آیا فن کویل با پکیج کار میکند؟

زمانی که قصد خرید فن کویل برای نصب در سیستم تهویه مطبوع خانه، اداره یا ساختمان خود را دارید، اولین سوالی که برایتان پیش می‌آید این است که آیا فن کویل با پکیج کار میکند؟ در این مقاله از رجا تاسیس می‌خواهیم به این سوال پاسخ داده و مناسبترین منبع گرمایشی برای فن کویل را به شما معرفی کنیم.

آیا فن کویل ها با پکیج کار می کنند؟

بهترین پکیج برای نصب فن کویل

در پاسخ به این سوال که آیا فن کویل با پکیج کار میکند یا خیر؟ باید بگوییم که از دید بیشتر متخصصان این امکان وجود دارد و شما می‌توانید فن کوئل را به پکیج متصل کنید. اما این موضوع بستگی به عوامل مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها نوع پکیج است. همانطور که می‌دانیم در پکیج‌های دیواری امکان استفاده همزمان از آب گرم مصرفی و تامین آب گرم موردنیاز فن کویل وجود ندارد؛ به همین دلیل زمانی که شما به مدت نسبتا طولانی از آب گرم استفاده می‌کنید، فن کویل به سرعت سرد شده و گرمای محیط از بین می‌رود.

به همین دلیل متخصصان می‌گویند که بهترین نوع پکیج برای اتصال به فن کویل، پکیج زمینی است؛ زیرا هم قدرت بالاتری در تامین آب گرم دارد و هم می‌تواند مصرف آب گرم در سیستم آشامیدن و گرمایش را به طور همزمان مدیریت کند. برای اطلاع از قیمت انواع پکیج دیواری و زمینی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

مهمترین نکات نصب فن کویل در سیستم گرمایشی پکیج

مهمترین نکات نصب فن کویل در سیستم گرمایشی پکیج

با توجه به توضیحات قسمت قبل پاسخ سوال آیا فن کویل با پکیج کار میکند؟ مثبت است؛ اما همانطور که گفتیم نیاز به پیش زمینه‌هایی دارد که عبارتند از:

  • طول مسیر اتصال پکیج به فن کویل نباید بیش از حد طولانی باشد.
  • لوله کشی‌ها باید توسط یک متخصص انجام شوند که کمترین پیچ خوردگی در آن‌ها به وجود آید.
  • در صورت استفاده از پکیج زمینی با یک پمپ سیرکولاتور قوی، محدودیتی برای استفاده از فن کویل با پکیج وجود ندارد.
  • اگر از پکیج دیواری استفاده می‌کنید، طول لوله کشی پکیج تا فن کویل باید کمتر از 3 متر و بدون پیچ خوردگی باشد.

سخن پایانی

در این مقاله توضیح دادیم که آیا فن کویل با پکیج کار میکند یا نه؟ نکته مهم اینجا است که در اتصال فن کویل به پکیج، همه چیز وابسته به نوع لوله کشی است؛ زیرا بهینه نبودن لوله‌ها می‌تواند در جریان آب گرم ایجادشده در کویل‌ها اختلال ایجاد کرده و مانع از گرم شدن مطبوع محیط شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فن کویل و خرید این محصول با ما در رجا تاسیس تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا همه انواع فن کویل را می‌توان به پکیج زمینی متصل کرد؟

بررسی اینکه آیا سیستم فن کویل شما با پکیج همخوانی دارد یا نه، بر عهده متخصص لوله کشی است و باید توسط شخصی که در این زمینه تجربه دارد، بررسی شود.

آیا اتصال فن کویل به پکیج باعث کاهش توان گرمایشی آن می‌شود؟

در صورتی که لوله کشی به صورت اصولی انجام شده و همخوانی میان فن کویل و پکیج وجود داشته باشد، مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490