عاملیت فروش رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور که به آن ها فولادی نیز گفته می شود از جمله محصولاتی است که در فروشگاه رجا تاسیس به فروش می رسد.در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای خرید و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

برندهای دیگر

نمایندگی فروش رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

شرکت رادیاتور گرمایشی پانلی ایران رادیاتور نه تنها به عنوان معتبرترین تولید کننده رادیاتور و مشعل های گازی در ایران شناخته می شود؛ بلکه به عنوان یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان انواع این محصولات در خاورمیانه به حساب می آید. تنوع بالای رادیاتورهای تولید شده در این شرکت که انواع رادیاتور پنلی و آلومینیومی را شامل می شود، باعث شده تا سهم بزرگی از بازار فروش رادیاتور در اختیار این مجموعه قرار داشته باشد. 

درباره شرکت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

شرکت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور از سال 1358 تاکنون به عنوان یکی از پیشگامان تولید محصولات حرارتی در ایران شناخته شده است. به دلیل ارائه محصولات مبتنی بر فناوری، این شرکت موفق به دریافت انواع گواهینامه های بین المللی و داخلی شده که نشان از مسیر حرفه ای و درست ایران رادیاتور دارد. رادیاتور پنلی که با نام رادیاتور فولادی نیز از آن اسم برده می شود، از جدیدترین انواع محصولاتی است که برای گرمایش منازل، شرکت ها، محیط های مسقف مثل کارگاه ها، سوله ها و… استفاده می شود. این محصولات عموما دارای بازده حرارتی مناسبی بوده و از نظر صرفه جویی در انرژی نیز بهینه شده اند. ایران رادیاتور نیز یکی از تولیدکنندگان معتبر رادیاتور پنلی است، این شرکت علاوه بر تولید رادیاتور های پنلی در زمینه تولید رادیاتور های آلومینیومی نیز فعالیت دارد.

انواع رادیاتور پانلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور همانند دیگر برند‌ها، عرض های مشخص و ثابتی دارد. عرض رادیاتور گرمایشی پانلی ایران رادیاتور از 60 سانتی متر شروع شده و تا 180 سانتی متر ادامه دارد. فاصله عرضی این رادیاتورها با یکدیگر نیز 20 سانتی متر در نظر گرفته شده تا تمامی نیازها را در بر گیرد. با توجه به محل نصب، ارتفاع سقف و برخی پارامترهای دیگر، عرض رادیاتور پانلی ایران رادیاتور مشخص می شود. اگرچه تعیین عرض این محصول وابستگی مستقیمی با میزان برودت هوا و منطقه و شهر نیز دارد؛ اما می توانید از فرمول ارائه شده برای اندازه گیری عرض این محصول گرمایشی استفاده کنید. مشورت با افراد متخصص نیز می تواند به شما کمک کند که در بین انواع سایز رادیاتور گرمایشی پانلی از برند ایران رادیاتور، مناسب ترین را انتخاب کنید.

مزایا و معایب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

مزایا و معایب رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات گرایشی و مشعل های حرارتی در خاورمیانه، توانسته رادیاتور‌های پنلی یا پانلی را با کیفیت بسیار بالا عرضه کند. این ویژگی در کنار قیمت مناسب نسبت به دیگر برندها، کمک کرده تا این محصول از برند ایران رادیاتور، در رده پرفروش ترین محصولات موجود در بازار قرار گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های رادیاتور گرمایشی ایران رادیاتور پنلی را می توان ورق فولادی به کار رفته در آن دانست. این ورق فولادی هم از نظر جنس فولاد و هم از نظر ضخامت در سطح عالی قرار دارد. همین کیفیت ورق فولادی این نوع رادیاتور است که باعث شده استقبال خوبی در کشورهای مختلف از آن شود و این شرکت صادرات گسترده ای به کشورهای مختلف داشته باشد.

کنکتور

ویژگی مثبت دیگر رادیاتور پنلی ایران رادیاتور، کنکتورهای آن است. در تولید این محصول از دو کنکتور استفاده شده است. این نوع طراحی برای افزایش نرخ انتقال حرارت و گرمایش بیشتر محیط است. در نتیجه رادیاتور پنلی گرمایشی ایران رادیاتور می تواند در میزان انرژی صرفه جویی کند و امکان کاهش دمای مشعل حرارتی را به مصرف کننده بدهد. همچنین می توانید برای یک محیط مشخص، از سایز کوچکتری نسبت به دیگر انواع رادیاتور استفاده کنید.

قیمت رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

مزیت دیگر رادیاتور پنلی فولادی ایران رادیاتور نسبت به دیگر برندها، قیمت آن است. اگر مقایسه ای بر روی راندمان حرارتی و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید رادیاتورهای پنلی این برند با دیگر برندها انجام دهیم، متوجه می شویم که قیمت رقابتی فوق العاده عالی بر روی محصولات ایران رادیاتور قرار داده شده است. ایران رادیاتور علاوه بر تولید رادیاتور های آلومینیومی و پانلی در زمینه تولید پکیج فعالیت دارد، برای مشاهده لیست محصولات به صفحه پکیج ایران رادیاتور مراجعه فرمایید.

خدمات پس از فروش رادیاتور پانلی ایران رادیاتور

خدمات پس از فروش فوق العاده عالی از دیگر ویژگی های شرکت ایران رادیاتور به حساب می آید. فرقی ندارد کدام یک از محصولات این برند را خریداری می کنید، گارانتی عالی و خدمات پس از فروش آن قطعا رضایت شما را جلب خواهد کرد. برخی از معایب رادیاتورهای پنلی در محصولات ایران رادیاتور نیز وجود دارد. برای مثال وزن بالای این کالا باعث شده تا حمل و نقل و نصب رادیاتور کمی سخت باشد. با این حال کیفیت بالای این محصول قطعا می تواند این معایب کوچک را نیز بپوشاند.

نکات مهم خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

خرید رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

برای خرید رادیاتور پانلی ایران رادیاتور باید به سراغ فروشگاه های معتبر بروید. چراکه با خرید از فروشگاه های معتبر و سرشناس، خیالتان هم از بابت اصالت کالا و خدمات پس از فروش راحت است و هم مطمئن هستید که قیمت طبق لیست ارائه می شود.

برای خرید اینترنتی رادیاتور پانلی فولادی ایران رادیاتور نیز می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام کنید. فروشگاه رجا تاسیس با چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع محصولات ایران رادیاتور، توانسته با جلب رضایت مشتریان خود، به عنوان یکی از بهترین مراکز فروش اینترنتی رادیاتور در ایران شناخته شود. همین حالا می توانید با مقایسه انواع برندها، بهترین و به صرفه ترین رادیاتور را خریداری کنید. همچنین کسانی که در شهر اصفهان زندگی می کنند؛ برای خرید و مشاوره به صفحه فروش رادیاتور پنلی، فولادی مراجعه کنید.

مقالات کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *