فروش پکیج وایلانت

پکیج دیواری وایلانت

شرکت وایلانت در سال 1874 میلادی (در حدود 150 سال پیش) توسط یوهان وایلانت در خانه چوبی کوچکی در آلمان تاسیس شد. این شرکت که در حال حاضر بیش از 12000 کارمند دارد، در زمینه ساخت تجهیزات و تاسیسات ساختمانی خدمات می دهد. خدمات شرکت وایلانت تنها به کشور آلمان محدود نمی شود و به صورت جهانی فعالیت می کند. پکیج دیواری وایلانت یکی از محصولات این شرکت است که به کشور ایران نیز راه یافته است. فروشگاه رجا تاسیس یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی می باشد. برای مشاوره و یا استعلام قیمت پکیج دیواری وایلانت با ما تماس بگیرید.

لیست محصولات و قیمت پکیج دیواری وایلانت

نمایش 16 32 48

سوالات متداول در هنگام خرید پکیج وایلانت

در حال حاضر شرکت وایلانت، پکیج های گرمایشی را در مدل های  turbo TEC و atmo TEC در دو سری plus و pro در ظرفیت های 24، 28،32، 36 هزار تولید می کند. که بسته به فضای خود می توانید؛ ظرفیت حرارتی مناسب را انتخاب کنید.

نصب آسان به دلیل داشتن براکت، اشغال فضای کم در ساختمان، داشتن فن در بعضی از مدل ها، دارای امتیاز کارایی دارای امتیاز کارایی ERP  برای آب گرم کردن و گرمایش مرکزی، برخی از مشخصات فنی این پکیج ها است.

قیمت نهایی پکیج های تولیدی شرکت وایلانت بسته به عواملی مثل ظرفیت حرارتی، فن دار یا بدون فن بودن، نوع مبدل، دیواری و زمینی بودن و نوع سوخت تعیین می شود. باید دقت کنید که از نمایندگی ها معتبر خرید کنید که اصالت محصول را ضمانت کنند.

پکیج دیواری وایلانت ساخت کشور آلمان است که دارای 36 ماه گارانتی می باشد. به همین دلیل است که  توصیه می کنیم که پکیج های وایلانت را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.

رجا تاسیس نمایندگی فروش پکیج وایلانت

تاریخچه شرکت وایلانت

شرکت آلمانی وایلانت به عنوان اولین تولید کننده پکیج دیواری در جهان و همچنین دومین شرکت بزرگ در زمینه تولید پکیج، در جهان در حال فعالیت است و توانسته بعد از یک قرن فعالیت همچنان پرقدرت‌ به حضورش در بازار ادامه دهد. باید اشاره کرد که پکیج دیواری وایلانت، جزو اولین پکیج‌هایی است که پیش از انقلاب ۵۷ وارد ایران شد. شرکت تهویه نیا با بیش از ۴۰ سال فعالیت مستمر در عرضه محصولات صنعتی و با دارا بودن گواهینامه‌های معتبر کشور، نمایندگی رسمی فروش پکیج دیواری وایلانت در ایران است. شرکت تهویه نیا برای پکیج‌های دیواری ۳۶ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

فروش و تعیین ظرفیت پکیج دیواری وایلانت

این تجهیزات گرمایشی از برند وایلانت، در چهار مدل atmoTEC plus، turboTEC plus، atmoTEC pro و turboTEC pro در بازار موجود هستند. برای خرید پکیج دیواری وایلانت با ظرفیت مناسب کافیست تا از متراژ ساختمان خود با خبر باشید. در این صورت می توانید به صورت تقریبی ظرفیت حرارتی پکیج مناسب برا ساختمان خود را مشخص کنید. برای ساختمان های تا متراژ 120متر، ظرفیت حرارتی 24000، ساختمان تا متراژ 180 ظرفیت 28000 و به همین ترتیب برای ساختمان هایی با متراژ 180 تا 250 متر، ظرفیت 36000 مناسب می باشد . علاوه بر این در هنگام خرید، محل آن بسیار با اهیمت است که بهتر است به آن به صورت ویژه توجه کنید تا بتوانید یک خرید مطمئن را تجربه کنید. در صورت تمایل به خرید انواع پکیج زمینی و دیواری و مشاهده برند های موجود در فروشگاه رجا تاسیس، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

قیمت پکیج وایلانت

قیمت پکیج وایلانت

پکیج های تولید شده در این شرکت انواع مختلفی دارند، قیمت نهایی با توجه به مشخصات فنی از قبیل ظرفیت حرارتی، فن دار یا بدون فن بودن ،نوع مبدل، دیواری یا زمینی بودن و نوع سوخت پکیج تعیین می شود. پکیج های وایلانت به دلیل اینکه از کشور آلمان وارد می شوند؛ قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر برندها دارند. برخی از افراد سود جو اقدام به فروش محصولات غیر اصل با قیمت کم تری می کنند. این موضوع می تواند باعث گمراه شدن خریدارن بشود. به همین دلیل توصیه می کنیم که در هنگام خرید پکیج های هوشمند وایلانت، به گواهی اصالت کالا و گارانتی آن توجه کنید. به دلیل عدم ثبات و تغییر لحظه ای ارز قادر به درج قیمت نیستیم. بنابر این برای اطلاع از لیست قیمت های به روز پکیج وایلانت با ما تماس بگیرید. رسالت و هدف ما تنها فروش محصول نیست بلکه رسالت فروشگاه رجا تاسیس مشاوره و راهنمایی مشتریان و کاربران برای بهترین خرید می باشد.

