مقایسه پکیج بوتان و آریستون

پکیج در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین سیستم‌هایی است که در فضاهای مختلف خانگی، اداری و صنعتی برای ایجاد گرما و تامین آب گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات در حال حاضر توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که دو نمونه از مشهورترین آن‌ها بوتان و آریستون هستند. پکیج آریستون یک محصول ایتالیایی است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. از سوی دیگر برند ایرانی بوتان هم برای ساخت پکیج‌های خود از فناوری‌های ایتالیایی استفاده می‌کند. به همین دلیل در این مقاله از رجا تاسیس می‌خواهیم به مقایسه پکیج آریستون و بوتان بپردازیم تا ببینیم که کدام‌یک برای شما گزینه بهتری خواهد بود؟

مقایسه عملکرد و ویژگی های پکیج بوتان و آریستون

مقایسه پکیج بوتان و آریستون از نظر ظرفیت حرارتی

هر دو شرکت بوتان و آریستون محصولات خود را در مدل‌های مختلف با ظرفیت حرارتی متنوع به بازار عرضه کرده‌اند. شما می‌توانید انواع پکیج‌ آریستون را با ظرفیت حرارتی 24 تا 35 کیلوکالری بر ساعت خریداری کنید. این محصولات قابل نصب در محیط‌هایی با ابعاد 135 تا 350 مترمربع هستند. در مقابل شرکت بوتان هم محصولات خود را با ظرفیت حرارتی 22 تا 32 کیلوکالری بر ساعت ارائه می‌دهد که قابلیت نصب در محیط‌هایی با متراژ 120 تا 300 مترمربع را در خود دارند. برای آشنایی بیشتر با نحوه محاسبه ظرفیت پکیج دیواری پیشنهاد می‌دهیم که مقاله ما را در این مورد مطالعه کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی دیگر از موارد مهم در تعیین کیفیت یک برند، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. پکیج دیواری بوتان به همراه کارت گارانتی به بازار عرضه می‌شود که در زمان نصب و راه‌اندازی، باید توسط نصاب مجاز، مهر و تایید شود. از این زمان تا 24 ماه شما می‌توانید از مزیت‌های ضمانت‌نامه بهره‌مند شوید. به علاوه شرکت Butan تا ده سال خدمات پس از فروش را به شما ارائه می‌دهد. در مقابل شرکت Ariston هم شرایط مشابهی را برای محصولات خود در نظر گرفته است که از طریق نمایندگی‌های معتبر قابل پیگیری می باشد.

مقایسه پکیج بوتان و آریستون از نظر قیمت

مقایسه پکیج بوتان و آریستون از نظر قیمت

قیمت پکیج بوتان در مقایسه با پکیج آریستون ارزان‌تر است. زیرا این محصول در ایران تولید می‌شود و مواردی مانند نرخ واردات، ترخیص گمرک یا نوسانات قیمت ارز بر روی آن تاثیری ندارند. البته باید در زمان مقایسه قیمت این محصولات، امکانات موجود در هریک، مانند ظرفیت حرارتی و قابلیت‌های آن را در نظر بگیرید. به این ترتیب می‌توانید ارزش خرید هر یک از پکیج‌ها را تعیین کرده و با توجه به بودجه مورد نظر و شرایط محل نصب، بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای بررسی قیمت پکیج بوتان در اصفهان می‌توانید به صفحه موردنظر در رجا تاسیس مراجعه کنید.

هزینه های نگهداری و تعمیر پکیج

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در زمان خرید پکیج بوتان یا آریستون در نظر داشته باشید این است که هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها چقدر است. باید دقت کنید که ممکن است دسترسی به قطعات پکیج آریستون دشوار باشد؛ زیرا این محصول تولید داخل نیست و همین موضوع می‌تواند قدری نگهداری آن را سخت‌تر کند. در نتیجه هزینه‌های تعمیر و نگهداری پکیج آریستون در مقایسه با محصولات مشابه ایرانی تولید بوتان بیشتر است.

مقایسه کیفیت ساخت پکیج بوتان و آریستون

مقایسه کیفیت ساخت پکیج بوتان و آریستون

پکیج‌های Ariston از نظر کیفیت ساخت در سطح بسیار بالایی قرار داشته و به همین دلیل ارزش خرید زیادی دارند. انواع پکیج دیواری آریستون معمولا بازده حرارتی بالای 90 درصد را به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد. پس برای فضاهایی با متراژ زیاد قابل استفاده هستند و امکان ایجاد نوسانات دمایی در آب گرم، با استفاده از این محصولات به حداقل می‌رسد.

در مقابل شرکت بوتان هم برای تولید انواع پکیج‌های دیواری خود از طراحی ایتالیایی استفاده کرده و همین موضوع باعث افزایش شباهت‌های موجود میان محصولات Ariston و Butan شده است. این محصولات با استفاده از قطعات بسیار باکیفیت اروپایی ساخته شده‌اند و به همین دلیل در برابر شرایط محیطی و رطوبت بسیار مقاوم هستند. به علاوه شما می‌توانید انواع پکیج‌های بوتان را با خیال راحت در محیط‌هایی که املاح زیادی در آب آن‌ها وجود دارد، نصب کنید؛ زیرا این محصولات در برابر رسوبات مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهند. محصولات این برند هم راندمان حرارتی بالای 90 درصد را ارائه می‌دهند و هم برای محیط‌هایی با متراژ زیاد گزینه‌های مناسبی می‌باشند.

جمع‌ بندی

پکیج ایرانی بوتان و پکیج ایتالیایی آریستون از دید ظاهری و مشخصات فنی شباهت‌های زیادی به هم دارند. هر دوی این محصولات از نظر ظرفیت و بازده حرارتی در سطح کیفی خوبی قرار دارند و امکانات خوبی را مانند سیستم ضد یخ‌زدگی، مقاومت در برابر رسوبات و سیستم ضد گریپاژ پمپ را در اختیار شما قرار می‌دهند. بنابراین ممکن است تصمیم‌گیری و مقایسه پکیج بوتان و آریستون برای خرید اندکی دشوار باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید، با کارشناسان ما در رجا تاسیس تماس بگیرید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنند. برای مشاهده و آشنایی با برند‌های مطرح پکیج ایتالیایی به صفحه بهترین پکیج ایتالیایی مراجعه فرمایید.

نصب و راه‌اندازی پکیج بوتان راحت‌ تر است یا آریستون؟

به طور کلی نصب و راه‌اندازی پکیج یک کار تخصصی است که باید توسط نصاب مجاز انجام شود. هر دوی این محصولات با توجه به موارد ذکرشده در دفترچه راهنما، نصب آسانی دارند و از این نظر مشکلی را برای شما ایجاد نخواهند کرد.

بهترین مدل پکیج بوتان کدام است؟

تجربه ما در رجا تاسیس نشان داده است که پکیج پرلا پرو بوتان، بهترین محصول این شرکت است. زیرا راندمان حرارتی بالای 93 درصد را ارائه می‌دهد و ظرفیت آن هم برابر 32 کیلووات است؛ به همین دلیل به راحتی می‌تواند از پس تامین آب گرم یا گرمایش در محیط‌هایی با متراژ زیاد برآید.

اگر ابعاد محل نصب محدود باشد؛ پکیج بوتان بهتر است یا آریستون؟

در این صورت شما باید دقت کنید که چه نوع پکیجی را با چه ظرفیتی نیاز دارید. پس از تعیین ظرفیت و مطالعه شرایط محل نصب هر دو نوع محصول، می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در رجا تاسیس تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سایر مقالات

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490