فروش رادیاتور آلومینیومی از همه برند ها

قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی


رادیاتور‌های آلومینیومی پره ای در برند های مطرحی چون بوتان، ایران رادیاتور، آنیت و… به فروش می‌رسد. فروشگاه رجا تاسیس نمایندگی و مرکز فروش انواع رادیاتور پره ای آلومینیومی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره رایگان برای خرید و یا استعلام قیمت رادیاتور پره‌ای آلومینیومی با ما تماس بگیرید.

لیست پرفروش ترین محصولات

برندهای مطرح رادیاتور پره ای آلومینیومی

نمایش 16 32 48

خرید رادیاتور آلومینیومی

معرفی رادیاتور های پره‌ای آلومینیومی

رادیاتور پره ای آلومینیومی یکی از مهمترین محصولات گرمایشی است که توانسته در طول سال های اخیر با توجه به تغییرات گسترده ای که در سیستم های حرارتی خود ایجاد کرده، به عنوان پرفروش ترین و متنوع ترین رادیاتور گرمایشی موجود در بازار شناخته شود. به دلیل آلومینیومی بودن جنس کمی قیمت گران تر از نوع پانلی فولادی می باشد و البته حائز اهمیت است که همیشه رادیاتور آلومینیومی پره ای را می توان به دید سرمایه نگاه کرد. همانطور که مشخص است، رادیاتور پره ای آلومینیومی از آلیاژ آلومینیوم ساخته میشود. به این محصول به دلیل جنس آلیاژ به کار رفته در آن و به دلیل نوع طراحی، رادیاتور پره ای آلومینویمی گفته می شود. البته باید توجه داشته باشید که این نام، نوع نامگذاری برای دسته ای از محصولات است؛ چراکه برند های مختلف طراحی های گوناگون با سیستم های مبدل حرارتی متفاوتی اجرایی کرده اند. ویژگی های رادیاتور آلومینیومی پره ای عاملی برای پرطرفدار شدن این محصول است. وزن کم، سادگی تعمیر، بازدهی حرارتی قابل قبول، سرعت گرم شدن، هواگیری ساده و… از مهمترین این ویژگی ها است. روش های تولید متفاوتی برای رادیاتور آلومینیومی پره ای وجود دارد. هر کدام از این روش ها توسط برخی برندهای تولید کننده مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی ساخت از جمله مواردی است که می تواند هم در قیمت تمام شده و هم در بازدهی حرارتی این محصول گرمایشی موثر باشد. دو روش مرسوم استفاده از تکنیک بریزینگ و روش مکانیکی است که بسته به نوع تکنولوژی ساخت انتخاب می شوند.

تکنولوژی ساخت رادیاتور آلومینیومی

ساخت رادیاتور آلومینیومی پره ای

در حال حاضر 3 روش کلی برای ساخت رادیاتور آلومینیومی پره ای مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این 3 روش، تلفیقی از روش های دیگر است. انتخاب هر کدام از این تکنولوژی ها وابسته به شرایط یک برند و تجهیزات و امکانات در دسترس خواهد بود. همین موضوع است که تفاوت های فاحش بین انواع رادیاتور را رقم می زند.

تکنولوژی ساخت دایکاست : این تکنولوژی یکی از بهترین روش های تولید رادیاتور آلومینیومی است که خوشبختانه در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش به جای استفاده از روش های مرسوم ریختگری که مذاب تحت وزن خود وارد قالب می شود، از روش تزریق مواد مذاب به داخل قالب استفاده می شود. این موضوع کیفیت ساخت را افزایش داده و به تولید قطعاتی نازک تر و با وزن کمتر کمک می کند.

تکنولوژی ساخت آکسترود : در این تکنولوژی که به آن پروفیلی هم گفته می شود، رادیاتور پره ای تولید شده دارای تعداد پره ثابت است و نمی توان این پره ها را تغییر داد. این تکنولوژی کمتر مورد توجه رادیاتورسازان قرار می گیرد.

تکنولوژی دایکاست آکسترود : این روش ترکیبی از دو روش بالاست. به گونه ای که قسمتی از رادیاتور پره‌ای آلومینومی با استفاده از روش دایکاست و بخشی دیگر با استفاده از روش آکسترود ساخته می شوند و قطعات به هم وصل می شوند. این روش، باعث کاهش هزینه ساخت خواهد شد اما قطعا کیفیت تکنولوژی دایکاست بالاتر است. اگر رادیاتور های شما با وجود اینکه پکیج درجه بالایی دارند به خوبی کار نمی کنند و گرم هستند؛ مقاله علت گرم نشدن رادیاتور پکیج را مطالعه کنید.

خرید و فروش رادیاتور آلومینیومی با مشاوره تخصصی و رایگان

خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی

خرید تجهیزات گرمایشی از جمله خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی یکی از با اهمیت ترین موارد در تامین تاسیسات یک ساختمان است. زیرا این وسایل تا سالیان سال مورد استفاده قرار می گیرند و اگر در ابتدا از محصول مناسب استفاده نشود؛ مجبور به صرف هزینه اضافه در آینده خواهید شد. برای خرید یک رادیاتور پره ای خوب، باید اطلاعات کافی و صحیحی در مورد آن داشت. شعار فروشگاه رجا تاسیس، مشاوره رایگان و کاملا تخصصی است. برای انتخاب و خرید رادیاتور پره ای آلومینیومی باید به مزایا و معایب کلی این رادیاتور ها دقت داشته باشید. البته هر کدام از برندهای تولید کننده رادیاتور نیز مزیت های ویژه خود را دارند و ممکن است معایبی نیز در محصولاتشان وجود داشته باشد. با این حال در انتخاب بین رادیاتور آلومینیومی پره ای، فولادی، برقی و… باید به این مزایا و معایب کلی دقت داشته باشید. وقتی در مورد مزایای رادیاتور آلومینیومی پره ای صحبت می کنیم، در واقع در حال مقایسه آن با دیگر انواع این محصول گرمایشی هستیم. پس هر کدام از این پارامترها ممکن است نسبت به نوع دیگر از رادیاتور مزیت محسوب شود.