برای پکیج‌های دیواری وایلانت ممکن است گاهی مشکلاتی پیش بیاید و نیاز باشد که کاربر دلیل آن عیب را پیدا کند. و به دنبال راه‌حلی برای آن باشد. گاهی نیز مشکل تنها توسط کارشناسان و افراد متخصص قابل حل است و مصرف کننده باید بداند که چه زمانی بهتر است با کارشناسان تماس بگیرد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند. به وسیله پنل نمایشی قرار داده شده در این تجهیزات، می‌توانید از مشکل با شناسایی کد نمایش داده شده با خبر شوید. برای مثال کد F.5 به قطع حسگر خارجی جریان گاز اشاره می‌کند. که علت بروز این خطا را می‌توان خرابی حسگر یا قطع کابل اتصال دانست.

ویژگی های فنی پکیج وایلانت

ویژگی و مشخصات فنی پکیج دیواری وایلانت

پکیج‌های دیواری گرمایشی وایلانت از نوع گازسور غیرچگالشی است. به خاطر اندازه شان، مناسب برای فضاهای کوچک و تنگ است. در این پکیج‌ها از آخرین فناوری‌های کشور آلمان استفاده شده تا تضمینی برای کارایی و کیفیت این وسایل گرمایشی و تولید کننده آب‌ گرم مصرفی باشد. سری turboTEC وابسته به هوای محیط نیست و بدون نیاز به دودکش است. این دستگاه می‌تواند بدون دودکش یا با دودکش در داخل انبار و اتاق زیر شیروانی نصب شود. اما برای نصب در محیط زندگی، امکان اتصال دوجداره  هوا دود به یک هواکش با قطر DN 80 در دودکش نیز وجود دارد. هر دو سری atmo و turbo دو مبدله هستند و مجهز به سیستم‌های ایمنی، ضد یخ‌زدگی، ضد نشتی آب گرم و بای پس خودکار است. به صورت موردی برخی از مشخصات فنی پکیج های دیواری وایلانت، قرار داده شده است.

  • دستگاه گرمایشی با ظرفیت 24، 28 و 36 کیلو وات
  • آب گرم فوری با ظرفیت 24، 28، 32 و 32 کیلو وات
  •  مورد استفاده در ساختمان های نوساز و به روز
  •  نصب آسان به دلیل داشتن براکت
  •  اشغال کردن فضای کمی در ساختمان
  •  فن دار و بدون فن : در صورت نیاز به نصب در بالکن می توانید از نمونه فن دار استفاده کنید؛ زیرا دارای سر و صدا می باشد و در غیر این صورت و نصب داخل ساختمان از نمونه های بدون فن استفاده کنید.
  • دارای امتیاز کارایی ERP برای آب گرم کردن و گرمایش مرکزی

معرفی مشخصات فنی

AtmoTEC plus و turboTEC plus

این سری مدل از پکیج‌های دیواری در ظرفیت‌های ۲۴، ۲۸، ۳۲ و ۳۶ کیلوواتی تولید شده اند و به دلیل سه تکه بودن این مدل تعمیر، نگه‌داری و نصب آن بسیار آسان است. این سری می‌تواند مناسب برای خانه‌های تک خانواری و ساختمان‌های صنعتی باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت ۲۸ کیلووات آن در دو مدل فن دار و بدون فن دارد تولید شده است و بقیه ظرفیت‌ها فن‌دار هستند.

atmoTEC pro و turboTEC pro

به کمک پنل و کنترل هوشمند سری پکیج‌های دیواری pro، تنظیمات دستگاه ساده‌تر و در دسترس کاربر است.  این سری پکیج در ظرفیت‌های ۲۴ و ۲۸کیلووات تولید شده است و ظرفیت  ۲۴ کیلووات در دو مدل فن دار و بدون فن طراحی شده است. در حال حاضر در فروشگاه رجا تاسیس مدل های turbo 242 و 282 و 322 و 362 موجود می باشد که در صفحه مربوط به هر کدام می توانید مشخصات فنی آن ها را مطالعه فرمایید. با توجه به ظرفیت حرارتی، فن دار یا بدون فن، نوع سوخت و… می توان مدل مورد نظر خود را تعیین و خرید پکیج دیواری وایلانت را انجام دهید. البته پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید پکیج برای داشتن خریدی مطمئن، مقاله راهنمای خرید انواع پکیج دیواری و زمینی را مطالعه فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج وایلانت

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج دیواری وایلانت

پکیج هوشمند وایلانت با 36 ماه گارانتی و ساخت کشور آلمان می باشد. توجه به اصالت کالا و گارانتی و خدمات پس از فروش امری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. تقاضامندیم خرید پکیج و یا هر تجهیز ساختمانی دیگر مورد نیاز خود را از فروشگاه های تخصصی و یا نمایندگان  معتبر فروش انجام دهید. رجا تاسیس کلیه محصولات خود را با گواهی اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در صورت نیاز به مشاوره کاملا تخصصی و رایگان با ما تماس بگیرید. ضمانت اصالت محصول از تعهدات فروشگاه رجا تاسیس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *