7 نکته فوق العاده برای انتخاب بهترین پکیج های بوتان

پکیج بوتان یکی از بهترین محصولات گرمایشی است که برای تامین آب گرم و گرمایش در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برند به دلیل استفاده از فناوری ایتالیایی در تولید محصولات خود، در دسته بهترین تولیدکنندگان انواع محصولات گرمایشی در بازار ایران قرار می‌گیرد. در این راهنمای خرید پکیج های دیواری و زمینی بوتان می‌خواهیم مهم‌ترین نکاتی را که باید در زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید؛ به شما بگوییم تا بتوانید همانند یک متخصص خرید کنید.

7 نکته فوق العاده برای انتخاب بهترین پکیج های بوتان

پکیج بوتان | معرفی انواع مدل های پکیج بوتان

1) انواع پکیج های دیواری و زمینی بوتان را بشناسید

محصولات بوتان در دو دسته زمینی و دیواری به بازار عرضه می‌شوند که معمولا نمونه‌های زمینی برای محیط‌هایی با متراژ زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این برخی از آن‌ها دارای فن هستند؛ در نتیجه می‌توانید آن‌ها را هم در فضای داخلی و هم در محیط بیرونی نصب کنید. اصلی‌ترین تفاوت‌های انواع پکیج‌های بوتان از قرار زیر هستند:

  • دیواری یا زمینی بودن
  • فن دار یا بدون فن بودن
  • نوع محفظه احتراق (باز یا بسته)
  • تعداد مبدل‌ها (تک مبدله یا دو مبدله)

بر این اساس مدل‌های مختلفی از پکیج بوتان در بازار وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مدل‌های بیتا، پرلا، پرلا پرو، پارما و پاویا اشاره کرد. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌ها و تفاوت‌های این مدل محصولات به دست آورید؛ پیشنهاد می‌کنیم مقاله مقایسه انواع پکیج بوتان را در وبلاگ رجا تاسیس مطالعه کنید.

2) متراژ محل نصب را محاسبه کنید

دومین نکته مهم در راهنمای خرید پکیج های دیواری و زمینی بوتان این است که باید بدانید می‌خواهید آن را در کجا نصب کنید. اولین کاری که باید بکنید؛ این است که متراژ محل نصب را اندازه بگیرید. این موضوع برای انتخاب توان حرارتی پکیج بسیار اهمیت دارد. برای اینکه بتوانید توان حرارتی مورد نیاز را به درستی انتخاب کنید؛ بد نیست نگاهی به مقاله نحوه محاسبه ظرفیت پکیج دیواری در وبلاگ ما بیندازید.

درهنگام خرید پکیج بوتان به تجهیزات گرمایشی خود توجه کنید

3) نوع تجهیزات گرمایشی خود را در نظر بگیرید

در همه نسخه‌های راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی بوتان به عنوان یک نکته مهم آورده شده است که باید به آن دقت کنید. در زمان خرید این محصولات، باید بدانید که از چه سیستم گرمایشی استفاده می‌کنید. برای مثال اگر سیستم گرمایش از کف دارید؛ باید پکیج مناسب سیستم گرمایش از کف را انتخاب کنید. به علاوه سیستم‌های سازگار با رادیاتورها و فن کوئل‌ها هم ویژگی‌های متفاوتی دارند که باید در زمان خرید این محصولات آن‌ها را در نظر بگیرید.

4) آیا قصد دارید پکیج های دیواری و زمینی بوتان را در داخل محیط نصب کنید یا بیرون از آن؟

اگر می‌خواهید این سیستم را در فضای بیرون نصب کنید؛ باید در زمان خرید پکیج دیواری و زمینی بوتان، نمونه‌های فن دار را انتخاب کنید. اگر در طبقه‌های بالای آپارتمان زندگی می‌کنید؛ چاره‌ای جز خرید نمونه‌های فن دار  بوتان نخواهید داشت؛ زیرا طول دودکش در این محیط‌ها باید از 3 متر کمتر باشد. اما در طبقه‌های پایین‌تر می‌توانید بین دو گزینه موجود، یکی را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از آلودگی صوتی ایجادشده توسط این سیستم‌ها خلاص شوید؛ پیشنهاد ما خرید نسخه بدون فن است. برای خرید و اطلاع از قیمت پکیج دیواری و زمینی بوتان در اصفهان می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

توجه به شرایط آب و هوایی در هنگام انتخاب پکیج بوتان

5) به ویژگی‌ های آب و شرایط آب و هوایی توجه کنید

علاوه بر همه این موارد، اگر در جایی زندگی می‌کنید که آب سختی دارد و املاح زیادی در آب آن موجود است یا اینکه آب و هوای سردی دارد؛ توصیه می‌کنیم که مدل‌های دو مبدل را خریداری کنید. زیرا محصولاتی که دارای دو مبدل هستند؛ از سیستم‌های جداگانه‌ای برای تولید آب گرم مصرفی و گرمایشی استفاده می‌کنند. در نتیجه املاح آب در لوله‌ها رسوب نمی‌کند و دمای آن هم با سرعت بیشتری افزایش پیدا می‌کند.

6) چقدر آب گرم مصرف می‌ کنید؟

نکته دیگری که باید در راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی بوتان به آن اشاره کنیم؛ اهمیت میزان آب گرم مصرفی در زمان خرید این محصولات است. هر چقدر نیاز بیشتری به آب گرم داشته باشید؛ باید محصولاتی با توان حرارتی بیشتر را انتخاب کنید. به علاوه پکیج‌های مخزن دار گزینه بسیار مناسب‌تری برای افرادی هستند که می‌خواهند به مقدار زیادی آب گرم در اختیار داشته باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج بوتان

7) به گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج های دیواری و زمینی توجه کنید

شرکت بوتان برای همه محصولات خود یک گارانتی 24 ماهه معتبر را ارائه می‌دهد. در نتیجه اگر محصول موردنظر خود را از نمایندگی معتبر پکیج بوتان خریداری کنید و نصب این سیستم را هم به متخصصان آن بسپارید؛ دیگر نیازی نیست که از بابت اعتبار گارانتی خود نگران باشید.

جمع‌ بندی

برند بوتان پکیج‌های خود را در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌کند که هریک از آن‌ها برای استفاده در مکان‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد، بهینه شده‌اند. این شرکت برای تولید تمامی محصولات خود از فناوری ایتالیایی و فرایند تمام مکانیزه استفاده می‌کند. به همین دلیل همه محصولات این برند کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و تا مدت‌ها بدون نیاز به تعمیر، قابل استفاده هستند. در این مقاله از رجا تاسیس تلاش کردیم تا راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی بوتان را به شما ارائه دهیم تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را در زمان خرید انتخاب کنید.

سوالات متداول

  • مزیت‌های خرید پکیج بوتان چیست؟ 

تنوع بالای محصولات، کیفیت ساخت بالا، گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی‌مدت

  • بهترین مدل پکیج دیواری بوتان کدام است؟ 

انتخاب بهترین مدل در میان این محصولات، بستگی به نیاز شما دارد. برای مثال اگر به دنبال کم صدا ترین پکیج دیواری هستید؛ مدل پرلا پرو برای شما مناسب است. اما از دید قیمتی، پکیج‌های مدل بیتا برای شما مناسب هستند.

  • آیا می‌توان از محصولات بوتان در مکان‌هایی با آب دارای املاح زیاد استفاده کرد؟ 

بله. به دلیل استفاده از فناوری توربولاتور پیشرفته، این محصولات در برابر رسوب و املاح آب مقاوم هستند.

سایر مقالات

5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490