجاری و اداری، سازمان‌های دولتی و خصوصی، سوله‌ها، کارخانه‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته بسته به فضایی که قرار است فن کویل، گرمایش یا سرمایش آن را بر عهده بگیرد، میزان ظرفیت آن متفاوت خواهد بود.

بهترین تولیدکنندگان فن کویل، آذرنسیم، تهویه و تهویه آریا هستند

برند‌های فن کویل زمینی

با توجه به اینکه تکنولوژی ساخت فن کویل زمینی نسبتا عمومی‌تر از دیگر فن کویل‌ها است، برندهای متعددی اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده اند. تنوع برندهای موجود در بازار ممکن است خریدار این مبدل حرارتی را کمی گیج کند. با این حال می‌توان با بررسی دقیق، بهترین برند تولید کننده فن کویل زمینی را انتخاب کرد. از بین برندهای مختلف، 5 برند توانسته‌اند به عنوان شرکت‌های تولید کننده حرفه‌ای فن کویل زمینی در بازار شناخته شوند. این 5 مجموعه با ارائه قیمت‌های مناسب، خدمات پس از فروش حرفه ای و دقیق، کیفیت بالای محصول و بسیاری از پارامترهای دیگر، در بین رقبای داخلی و خارجی سرآمد هستند. پخش مناسب و دسترسی ساده به صورت حضوری یا اینترنتی برای خرید این برندها باعث شده تا در سراسر ایران شناخته شده باشند. احتمالا شما هم اسم این برندها را شنیده اید: فن کویل تهویه آریا، فن کویل تهویه، فن کویل آذر نسیم، فن کویل تهویه ساز و فن کویل میدیا از جمله این برندها می‌باشند.

فروش فن کویل زمینی

برای خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، از جمله خرید فن کویل زمینی، باید به نکات مختلفی توجه شود. از معتبر بودن برند تولید کننده و ارائه خدمات پس از فروش حرفه ای گرفته تا نصب و راه اندازی، موضوعات مهمی هستند. همچنین باید در هنگام خرید فن کویل مدل زمینی به هزینه‌های تعمیر و نگهداری توجه داشته باشید. تمامی این فاکتورها بر روی قیمت فن کویل زمینی تاثیر می‌گذارند که نقش مهمی در انتخاب مبدل حرارتی دارد. اگر به دنبال خرید به صرفه و مطمئن هستید، بهتر است حتما با افراد متخصص مشورت کنید.

یکی از ویژگی‌های خرید فن کویل زمینی به صورت اینترنتی از سایت‌های معتبر و تخصصی این است که قبل از خرید، امکان صحبت با افراد خبره در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع وجود دارد. همین اتفاق کمک می‌کند تا از بین برندها مختلف و ظرفیت‌های متنوع نوع زمینی فن کویل، مناسب‌ترین را انتخاب کنید. سایت رجا تاسیس به عنوان یکی از برترین سایت‌های اینترنتی تخصصی در زمینه ارائه و فروش انواع فن کویل زمینی محسوب می‌شود. کاهش هزینه به دلیل حذف واسطه‌ها و ارائه مشاوره رایگان پیش از فروش و خدمات پس از فروش حرفه ای باعث شده تا خریدی مطمئن و به صرفه از این مجموعه صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *