بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی فعالیت دارند و معمولا مارک‌های آمریکایی و تایوانی در صدر آن‌ها قرار گرفته اند. اما شرکت‌های دیگری هم هستند که انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را تولید کرده و به بازار عرضه می‌کنند. در این مقاله از رجا تاسیس می‌خواهیم بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را به شما معرفی کنیم.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

بهترین برند تصفیه آب تایوانی

بهترین برند تصفیه آب تایوانی

در میان لیست بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، برندهای تایوانی نقش بسیار پررنگی دارند؛ زیرا قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی نسبتا مناسب است و در عین حال کیفیت خوبی را هم ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی با ما در رجا تاسیس تماس بگیرید. در حال حاضر بهترین برندهای تایوانی حاضر در بازار ایران عبارتند از:

برند سی سی کا

CCK را می‌توان بهترین برند تصفیه آب تایوانی دانست که از سال 1937 در این حوزه فعالیت دارد و علاوه بر خود دستگاه، اتصالاتی مانند EZ، انواع فیلترها، کارتریج، پمپ و لوله را به بازار عرضه می‌کند. این برند دارای یک واحد تحقیق و توسعه بسیار گسترده است که جدیدترین سیستم‌ها را برای تصفیه کامل آب ارائه می‌دهند و می‌تواند مجموعه بسیار کاملی از انواع قطعات را برای دستگاه‌های تصفیه آب بر اساس اسمز معکوس ارائه دهد. مهمترین مزیت‌های دستگاه تصفیه آب CCK تایوانی، عبارتند از:

  • دارای عملکرد 6 تا 8 مرحله ای
  • قابل اتصال به انواع یخچال‌ها
  • دارای گیج فشار برای تنظیم فشار آب موجود در دستگاه
  • دارای ظرفیت بسیار بالا

برند فلکس تک

یکی دیگر از بهترین برندهای تصفیه آب تایوانی به نام Fluxtek شناخته می‌شود که در سال 2005 تاسیس شده و هدف آن، رساندن آب سالم به همه مردم است. این شرکت علاوه بر دستگاه‌های تصفیه آب، انواع فیلترهای کربن فعال، مادون قرمز و اتصالات این دستگاه‌ها را به بازار عرضه می‌کند و توانسته با ارائه محصولات قدرتمند، خود را به یکی از مطرح‌ترین برندها در جهان تبدیل کند. مهمترین مزیت‌های دستگاه تصفیه آب فلکس تک عبارتند از:

  • دارای مخازنی با حجم زیاد
  • دارای پمپ قدرتمند و بی صدا
  • مجهز به اتصالات QC در جهت جلوگیری از نشت آب
  • دارای سوئیچ کنترل فشار برای خاموشی اتوماتیک پمپ

برند تانک پک از برند های تصفیه آب خانگی تایوانی

سومین گزینه از لیست بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، به نام تانک پک یا TankPak شناخته می‌شود که انواع مخازن تحت فشار را تولید می‌کند. این شرکت از انواع پوشش‌های پلی پروپیلن در تولید مخازن تصفیه آب خود استفاده می‌کند که طعم آب را تغییر نمی‌دهند و مانع از نفوذ آلودگی در آن می‌شوند. همچنین استفاده از بوتیل در این محصولات، مانع از رشد میکروب در آن‌ها شده و می‌تواند در نهایت آبی کاملا تمیز را به شما ارائه دهد.

برند ارگانیک

نام برند ارگانیک از سال 1993 در لیست بهترین برند تصفیه آب تایوانی قرار گرفته و انواع محصولات مانند دستگاه‌های اسمز معکوس، فیلترها، محدودکننده‌های جریان، اتصالات و شیرها را روانه بازار می‌کند. کلیه محصولات این برند تایوانی دارای گواهی استاندارد ISO و CE هستند و تاییدیه NSF را دارند. مهمترین ویژگی شرکت ارگانیک این است که بررسی کیفی بسیار قوی دارد و با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، کیفیت انواع قطعات و محصولات را کنترل می‌کند.

برند ایزی ول

از دیگر برندهای تایوانی مشهور در زمینه تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان به Easy well اشاره کرد که از سال 1986 فعالیت داشته و انواع تجهیزات تولید آب سالم را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت توانسته گواهی ISO را برای محصولات خود دریافت کند و انواع فیلترها را به صورت حرفه ای تولید مینماید. همچنین شما می‌توانید قطعات برقی دستگاه تصفیه آب، انواع دوس حمام، فیلترهای پارچ و اتصالات را هم از این برند تایوانی خریداری نمایید.

برند سافت واتر بهترین برند تصفیه آب تایوانی

سافت واتر بهترین برند تصفیه آب تایوانی است که از پمپ‌های پرقدرت استفاده می‌کند و بیش از 30 مدل دستگاه را به بازار ارائه داده است. البته امروزه برخی از تولیدکنندگان، دستگاه‌های مونتاژ چین را با نام این برند به بازار عرضه می‌کنند؛ بنابراین در زمان خرید محصول باید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. برند سافت واتر دستگاه‌ها را بر اساس اسمز معکوس ارائه می‌دهد که دقت بالایی در حذف آلودگی‌ها دارند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آمریکایی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی امریکایی

برندهای امریکایی را می‌توان یکی از تعیین کننده‌های استاندارد در تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دانست؛ با این حال بیشتر برندهای امریکایی، محصولات خود را در ایران ارائه نمی‌دهند. به همین دلیل در ادامه صرفا فهرستی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی امریکایی را ارائه می‌دهیم که شما شناخت خوبی از برند امریکایی فعال در این حوزه به دست آورید.

  • برند آکوا فلو که از سال 203 فعالیت خود را آغاز کرده و زیر نظر شرکت ESP Water Products کار می‌کند.
  • برند پیور پرو که انواع سیستم‌های اسمر معکوس، فیلتر دستگاه‌های تصفیه آب، یونیزر و ممبران را تولید کرده و دستگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که 90 تا 95 درصد مواد مضر را از آب حذف می‌کنند.
  • پیور آکوا Pure Aqua که از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و انواع دستگاه‌های آب شیرین کن یا تصفیه کننده آب را به بازار عرضه می‌کند.
  • پنتیر Pantair که از سال 1966 تاسیس شده و در حال حاضر انواع پمپ‌های افزایش فشار، فیلترهای UV، هوزینگ، مخازن تحت فشار و شیرهای ورودی را در کنار دستگاه‌های تصفیه آب، به بازار عرضه می‌کند.
  • برند داو Dow که از سال 1977 تاسیس شده و به نام فیلمتک هم شناخته می‌شود. این شرکت محصولاتی با قیمت بالا را روانه بازار می‌کند و نمونه‌هایی که از برند داو در بازار ایران وجود دارند، معمولا ساخت چین یا های کپی هستند.

بهترین برند ایرانی دستگاه تصفیه آب

بهترین برند ایرانی دستگاه تصفیه آب

علاوه بر مارک‌های مشهور تایوانی و امریکایی، امروزه برندهای ایرانی هم وارد حوزه تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی شده اند و محصولات باکیفیتی را روانه بازار می‌کنند. از بهترین برندهای ایرانی فعال در این بازار، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه تصفیه آب لایف واتر بهترین برند تصفیه آب خانگی ایرانی

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را می‌توان لایف واتر دانست که نام تجاری محصولات تولیدشده توسط شرکت پاکاب گستر است. این شرکت از سال 1388 فعالیت خود را کلید زده و انواع دستگاه‌ها یا فیلترهای تصفیه آب را روانه بازار می‌کند. بهترین مدل‌های تصفیه آب لایف واتر، مدل نوبل و نوبل پلاس است که از قطعات تایوانی در تولید آن‌ها استفاده شده و با گارانتی یک ساله به بازار عرضه می‌شوند. همچنین مدل اکوپلاس هم یکی دیگر از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود که به طور کامل قطعات ایرانی در ساخت آن به کار رفته و به همین دلیل قیمت بسیار خوبی دارد. مهمترین مزیت‌های خرید دستگاه تصفیه آب لایف واتر عبارتند از:

  • دارای هوزینگ‌های استاندارد از اداره NSF امریکا
  • دارای فیلترهای باکیفی از شرکت ارگانیک تایوان
  • دارای اتصالات بسیار خوب از شرکت سانشیان تایوان
  • دارای شلنگ‌های ساخته شده از پلیمر فود گرید
  • دارای مخزن بسیار باکیفیت از برند تانک پک اورجینال تایوان

کریستال یکی از برندهای مطرح ایرانی تصفیه آب خانگی

از دیگر گزینه‌های موجود در فهرست بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می‌توان به کریستال اشاره کرد که شش تا هشت فیلتر دارد و می‌تواند آب را در 6 تا 8 مرحله تصفیه کند. این دستگاه تصفیه آب قادر است انواع فلزات سنگین، نیترات و نیتریت را از آب جدا کند و استانداردهای NSF و Water Quality را به دست آورده است. کلیه قطعات دستگاه‌های تصفیه آب کریستال از پلاستیک‌های بهداشتی ساخته شده اند و قادر به شیرین کردن آب هم هستند.

سخن پایانی

در این مقاله فهرستی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را ارائه دادیم و ویژگی‌های هریک را بیان کردیم. با استفاده از فهرست ارائه شده در این مقاله، می‌توانید بهترین برند تصفیه آب تایوانی و امریکایی را بشناسید یا از برندهای ایرانی خرید خود را انجام دهید. ما در رجا تاسیس انواع دستگاه تصفیه آب را از بهترین برندها به شما ارائه می‌دهیم؛ برای دریافت مشاوره یا خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا برندهای تایوانی دستگاه‌های تصفیه آب خوبی را ارائه می‌دهند؟

بله. امروزه برندهای تایوانی در ج‌هان مطرح شده اند و محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کنند.

آیا می‌توان انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب را از این برندها خریداری کرد؟

بله. بیشتر برندهایی که در فهرست بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران قرار گرفته اند، اتصالات و تجهیزات جانبی دستگاه‌ها را هم ارائه می‌دهند.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490