بهترین برندهای ترموستات فن کویل کدام است؟

ترموستات فن کویل که در دو نوع زمینی و سقفی به بازار عرضه می‌شود، می‌تواند دمای اتاق را همواره ثابت نگه داشته و آن را در حالت مطلوب حفظ کند. به دلیل همین خاصیت، در میان مصرف کنندگان بسیار پرطرفدار شده و برندهای زیادی در جهان به تولید آن مشغول شد‌ه‌اند. در این مقاله از رجاتاسیس می‌خواهیم بهترین برندهای ترموستات فن کویل را به شما معرفی کنیم.

بهترین برندهای ترموستات فن کویل کدام است؟

1- هانیول، بهترین برند ترموستات فن کویل در دنیا

اولین گزینه از لیست بهترین برندهای ترموستات فن کویل به نام هانیول یا Honeywell شناخته می‌شود که در واقع یک شرکت چند ملیتی در آمریکا است. محصولات این برند طیف گسترده‌ای را از سیستم‌های تهویه مطبوع، ایمنی، لوازم برقی و هوا فضا را در بر می‌گیرند و در حدود 90 کشور مختلف جهان عرضه می‌شوند. انواع ترموستات دیواری و سقفی فن کویل که در دو نوع آنالوگ و دیجیتال به بازار عرضه می‌شوند، از محصولات برند هانیول هستند. ترموستات‌های فن کویل هانیول به دلیل کیفیت بالای قطعات، دقت زیاد در طراحی و طول عمر بالا بسیار پرفروش هستند . مشهورترین سری‌های آن به نام هالو و T6373 شناخته می‌شوند.

هانیول، کلیه محصولات خود را بر اساس آخرین استاندارد‌های روز دنیا تولید کرده و گواهی اصالت کالا را هم به شما ارائه می‌دهد؛ همچنین گارانتی طولانی مدتی را برای آن در نظر گرفته که خیال مشتری را از بابت کیفیت محصولات راحت خواهد کرد. شما می‌توانید برای خرید ترموستات فن کویل هانیول با رجا تاسیس تماس بگیرید.

2- ترموستات فن کویل فو

یکی دیگر از برندهایی که با وجود تازه کار بودن توانسته نام خود را در بازار ترموستات فن کویل مطرح کند، به نام فو شناخته می‌شود. ترموستات‌های این برند حالت همه کاره دارند و علاوه بر فن کویل، می‌توانند در سایر سیستم‌های تهویه مطبوع مانند داکت اسپلیت هم مورداستفاده قرار بگیرند. این نوع از ترموستات‌ها با 3 سال ضمانت ارائه شده و طول عمر بالایی دارند.

3- کلایماست

یکی دیگر از بهترین برندهای ترموستات فن کویل به نام کلایماست شناخته می‌شود که دقت زیادی در تشخیص دما از خود نشان می‌دهد و قطعات بسیار باکیفیتی دارد. این مدل از ترموستات‌ها با گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می‌شوند و می‌توانند با انواع سیستم‌های تهویه مطبوع سازگاری داشته باشند.

برند‌های مطرح تولید کننده فن کویل کانالی

4- ترموستات فن کویل بیوک

چهارمین گزینه از لیست بهترین تولیدکنندگان ترموستات فن کویل به نام بیوک یا BIOK شناخته می‌شود که یک برند چینی است و انواع کنترلر سیستم‌های تهویه مطبوع را به بازار عرضه می‌کند. این برند ترموستات‌های مختلفی را روانه بازار کرده که برای انواع فن کویل‌ها مانند دو لوله و چهار لوله یا سیستم‌های گرمایش از کف مناسب هستند. بیشتر ترموستات‌های بیوک در دسته دیجیتال قرار می‌گیرند و قابلیت اتصال به وای فای را دارند.

5- ایمیت و زیمنس، بهترین برندهای اروپایی ترموستات فن کویل

اگر به دنبال نام‌های اروپایی در میان فهرست بهترین برندهای ترموستات فن کویل می‌گردید، باید ایمیت از ایتالیا و زیمنس از آلمان را به شما معرفی کنیم. در میان محصولات عرضه شده توسط این برندها می‌توان انواع فن کویل‌های آنالوگ و دیجیتال را مشاهده کرد که با دقت بالایی کار می‌کنند و معمولا صفحه نمایش لمسی دارند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین برندهای ترموستات فن کویل پرداخته و ویژگی محصولات هریک از آن‌ها را بررسی کردیم. مهمترین نکته در زمان خرید ترموستات برای سیستم‌های تهویه مطبوع این است که حتما این محصول را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. در غیر این صورت، محصول غیراصلی به شما داده می‌شود که خیلی زود خراب شده یا آسیب جدی به سایر قطعات سیستم می‌زند.

ترموستات آنالوگ هانیول بهتر است یا دیجیتال آن؟

ترموستات دیجیتال هانیول دارای دقت بسیار بیشتری در مقایسه با نمونه‌های آنالوگ است؛ اما قیمت ترموستات فن کویل آنالوگ نسبتا پایینتر است.

آیا ترموستات های چینی کیفیت لازم را دارند؟

بله. امروزه چینی‌ها در حال استفاده کردن از پتانسیل‌های خارجی و داخلی برای رقابت در بازار‌های جهانی هستند و می‌توان گفت که ترموستات‌ها در مقایسه با قیمتی که عرضه می‌شوند، از کیفیت خوبی برخوردار هستند. تنها باید آن‌ها را از نمایندگی معتبر خریداری کنید.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490