فروش رادیاتور آلومینیومی برند ایران نوین

رادیاتور آلومینیومی ایران نوین

شرکت رادیاتور آلومینیومی ایران نوین یکی از برندهای تولید و عرضه کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی می‌باشد. برای خرید رادیاتور‌های ایران نوین از فروشگاه تجهیزات گرمایشی رجا تاسیس با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

برندهای دیگر

نمایندگی فروش انواع رادیاتور های آلومینومی ایران نوین

معرفی شرکت رادیاتور آلومینیومی ایران نوین

طراحی حرارتی انجام شده برای ساخت رادیاتور آلومینیومی ایران نوین به گونه ای است که بیشترین نرخ بازدهی را دارد. اگرچه نسبت به رادیاتورهای پنلی این نرخ بازدهی ممکن است کمتر باشد؛ اما مهندسان و متخصصان باتجربه فعال در ایران نوین در تلاش بوده اند تا سطح بازدهی را افزایش دهند. اتفاقی که باعث شده گواهینامه ها و استانداردهای مختلف ملی و بین المللی به محصولات این مجموعه اختصاص پیدا کند. شرکت رادیاتور ایران نوین علاوه بر تولید این محصول در زمینه تولید انواع رادیاتور پانلی نیز فعالیت دارد.

فروش انواع رادیاتور پره ای ایران نوین

شرکت رادیاتور پره‌ای آلومینیومی ایران نوین تلاش کرده در طی سال های فعالیت خود، نوآوری و تکنولوژی را در کنار توجه به زیبایی، در دستور کار خود قرار دهد. ارائه انواع رادیاتورهای پره ای نیز در همین راستا اتفاق افتاده و متخصصان این مجموعه تلاش کرده اند با ارائه انواع این محصول، گام موثری در جهت بازاریابی و فروش بهتر رادیاتورهای ایران نوین بردارند. در حال حاضر 5 نوع رادیاتور ایران نوین در بازار موجود است که با احتساب رادیاتور حوله ای می توان سبد محصولات آلومینیومی این شرکت را به 6 نوع افزایش داد. هر کدام از این مدل ها ویژگی های حرارتی و طراحی ظاهری مخصوص به خود را دارند. همچنین قیمت های مختلفی بر روی هر کدام از این محصولات ارائه شده است. قیمت هایی که به ازای هر پره مشخص می شوند؛ اما رادیاتورهای عرضه شده به بازار تعداد پره مشخصی دارند. از سری محصولات گرمایشی می توان به پکیج نیز اشاره کرد، برای مشاهده لیست قیمت و محصولات به صفحه خرید پکیج دیواری و زمینی مراجعه فرمایید.

این محصولات با نام های تجاری زیر روانه بازار شده اند:

  • کالر
  • سولار
  • ترمو
  • یونیک
  • الماس

ویژگی های رادیاتور پره ای ایران نوین

رادیاتور پره ای به طور کلی ویژگی های خاص خود را نسبت به انواع رادیاتور پنلی دارد. وزن سبک تر، نوع انتقال حرارت، امکان اضافه یا کم کردن عرض رادیاتور پس از خروج از کارخانه، نصب راحت تر و امکان تعمیر رادیاتور پره ای، از مهمترین مزایایی است که برای این نوع محصولات بیان می شود. رادیاتور آلومینیومی ایران نوین نیز علاوه بر داشتن مزیت های بالا، ویژگی های خاصی را نیز به خود اختصاص داده است. این ویژگی ها باعث شده تا در بین تنوع زیاد موجود در بازار، این برند مورد استقبال قرار گیرد.

قیمت رادیاتور آلومینیومی پره‌ای ایران نوین

یکی از مهمترین ویژگی های رادیاتور آلومینیومی ایران نوین، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای این محصول است. در تولید مدل های مختلف رادیاتور در گروه صنعتی آب بند، از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده و آلیاژ به کار رفته در آن، انعطاف پذیر و با نرخ حرارتی مناسب است. با اینکه کیفیت این محصولات در سطح بالایی قرار دارد؛ اما قیمت رادیاتور ایران نوین نسبت به برندهای مطرح، پایین تر است. این ویژگی باعث تمایز رادیاتور ایران نوین در بین دیگر رقبا است.

خدمات پس از فروش رادیاتور آلومینیومی ایران نوین

خدمات پس از فروش و گارانتی رادیاتور‌های پره‌ای ایران نوین، از مهمترین پارامترهایی است که خریداران در هنگام بررسی ویژگی های انواع رادیاتور به آن توجه دارند. بر روی تمامی محصولات ایران نوین، گارانتی رسمی 12 ساله از طرف گروه صنعتی آب بند ارائه می شود که اطمینان بخش مصرف کنندگان است. رضایت مشتری در طی این سه دهه فعالیت نشان می دهد که پاسخگویی خدمات پس از فروش ایران نوین حرفه ای و با کمترین میزان نقص است.

خرید رادیاتور آلومینیومی آلومینیومی ایران نوین

خرید رادیاتور با توجه به شباهت برندهای مختلف به یکدیگر کار چندان ساده ای نیست. به ویژه در رادیاتورهای پره ای به دلیل تنوع بالای این محصول در هر برند، ممکن است خریدار را گیج کند. به همین علت است که خرید اینترنتی رادیاتور آلومینیومی تا این حد مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. اگر قصد خرید اینترنتی رادیاتور آلومینیومی ایران نوین را دارید، می توانید با مراجعه به بخش فروشگاهی سایت رجا تاسیس، پس از مقایسه دقیق و اصولی بین انواع رادیاتورهای این برند و حتی دیگر برندها، بهترین انتخاب را انجام دهید. در این فروشگاه اینترنتی معتبر تلاش شده مجموعه ای از محصولات بهترین برندهای تولیدکننده رادیاتور در کنار هم جمع شوند تا خرید رادیاتور ساده تر و هوشمندانه تر شود. فروش رادیاتور پره‌ای آلومینیومی ایران نوین در رجاتاسیس با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالاست تا خیال شما را از یک خرید مطمئن و به صرفه راحت کند. برای مشاهده برندهای دیگر و یا انواع رادیاتور ها به صفحه خرید رادیاتور مراجعه فرمایید.

چرا رجا تاسیس را برای خرید رادیاتور ایران نوین خود انتخاب کنیم؟

اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید و به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که علاوه بر فروش اینترنتی دارای شعبه ای در شهر اصفهان نیز باشد؛ فروشگاه رجا تاسیس می تواند انتخاب خوبی باشد. زیرا در زمینه فروش انواع برندهای رادیاتور پره ای آلومینیومی از جمله فروش انواع رادیاتور ایران نوین فعالیت می کند. و شما می توانید از مشاوره رایگان و خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *