راهنمای خرید رادیاتور استیل

اگر به دنبال کاهش هزینه‌های مصرفی در قبض خود هستید، اما گرمای خانه نیز برایتان اهمیت قرار دارد، خرید رادیاتور استیل، جهت بخشیدن گرما و زیبایی به خانه پیشنهاد می‌شود. در صورتی که تصمیم به خریدن این سیستم گرمایشی دارید، ادامه مطلب اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید را در اختیارتان قرار خواهد داد و خرید را برایتان آسان می‌کند.

بررسی ویژگی ها و نکات مهم خرید رادیاتور های استیل

رادیاتور استیل چیست؟

در ساخت این نوع رادیاتور از فولاد استیل استفاده شده است. این فلز ضمن داشتن ماندگاری طولانی‌مدت، ظاهر زیبایی هم دارد. به همین دلیل است که رادیاتورهای استیل از نظر ماندگاری بسیار عالی هستند و در دسته محصولات دکوراتیو قرار می‌گیرند. این نوع از محصولات گرمایشی، حرارت را به طور یکنواخت و ثابت به محیط منتقل می‌کنند. انتقال و پخش گرمای موجود در خانه به طور یکنواخت به مرور زمان باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و در نتیجه هزینه قبض می‌شود. رادیاتور استیل از بخش‌هایی متفاوت ساخته شده است که هر کدام در تولید و پخش گرما وظیفه‌ای بر عهده دارند. طراحی داخل رادیاتور به‌گونه‌ای است که آب خنک‌کننده در داخل آن در گردش بوده و از گرم شدن بیش از حد بدنه که به مرور باعث آسیب به آن می‌شود، جلوگیری می‌کند.

انواع رادیاتور استیل کدامند؟

  • تابلویی: صفحه‌ای مستطیل مانند داشته و از انرژی حرارتی موجود برای گرم‌کردن محیط به بهترین نحو استفاده می‌کند.
  • لوله‌ای: گرمای مورد نیاز و کارآمد محیط را تولید کرده و با رنگ‌های پودری پوشش جذاب و دلنشین به خود می‌گیرد.
  • لایه لایه: این نوع رادیاتور سیستم گرمایشی هیدرونیک داشته و با ظاهر متفاوت خود زیبایی را مهمان محیط می‌کند.
  • پنلی: باصرفه‌ترین و ارزان‌ترین نوع رادیاتور استیل، رادیاتور پنل است.
  • گرمایشی: در دو نوع ریخته‌گری و اکستروژن تولید می‌شود.

بررسی ویژگی های رادیاتور حوله خشک کن استیل

ویژگی های رادیاتور استیل

امروزه استفاده از انواع رادیاتور استیل به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند، رو به گسترش است. این محصولات برای مناطقی با آب سخت و یا نواحی کوهستانی که آب و هوای سردی دارند، گزینه بسیار مناسبی هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد رسوب

استیل نوعی فولاد ضدزنگ است که در اثر رطوبت، در بدنه آن رسوب ایجاد نشده و زنگ نمی‌زند. این خاصیت باعث شده که بتوان از انواع رادیاتورهای استیل در مناطقی مانند یزد و قم که آب آن‌ها دارای املاح زیادی است، استفاده کرد.

خاصیت ضد خش در رادیاتورهای استیل

فلز استیل دارای خاصیت ضد خش است؛ به همین دلیل در طول زمان، ظاهر آن دچار تغییر نخواهد شد. همین موضوع باعث شده که شما بتوانید به راحتی بدنه این نوع از سیستم‌های گرمایشی را با انواع مختلفی از مواد تمیزکننده بشویید.

تنوع در طرح، رنگ و ابعاد

استیل فلزی رنگ‌پذیر است؛ در نتیجه می‌توان برای زیبایی و همخوانی با رنگ دیوار و وسایل خانه، از رادیاتور استیل رنگی استفاده کرد. از سوی دیگر این محصولات دارای ابعاد و طرح‌های مختلفی هستند که باعث شده بتوانید آن‌ها را در هر فضایی با هر ابعادی، نصب کنید. شما می‌توانید متناسب با ظاهر خانه خود، طرح، رنگ و ابعاد مدنظر خود را جهت تولید رادیاتور استیل به تولیدکننده ارائه کرده و محصول نهایی را تحویل بگیرید.

رادیاتورهای استیل دارای ثبات رنگی بالا

استیل فولادی با ثبات رنگی بالایی است؛ یعنی رنگ استفاده شده در این محصول پس از مدت زمانی کوتاه از بین نرفته و همچنان پس از چندین سال استفاده از رادیاتور استیل، همانند روز اول خواهد بود. در حال حاضر محبوب‌ترین رنگ‌های این محصول گرمایشی که برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل به کار می‌روند، طلایی براق، استیل براق، طلایی مات و استیل مات هستند. علاوه بر این شما می‌توانید رنگ مورد نظر خود را هم به صورت سفارشی تهیه کنید.

نکات مهم در خرید رادیاتور استیل

به دلیل اینکه رادیاتور استیل یک محصول جدی است، ممکن است ندانید که چگونه می‌توان کیفیت آن را مورد بررسی قرار داد. به همین دلیل ما در این بخش می‌خواهیم نکات مهمی را که باید در زمان خرید انواع رادیاتور استیل در نظر داشته باشید، با شما در میان بگذاریم.

توجه به ویژگی های آب منطقه: منظور از توجه به ویژگی‌های آب منطقه، داشتن اطلاعات مورد نیاز در رابطه با املاح موجود در آب است. وجود برخی از املاح و یون‌ها در آب به مرور زمان قابلیت و کارایی رادیاتور را کاهش می‌دهد. بنابراین اگر به طول عمر و کارایی رادیاتور نصب شده در منزلتان اهمیت می‌دهید، قبل از خرید باید به بررسی ویژگی آب منطقه زندگی و منزل خود بپردازید.

میزان گرمای موردنیاز: میزان گرمایی که برای یک محیط ۱۰۰۰ مترمربعی نیاز است با حرارت مورد نیاز یک محیط ۵۰۰ مترمربعی برابر نیست. بررسی قدرت، اندازه و ابعاد رادیاتور و محیط برای تأمین میزان گرمای موردنیاز ضروری است. برای اینکه دقیق‌تر بتوانید ابعاد رادیاتور استیل خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌دهیم که مقاله نحوه محاسبه تعداد پره رادیاتور را مطالعه کنید.

نوع سیستم گرمایشی محیط: نوع سیستم گرمایشی محیط از مهم‌ترین نکات به هنگام خرید رادیاتور استیل است. از این محصولات گرمایشی بیشتر به همراه پکیج استفاده می‌شود. این رادیاتور با انواع پکیج زمینی و دیواری سازگاری دارد؛ اما اگر از موتورخانه یا سیستم‌های خورشیدی برای گرمایش منزل خود استفاده می‌کنید، باید حتما قبل از خرید، با متخصص مشورت نمایید.

ابعاد محل نصب: منظور از ابعاد محل نصب بررسی و محاسبه اندازه رادیاتور متناسب با محیط است. اگر اندازه رادیاتور و محل نصب آن به طور کامل مورد بررسی و محاسبه قرار نگیرد، رادیاتور خریداری شده کارایی لازم را نخواهد داشت.

برند سازنده: برند سازنده محصول مدنظر از مهم‌ترین نکات برای خرید رادیاترو باکیفیت با کارایی بالا به شمار می‌رود. برند دیما یکی از بهترین تولیدکنندگان در عرصه رادیاتور استیل به شمار می‌رود. این برند تمام محصولات خود را با مواد اولیه باکیفیت و درجه یک تولید و روانه بازارها می‌کند. دیما رادیاتور از کیفیت محصولات خود مطمئن بوده و برای اطمینان خاطر خریداران مشتریان خود، تمامی محصولات تولید شده را با ضمانت و گارانتی ۳۰ ساله در اختیارتان قرار می‌دهد. برای خرید رادیاتور استیل دیما رادیاتور می‌توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

سخن پایانی

رادیاتورهای استیل از جدیدترین محصولات گرمایشی هستند که به دلیل ظاهر بسیار زیبای خود، با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ می‌شوند. این محصولات طول عمر زیادی داشته و در برابر املاح موجود در آب، آسیب کمتری می‌بینند. در این مقاله انواع، ویژگی‌ها و بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی کردیم تا بتوانید یک رادیاتور باکیفیت را خریداری کنید.

مهم ترین مزیت رادیاتور استیل چیست؟

رادیاتور استیل، ضدزنگ و ضد رسوب بوده و همین موضوع دلیل بر ماندگاری بیشتر این نوع از سیستم گرمایشی است.

برتری رادیاتور استیل نسبت به دیگر محصولات چیست؟

رادیاتور استیل در انواع مختلفی تولید شده و قیمت مناسبی دارد. همچنین تنوع در طرح و رنگ و ضد رسوب بودن آن باعث محبوبیت این محصول در میان خریداران شده است.

آیا رادیاتور استیل زنگ میزند؟

این نوع رادیاتور خاصیت ضدزنگ و ضدرسوب دارد.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490