نمایندگی فروش رادیاتور پنلی ایران نوین

رادیاتور پنلی ایران نوین

یکی از بهترین رادیاتورهای پنلی موجود در بازار ایران، محصول تولیدی شرکت ایران نوین است. رادیاتور پنلی ایران نوین یکی از محصولات ویژه و خاص این برند ایرانی است که فروشگاه رجا تاسیس عاملیت فروش آن را دارا می باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

نمایش 16 32 48

برندهای دیگر

نمایندگی فروش رادیاتور پنلی ایران نوین

معرفی شرکت رادیاتور پنلی ایران نوین

رادیاتور پنلی گرمایشی ایران نوین به دلیل کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی که به خود اختصاص داده، در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است. با توجه به ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش حرفه ای بر روی انواع محصولات این شرکت، خرید رادیاتور پنلی ایران نوین با خیال راحت تری اتفاق می‌افتد. شرکت رادیاتور پنلی ایران نوین یکی از برندهای تولید کننده رادیاتور می‌باشد، برای مشاهده سایر برندهای تولید کننده به صفحه فروش انواع رادیاتور مراجعه فرمایید.

خرید انواع رادیاتور پنلی ایران نوین

همانند اکثر برندهای معتبر، شرکت رادیاتور گرمایشی پنلی ایران نوین نیز یک نوع رادیاتور پنلی دو طرفه به بازار عرضه کرده است. این محصول در عرض‌های متنوع روانه بازار شده تا در هنگام خرید، با توجه به متراژ محل نصب و برخی ویژگی‌های دیگر، عرض مناسب انتخاب شود. ایران نوین علاوه بر تولید رادیاتورهای پنلی در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی فعالیت دارد. رادیاتورهای پانلی فولادی تولید شده در ایران نوین در 5 عرض مختلف تولید می‌شوند. این عرض‌ها از 60 سانتی متر شروع شده و مطابق با استاندارد، هر سایز 20 سانتی متر بزرگتر از مدل کوچکتر خود است. بزرگترین ابن محصول نیز 160 سانتی متر عرض دارد.

ویژگی های رادیاتور پنلی ایران نوین

ویژگی‌های رادیاتور پانلی ایران نوین

رادیاتور پنلی ایران نوین ویژگی‌های مناسبی دارد که آن را در بین برندهای معتبری مثل بوتان، ایران رادیاتور و… قرار می‌دهد. ویژگی مشترک تمامی این برندها، کیفیت مناسب تولید است. محصولات این برند نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در رقابت با دیگر برندها قرار دارد.آنچه باعث شده رادیاتور پانلی فولادی ایران نوین از دیگر برندها متمایز شود، قیمت مناسب آن در کنار کیفیت بالا است.

اگر نگاهی به لیست قیمت رادیاتور فولادی ایران نوین بیاندازید و آن را با دیگر برندها هم رده از نظر کیفیت مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که قیمت ارائه شده توسط این برند، حداقل 10 درصد ارزان تر از برندهایی مثل رادیاتور پنلی بوتان و رادیاتور پنلی ایران رادیاتور است. بازده حرارتی فوق العاده مناسب این نوع رادیاتور نیز از جمله مزایای آن محسوب می‌شود که به کاهش انرژی و صرفه جویی در هزینه‌ها می‌انجامد. استفاده از این محصول نوید بخش گرمای بیشتر خانه یا شرکت شماست.

خدمات پس از فروش رادیاتور گرمایشی پنلی ایران نوین

خدمات پس از فروش تخصصی در کنار گارانتی 12 ساله این نوع رادیاتور نیز انگیزه بیشتری برای خرید ایجاد می‌کند. کافی است از مراکز معتبر اقدام به خرید کنید تا از این خدمات حرفه ای استفاده نمایید. از معایب رادیاتور پانلی ایران نوین نیز می‌توان به وزن بسیار بالا و سختی نصب آن اشاره کرد. البته این محصول نیز شبیه به دیگر برندها غیر قابل تعمیر است؛ اما گارانتی معتبر ارائه شده بر روی آن، می‌تواند امیدوارکننده باشد.

خرید رادیاتور پنلی ایران نوین

خرید رادیاتور پنلی ایران نوین

برای خرید رادیاتور‌های پنلی ایران نوین کافی است سری به سایت‌های معتبر بزنید. در چنین فروشگاه‌های اینترنتی امکان مقایسه رادیاتورهای مختلف فراهم است تا شما به صورت دقیق و موشکافانه بهترین رادیاتور را انتخاب کنید. به ویژه برای خرید رادیاتور پنلی مقایسه بین برندهای مختلف اهمیت زیادی دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های رجا تاسیس، ارائه بدون واسطه محصولات شرکت معتبر ایران نوین است. شما به صورت آنلاین می‌توانید رادیاتور فولادی این برند را بررسی کرده و با دیگر برندها مقایسه کنید. در این صورت با خیال راحت تری می‌توانید انواع رادیاتورهای عرضه شده در بازار ایران را ببینید و بهترین نوع آن را انتخاب کنید.

چرا رادیاتور پنلی ایران نوین خود را از رجا تاسیس بخریم؟

فروشگاه رجا تاسیس دارای شعبه در شهر اصفهان است که همشهریان اصفهانی برای خرید و مشاوره حضوری می‌توانند به آن مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیش تر به صفحه فروش رادیاتور پنلی مراجعه کنید.حتما در هنگام خرید رادیاتور پنلی، علاوه بر قیمت به پارامترهای دیگری مثل کیفیت، خدمات پس از فروش، نظرات دیگر خریداران و… توجه داشته باشید. در این صورت باز هم یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خرید رادیاتور‌های پانلی ایران نوین خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *