راهنمای جامع خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از بهترین برندهای ایرانی در حوزه تولید انواع وسایل سرمایشی و گرمایشی است که پکیج‌های خود را در انواع مختلف فن دار و بدون فن، زمینی و دیواری و تک مبدل و دو مبدل به بازار عرضه کرده است. زمانی که می‌خواهید مدل‌های مختلف پکیج ایران رادیاتور را خریداری کنید؛ نیاز دارید نکاتی را بدانید که به شما برای انتخاب یک محصول مناسب کمک می‌کند. پس تا انتها با رجا تاسیس همراه شوید تا همه اطلاعات لازم را برای انتخاب و خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای جامع و کامل درباره خرید و انتخاب بهترین پکیج ایران رادیاتور

نکات مهم در خرید پکیج

فرقی نمی‌کند که قصد خرید محصولات ایران رادیاتور را دارید یا می‌خواهید از برندهای دیگر خرید کنید؛ در هر صورت برای انتخاب یک پکیج مناسب، باید به موارد زیر دقت کنید که ما در مقاله راهنمای خرید پکیج، هریک از آن‌ها را به طور کامل و با جزییات توضیح داده‌ایم.

  • دیواری یا زمینی بودن
  • ظرفیت پکیج
  • مشخصات فنی
  • نوع سیستم گرمایشی
  • میزان آب گرم مصرفی
  • شرایط آب و هوایی
  • محل نصب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

راهنمای انتخاب و خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور

راهنمای انتخاب و خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور متناسب با شرایط

قبل از اقدام برای خرید پکیج‌های این برند باید مشخص کنید که چه نیازهایی دارید. برای مثال باید محل نصب را تعیین کرده و بدانید که می‌خواهید پکیج را در داخل نصب کنید یا بیرون؟ همچنین باید اطلاعاتی را درباره سیستم گرمایشی خود در اختیار فروشنده قرار دهید؛ مانند اینکه از فن کویل و رادیاتور استفاده می‌کنید یا سیستم گرمایش از کف دارید؟ علاوه بر این‌ها باید به ویژگی‌های آب منطقه و مقدار املاح موجود در آن هم توجه کنید. در ادامه انواع مدل‌های پکیج ایران رادیاتور را بررسی می‌کنیم تا بدانید که هریک از آن‌ها برای چه کاربردی مناسب هستند.

پکیج ایران رادیاتور دیواری بهتره یا زمینی

  • زمینی یا دیواری؟!

ایران رادیاتور پکیج‌های خود را در دو مدل زمینی و دیواری به بازار عرضه کرده است. مدل‌های زمینی معمولا ظرفیت بیشتری در حدود 28 تا 150 کیلووات دارند؛ به همین دلیل مناسب برای استفاده در ویلاهای بزرگ و ساختمان‌های چند طبقه هستند. از سوی دیگر اگر سیستم گرمایش از کف دارید؛ پیشنهاد می‌دهیم که پکیج زمینی ایران رادیاتور را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید مقاله پکیج مناسب سیستم گرمایش از کف را مطالعه کنید. مدل‌های زمینی در عین حال مصرف انرژی بیشتری نسبت به مدل‌های دیواری دارند؛ به همین دلیل استفاده از آن‌ها برای فضاهای کوچک یا ساختمان‌های تک طبقه که مصرف آب گرم کمی دارند، چندان مقرون به صرفه نیست. ظرفیت حرارتی پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور نیز بین 18 تا 32 کیلووات است و به همین دلیل برای منازل و واحدهای تجاری یا آموزشی با متراژ کم انتخاب مناسبی هستند.

  • تک مبدل یا دو مبدل؟!

در پکیج‌های تک مبدل، یک قطعه وجود دارد که به طور همزمان آب گرم مصرفی برای آشامیدن و برای گردش در مسیر گرمایش را تولید می‌کند. اما در ساختار پکیج دو مبدل، مسیر آب گرم مدار مصرفی و گرمایشی از هم جدا شده‌اند و آب آشامیدنی برای افزایش دما، از یک مبدل صفحه‌ای عبور می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که زمان گرم شدن آب مصرفی در حمام یا ظرف شستن، در مدل‌های دو مبدله کاهش پیدا کند. به علاوه نوسانات دمایی هم تا حد زیادی کمتر می‌شود. به همین دلیل اگر می‌خواهید به آب گرم در تمام فصول سال دسترسی داشته باشید؛ پیشنهاد ما به شما خرید پکیج دو مبدله است. به علاوه برای مناطقی که آب سختی دارند؛ استفاده از این محصول بسیار مناسب خواهد بود. زیرا وجود دو مبدل، مانع از انتقال املاح و رسوبات به داخل لوله‌ها و خراب شدن پکیج می‌شود.

با این حال باید بدانید که هزینه سرویس و استهلاک پکیج‌های تک مبدله کمتر است. پس اگر به دنبال یک تصمیم اقتصادی هستید، خرید پکیج ایران رادیاتور تک مبدل گزینه بسیار خوبی برای شما است.

  • فن دار یا بدون فن؟!

اگر قصد دارید که پکیج را در فضای باز مانند بالکن نصب کنید؛ باید پکیج ایران رادیاتور فن دار را خریداری نمایید. قطر و ارتفاع دودکش در این محصولات بزرگ‌تر از مدل‌های بدون فن است؛ به علاوه حتما باید در جایی نصب شوند که دودکش به صورت مستقیم قرار می‌گیرد. اما اگر پکیج را در جایی نصب کرده‌اید که مقداری از دودکش به صورت افقی قرار گرفته است؛ باید حتما پکیج ایران رادیاتور فن دار را خریداری کنید تا مطمئن شوید که همه محصولات احتراق به طور موثری تخلیه می‌شوند.

معرفی مدل آنالوگ و دیجیتال پکیج ایران رادیاتور

  • دیجیتال یا آنالوگ؟!

پکیج‌های ایران رادیاتور در دو نوع دیجیتال و آنالوگ به بازار عرضه می‌شوند که از دید فنی و عملکردی تفاوت چندانی با هم ندارند. تنها تفاوت آن‌ها در این است که مدل‌های دیجیتال دارای یک نمایشگر هستند که می‌توان از این طریق حالت زمستانه یا تابستانه را تنظیم کرد و یا سایر اطلاعات مانند کدهای خطا را مشاهده نمود. اما پکیج‌های آنالوگ دارای دسته‌هایی برای تنظیم پارامترهای مختلف هستند و وجود خطا در آن‌ها معمولا با تغییر رنگ چراغ‌های موجود بر روی بدنه نشان داده می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که مدل‌های آنالوگ و دیجیتال پکیج دیواری ایران رادیاتور برتری خاصی نسبت به هم ندارند و انتخاب از میان این دو گزینه بستگی به این دارد که شما با کدام یک از این رابط‌های کاربری راحت‌تر هستید.

  • بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور

انواع مدل‌های پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور با حروف مختلف B، K، L، M و E شناخته می‌شوند. سری B نشان‌دهنده پکیج گازسوز تک مبدل است؛ اما سایر حروف برای شناسایی مدل‌های گازسوز دو مبدل استفاده می‌شوند. از این میان مشخصات فنی E و M تقریبا با هم مشابه هستند و تنها ظاهر متفاوتی دارند. به علاوه اگر نیاز به عیب یاب دیجیتال دارید؛ می‌توانید مدل‌های L و K را خریداری کنید. به طور قطع نمی‌توان گفت که کدام یک از این مدل‌ها نسبت به دیگری برتری دارند؛ اما شما می‌توانید با مطالعه مقاله بهترین مدل پکیج ایران رادیاتور در بلاگ رجا تاسیس، اطلاعات کامل‌تری را در این مورد به دست آورید.

سخن پایانی

پکیج‌های ایران رادیاتور تنوع بسیار زیادی دارند و در انواع مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. به همین دلیل می‌توانند با سیستم‌های گرمایشی مختلف هماهنگ شده و برای فضاهایی با هر متراژی مورد استفاده قرار بگیرند. ایران رادیاتور ضمانت‌نامه 24 ماهه را برای تمامی پکیج‌های خود ارائه می‌دهد و تا 10 سال خدمات پس از فروش آن‌ها را تضمین می‌کند. ما در فروشگاه رجا تاسیس انواع پکیج دیواری و زمینی ایران رادیاتور را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش به شما ارائه می‌دهیم. برای سفارش این محصولات و یا دریافت مشاوره کارشناسی، تنها کافی است با ما تماس بگیرید. با انتخاب و خرید بهترین پکیج ایران رادیاتور می توانید تا سال ها از خرید و هزینه‌های تعمیر جلوگیری نمایید و بهترین تجربه را از خرید آن به دست آورید.

معنای عبارت FF در انتهای نام پکیج ایران رادیاتور چیست؟

محصولاتی که به صورت فن دار و به همراه دودکش دوجداره به بازار عرضه شده‌اند؛ این پسوند را در انتهای نام خود دارند. با خرید این سیستم‌ها شما دیگر نیازی به خرید دودکش جداگانه نخواهید داشت و اینگونه هزینه‌های نصب برای شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

قیمت پکیج فن دار بیشتر است یا بدون فن؟

برای خرید پکیج‌های فن دار ایران رادیاتور باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ به همین دلیل است که در زمان استعلام قیمت متوجه خواهید شد که مدل‌های FF از CF گران‌تر هستند.

هزینه‌ های جانبی خرید پکیج ایران رادیاتور چیست؟

زمانی که این محصول را خریداری می‌کنید؛ در کارتن آن براکت نصب پکیج، پیچ و رول پلاک، دفترچه راهنما و کارت ضمانت وجود دارد که برای این موارد نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست. اما بسته به شرایط نصب مانند طول دودکش، طول شیلنگ‌های آب و گاز و طول اتصالات لوله‌کشی، ممکن است که نیاز به تجهیزات اضافه پیدا کنید که در این صورت هزینه‌های اضافی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

آیا نصب پکیج ایران رادیاتور هزینه دارد؟

نمایندگی‌های مجاز و معتبر ایران رادیاتور این فرایند را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند و برای بار اول هم نیازی به پرداخت هزینه رفت و آمد ندارید. اما در صورت نیاز به مراجعه‌های بعدی شما باید هزینه ایاب و ذهاب نصاب را هم پرداخت کنید.

شرط استفاده از ضمانت‌ نامه پکیج ایران رادیاتور چیست؟

برای اینکه این برگه ضمانت معتبر باشد؛ باید کلیه مراحل باز کردن کارتون و نصب پکیج توسط نصاب مجاز انجام شده و برگه توسط او مهر شود.

سایر مقالات

4.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

شماره های ثابت:

32654665-031 – 32652553-031

شماره همراه:

09132025490