بهترین برندهای چیلر کدام است؟

امروزه چیلرها به عنوان یکی از بهترین و پرقدرت‌ترین وسایل سرمایشی جای خود را باز کرده و در بسیاری از فضا‌های بزرگ و عمومی‌ مورداستفاده قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث شده که شناخت بهترین برند چیلر در بازار ایران برای انتخاب گزینه‌های مناسب اهمیت پیدا کند. در این مقاله از رجا تاسیس می‌خواهیم بهترین مارک‌های تولیدکننده چیلر را به شما معرفی کرده و به معرفی برندهای شناخته شده در این بازار بپردازیم.

بهترین برندهای چیلر کدام است؟

چیلر گری و گرین1- چیلر گری

یکی از بهترین برندهای چیلر خانگی به نام گری یا Gree شناخته می‌شود که محصولاتی را با امکان کنترل کمپرسور، بهره وری بالا و طول عمر زیاد به بازار عرضه می‌کند. مهمترین مزیت چیلرهای گری این است که صدای بسیار کمی‌ تولید می‌کنند و طول عمر کمپرسور به دلیل پایین بودن تعداد سیکل‌های خاموش و روشن کردن زیاد است. همچنین در ساختار این چیلرها از فن‌هایی با روکش طلا استفاده شده است که در برابر مواد خورنده بسیار مقاوم هستند و محدودیتی را برای محل نصب ایجاد نمی‌کنند.

2- برند گرین

یکی از بهترین مارک‌های چیلر در بازار ایران، چیلر گرین یا Green است که در چین و بر اساس استانداردهای روز دنیا ساخته شده و قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای دارد. این برند چیلرهای مدولار را تولید می‌کند که از چند مدار مبرد و کمپرسور استفاده می‌کنند و قدرت بازدهی خوبی هم دارند. همچنین اواپراتور آن‌ها دارای کیفیت بالایی است و می‌تواند به صورت همزمان به بیش از 10 دستگاه متصل شود؛ بنابراین برای خنک کردن مکان‌های عمومی‌، بیمارستان‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی یا هتل‌ها گزینه بسیار مناسبی است. شما می‌توانید با خرید فن کویل و نصب آن‌ها در اتاق‌های مختلف، امکان کنترل دما در هر اتاق را به صورت جداگانه فراهم کنید.

چیلر می دیا، سنتری و کریر3- چیلر میدیا یکی از بهترین برندهای چیلر

چیلر میدیا یا Midea هم یکی دیگر از بهترین برندهای چینی تولیدکننده انواع چیلر است که محصولاتی را با توان برودتی بالا به بازار عرضه می‌کند. در ساختار این چیلر از گاز مبرد r22 یا R410a استفاده می‌شود و ظرفیت برودتی آن هم بین 44500 تا 145 هزار BTU متفاوت است. به طور کلی می‌توان چیلرهای میدیا را در دسته محصولات کم صدا طبقه بندی کرد؛ زیرا حداکثر سطح صدا در این محصولات برابر 67 دسی بل است.

4- چیلر برند سنتری

برند سنتری یا Century از بهترین تولیدکنندگان امریکایی چیلر است که محصولات خود را در دو سری PC و N به بازار عرضه می‌کند. این برند تست‌های استانداردی تحت عنوان Time Tested Toghness را بر روی محصولات خود انجام می‌دهد و محصولاتش را با ظرفیت 26 تا 54 هزار BTU به بازار عرضه خواهد کرد. در ساختار چیلرهای برند سنتری از کمپرسورهای خودکار، نشانگر رطوبت، مبدل عایق شده و لرزشگیر استفاده شده که در بهبود عملکرد این محصولات نقش به سزایی دارد. بدنه چیلرهای سنتری از استیل ضدزنگ تولید شده و برای کاهش صدای ایجادشده، از سیستم‌های آکوستیک کمک گرفته می‌شود.

5- چیلر برند کریر

یکی از بهترین برندهای چیلر در بازار ایران به نام کریر یا Carrier شناخته می‌شود که از سال 1902 در این حوزه فعالیت داشته و انواع چیلرهای هوا خنک یا آب خنک را به بازار عرضه می‌کند. چیلرهای هوا خنک کریر دارای کمپرسورهای چرخشی یا اسکرال هستند و توان آن‌ها برابر 4700 کیلووات است. در ساختار چیلرهای آب خنک برند کریر هم از مبردهای HFC و HFO استفاده شده و ظرفیت آن‌ها از 16 تا 5500 تن متفاوت است.

چیلر آریا و فراست6- چیلر تهویه آریا

یکی از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده انواع چیلر، تهویه آریا است که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته در طی این مدت، گواهی‌های استاندارد مختلفی را به دست آورد. چیلرهای تهویه آریا از نوع تراکمی‌ و در دو مدل هوا خنک و آب خنک به بازار عرضه می‌شوند و به دلیل کیفیت بالا توانسته اند گواهی‌های استاندارد ISO 9001، ISO IMS، ISO 14001 و OHSAS 18001 را دریافت کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت چیلر در اصفهان بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

7- چیلر فراست، بهترین چیلر ایتالیایی

معمولا برندهای ایتالیایی در فهرست بهترین برندهای چیلر در ایران نقش پررنگی دارند و یکی از آن‌ها، فراست است. فراست، علاوه بر انواع چیلر هوا خنک و آب خنک، فن کویل و دیگر سیستم‌های تهویه مطبوع را هم تولید کرده و محصولات خود را به کشورهای مختلفی مانند امریکا، کانادا، استرالیا، خاورمیانه و اروپا ارسال می‌کند. شما می‌توانید محصولات برند فراست را از نمایندگی‌های معتبر این برند در ایران خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین برندهای چیلر در بازار ایران پرداختیم و ویژگی‌های محصولات هریک را معرفی کردیم. ما در رجا تاسیس، انواع سیستم‌های تهویه مطبوع را از بهترین برندهای داخلی و خارجی با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کنیم. برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت مدل‌های مختلف چیلر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین چیلرهای ایتالیایی چه نام دارند؟

علاوه بر فراست، برندهایی مانند راس و آمیکون هم محصولات خود را به بازار عرضه می‌کنند. همچنین برند اسکرال هم برای بسیاری از مارک‌های مشهور دنیا، انواع کمپرسور را تولید می‌کند.

آیا برندهای امریکایی در بازار ایران حضور دارند؟

هرچند به خاطر تحریم‌ها بسیاری از برندهای امریکایی امکان حضور در بازار ایران را ندارند، شما می‌توانید محصولاتی را از مارک‌های امریکایی که در کارخانه‌های چین تولید شده اند، در بازار ایران پیدا کنید.

سایر مقالات

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490