مزایای خرید رادیاتور آلومینیومی پره ای

  1. راندمان حرارتی بالا: راندمان حرارتی یکی از مهمترین پارامترهایی است که باید در هنگام خرید رادیاتور به آن توجه شود. در مقایسه با رادیاتورهای فولادی، راندمان حرارتی رادیاتور پره ای آلومینیومی بالاتر است و همین موضوع باعث شده توجه به این محصول هم بیشتر باشد.
  2. ضدزنگ بودن: یکی از ویژگی های بسیار خوب رادیاتور آلومینیوم پره ای این است که این محصول گرمایشی ضد زنگ است. خاصیت آلیاژ آلومینیوم این است که در رطوبت زنگ نمی زند. در نتیجه بهترین گزینه برای نصب در حمام، استخر و… رادیاتورهای پره ای آلومینیومی هستند.
  3. امکان تغییر عرض رادیاتور: رادیاتور آلومینیومی پره ای به ویژه آن هایی که با تکنولوژی ساخت دایکاست تولید شده اند، امکان اضافه شدن پره یا کم شدن پره را دارند. در نتیجه بر خلاف رادیاتور پنلی که عرض ثابتی دارد، عرض این محصول قابل تغییر است.
  4. قابل تعمیر بودن: رادیاتور های آلومینیومی پره ای قابل تعمیر هستند. در نتیجه می توانید از خدمات پس از فروش حرفه ای استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل، پره ای که دچار آسیب شده تعمیر یا تعویض می شود.
  5. وزن سبک: به دلیل اینکه آلیاژ آلومینیوم سبک وزن تر از فولاد یا چدن است، رادیاتورهای تولید شده با این آلیاژ نیز نسبتا سبک تر هستند. این یعنی حمل و نقل آسان تر که مزیت بسیار مهمی محسوب می شود.
  6. طول عمر بالا: به دلیل تکنولوژی ساخت، اگر این محصول را از برندی تهیه کنید که به کیفیت آلیاژ به کار رفته در آن اطمینان داشته باشید، خیالتان از بابت ماندگاری، طول عمر، عدم آسیب از طریق ضربه و… راحت خواهد بود.

مزایا و معایب رادیاتور پره ای آلومینیومی

معایب

رادیاتورهای آلومینیومی پره ای معایبی نیز دارند. این معایب باعث شده تا برخی از خریداران محصولات گرمایشی به جای انتخاب این نوع رادیاتور، به سراغ انواع دیگر آن بروند. برخی از این معایب را در ادامه آورده ایم:

  1. قیمت رادیاتور آلومینومی پره ای: قیمت یک فاکتور مهم برای خرید رادیاتور است. به طور کلی قیمت رادیاتور پره ای آلومینیومی نسبت به نوع پنلی بیشتر است. در برندی مثل ایران رادیاتور که از بهترین تولید کنندگان این محصول در ایران است، قیمت ارزان ترین رادیاتور آلومینیومی که مدل اکو نام دارد، تقریبا 20 درصد گران تر از رادیاتور پنلی عرضه شده توسط همین برند است. قیمت مدل وراندا یا سولار که گران ترین رادیاتور این برند محسوب می شود نیز تقریبا 40 درصد گران تر است.
  2. نیاز به تنظیم هوای رادیاتور: به دلیل تکنولوژی ساخت این محصول، نیاز است به صورت منظم و ماهانه هواگیری انجام شود. در غیر این صورت راندمان حرارتی آن کاهش پیدا می کند و ممکن است عمر رادیاتور را نیز پایین بیاورد. این مشکل باعث ایجاد افت فشار در پکیج نیز می شود.
  3. دوده زدن: از دیگر مشکلاتی که هنوز در رادیاتور آلومینیومی پره ای رفع نشده، دوده زدن است. متاسفانه میزان دوده این مدل وسیله حرارتی بسیار بیشتر از دیگر انواع است و همین موضوع ممکن است برخی افراد را اذیت کند. به ویژه اگر دیوارها قابل شستشو نباشند، ممکن است پاک کردن دوده ها سخت باشد.
  4. عدم هماهنگی با دکوراسیون داخلی: اگرچه نسل جدید رادیاتور پره ای آلومینومی زیبا و شیک هستند؛ اما در مقایسه با انواع رادیاتور پنلی، نمی توانیم آن را سازگار با دکوراسیون داخلی بدانیم. مشکل دیگر این محصولات گرمایشی، فاصله ای است که باید از دیوار داشته باشد که همین موضوع باعث به هم خوردن دکوراسیون داخلی می شود.
  5. روش سخت نصب: نصب کمی حرفه ای تر از دیگر انواع این محصول است و باید فردی با تجربه این کار را انجام دهد. در غیر این صورت احتمال شکستگی در آن وجود دارد.
  6. مصرف انرژی، کمی بیشتر: در برخی از برندها، مصرف انرژی به دلیل روش انتقال حرارتی که دارند، بیشتر از دیگر محصولات گرمایشی مدرن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *